Merhabalar Herkese🌸

Kylie Jenner 4 gün önce Instagram hesabından Travis Scott ile fotoğraf paylaştı. Açıklamaya ise "Senin jete mi binelim, benimkine mi?" yazdı.
Ne dertler var be😂
Merhabalar Herkese🌸

Kylie Jenner 4 gün önce Instagram hesabından Travis Scott ile fotoğraf paylaştı. Açıklamaya ise "Senin jete mi binelim, benimkine mi?" yazdı.
Ne dertler var be😂
Parası var ve yiyor, eh afiyet olsun. Ama 3 dakikalık yol için bile jet kullanması hoş değil. Kullanmasın demiyorum, ama 3 dakikalık yol için çevreye bu kadar zarar vermeye gerek var mı?
Jete de binse sonunda ölecek insanoğlu ve ne kadar tanınir olursa olsun unutlacak. Para gerekli hem de bu donemde bayağı gerekli ama para her şeyi alacak kadar güçlü değil.
Cevap
27Cevap
Bu seviye belki hayallerde geliriz
#selamjenner 😂😂
#selamgençlik 🍀🍀
Hahhahhah eğlenceye bak gayet güzel sevdim, güzel.. 🍀🍀😃😃
#tubasueda 🍀🍀
Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamak , Allah bir iğnenin hesabını bile soracak , iyi ki zengin değilim içten söylüyorum bunu
Ne kadarda matah 😂 bunun eşi kylie ile evlenmeden önce kendal ilede sevgiliydi arada okeye dönüyorlar mdjxjj
Üf derde bak. şu an bütün dertleri mi unuttum. Cidden bizim ki dert değil, bunların yanında. Binin gidin beni deli etmeyin 😄
O kadar görgüsüz olmadığım için öyle yazmazdım neyse ki ne o kadar param var ne o kadar karaktersizim.
Diğer jet Kendall'ın mı? *-*
Keşkem jet olaydım. Kesin Kendall'ımındır.
Dünyanın yarısı bunlar yüzünden fakir. Konuşunca da insanı komünist ilan ediyorlar
Haklısın aslında varya
Uçağı sevmem helikopter daha iyi😄 havaların batsın kendall 👎
Biz de çayı ben ısmarlıycam kavgası yapıyoz nolmuş yani 😂😂😂😂
Bu ekonomide etiketine bakmadan alışveriş yapsam yeter fazlasında gözüm yok sjsjsk
onların bu derdi bizi niye gerdi acaba hayır bize giren çıkan bir şey de yok
Böyle durumlar için şey deniyordu 😄
Ne zaman baba ne zaman mezara girince mi? 😄
Bu seviyeye gelmek için benim bir tur daha atmam lazım en baştan
Benim arabayla mı gidelim, seninkiyle mi? Olmuyor mu :D
Milletin sırtında parayı kazandı simdide benim seninmi jetin yazar bizlerde slk gibi ağzımız acık hayran hayran takip ederiz
Biz daha senin arabanla mi gidelim benimkiyle mi diyemiyoz. Jete gelene kadar
Paraya açsın gibi sende
Bilmem
Biz daha kapıdaki arabaya binemiyoruz ne seviyesi 😂
Bunlar da cehennemde yanacak bizde. Onlar keyif sürüyor dünyada biz surünüyoruz
Ahh cidden ne zaman geleceğiz bu seviyeye
ben o seviyeye gelecegim dfsffd
Allah başka dert vermesin
Bizde izleyelim sadece
Ucak değil arkadaşlar özel jet
Bizde : Dur dur ben basayım senin yerine kartı
Zenginin derdi bir başka
Gelmezdim gelmek istemezdim
Geliriz geliriz.. senin akbilimi basalim benimki mi deriz bizde
Para yanlış kişilerin elinde
koyun can derdinde kasap et derdinde canım
Para yanlış kişilerin elinde maalesef
Kesinlikle
Körüklü otobüse mi binelim, at arabasina mi. dd
Görgusuzlukten baska bisey degil
Gelmeyiz hayal olur anca
İzleyin takip edin daşmı yisinler haha
Hayalimi yaşıyor umarım ben de yaşarım hayalimi 😅
Bunlar kim
Kadın manken adam şarkıcı
Vay be biz hala işsiziz neyse ölünce eşitiz
Kyle ile para için evlenmem lazım
gelmeyiz hayal bunlar
Ağ bizde telefon alçak para yok
İmkansız
Cok mal haramsiz olmaz
Dertlerini seveyim
Hayır gelemeyiz
Ortadaki s580 yeter
Biz de derdimiz var saniyoruz
Pislukle
Gelmezdim
Hayaller anca...
Benimkine? Asdgjkl
Gelinmez 😃
Çok cool
Paran varsa ne rahat
Gelmek için çalışabilirsin.
Umarım düşüp ölürler
gormemisin jeti olmus
Ne seviyesi mk daha arabayı zor alıyoruz
Anca acun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?