Siz bu dokunuşları beğendiniz mi beğenmediniz mi?

Siz bu dokunuşları beğendiniz mi beğenmediniz mi?

Eski hali kat kat daha güzel. Bu estetikler tüm kadınları birbirine benzetiyor. Yakında Uzak Doğulular gibi ayırt edilemez hale gelicez.
Cevap
41Cevap
dudaklar kötü olmuş bence
Yeni hali çok güzel
“Neden?” diye bağırasım geldi 😅 çok beğeniyordum ben Melisa’nın yüzünü ya, neden yaptırmış böyle 🥹
Bazı kadınlar gerçekten işin b. kunu çıkarıyor artık.
Tamam burun vs normal ama yüzüne de bu kadar etme yani
Çok kötü ya. Gitgide berbatlaşıyor. Yapay robot gibi. Dudakları ince bi Burçin terzioğlu kaldı galiba
Dudaklar fazla abartılı olduğu için kötü duruyor. Bu estetik dokunuşları insanları herkesleştiriyor. Keşke kendi gibi kalsaymış.
Eskiden de güzelmiş sadece fotoğrafta yorgun duruyor. birde bakışları yüz ifadesi de canlı değil enerjisi düşük. yoksa zaten güzel bir kadın
Dokunuş olmamış kadın evrim geçirmiş, hiç beğenmedim eski hali daha güzeldi o dudak ne öyle ya
Bir insan neden estetik yaptırır, neden doğallığını bozar anlamıyorum. Önceki hali güzeldi, şimdi oldukça kötü. 👎🏻
Ben son zamanda sosyal medyada aktif değildim. Bu ne niye yazık etmiş ki güzelliğine?
Hemen takipten çıkayım şunu.
Öncesi nasıl öyle bebek gibi kızmış ya. Şu güzelliğe bak
Yazık etmiş kendine
Ama eminim kendi kararı değil
Birileri istemiş
Kim istemiş olabilir ki
@blackrosebr ajanslar menajer işverenler
O camia çok kirli
Kimse kendi başına karar veremez
Anladım
Bu ünlüler neden kendilerini bilerek çirkinleştiriyor anlamıyorum
çok kötü olmus eskı hali daha iyiymiş hiç begenmeedım dokunusları
Hafif hafif bir seyler yaptiriyordy zaten belliydi hiç olmamiş. Çok çirkin
Eski hali daha doğal ve güzel, oranı buranı şişirmekle güzel olunmuyor
Eski hali bu kadar kötü değildi, yani halinde de dudakları fazla geldi bana
Bir insan kendine niye bu kötülüğü yapar anlamıyorum
Estetik kokuyor buram buram.. Dudaklar patlamış.. Elmacık kemikleri şişmiş. İğrenç olmuş.
Bu kız çok güzeldi. Estetiği karşı değilim ama güzel olan kadınlar bence yaptırması bu denli.
Çok kötü eski hali bebeksi ve güzelmiş şu an berbat.
Kötü olmuş bence, kendine ve doğal güzelliğine yazık etmiş.
Bir insanın bunu kendine yapması kendini jiletlemesiyle aynı.
Dokunuş değil yüz nakli olmuş sanki. Önceki hali ne kadar da güzelmiş.
bu dokunuş değil direkt evrim geçirmiş. bi de bunu yapmak için tonla para harcıyorlar. cidden komik
Magazin boşluğu kadar gündem bir şey yok onların gündemi yatakta hangi donu giymiş falan felan:)😃😃😃
Bu güzel kadınlarda bir gram akıl yok kendini heşlemiş
Bu estetik olayı belli bir noktadan sonra hastalığa dönüşüyor maalesef. Bir insan kendine nasıl kıyar ki bu kadın efsane güzel.
bunların çocuğu olduğunda asıl film ortaya çıkıyor 🤣
Güzelim kız gitmiş, Beylikdüzü'nde faaliyet gösteren Limited Şirketi gelmiş.
Hiç gerek yok tu kötü olmuş
Yazık etmiş kendine
Eski haline aşık olduğum kadın trans birey olmayı tercih etmiş
Kendi güzelliğini mahvetti bence eski hali çok daha güzeldi
Güzelim kızdı bu ya valla çok beğeniyordum onu çok rezalet olmus Şu an
Bu devirde paran varsa guzelsin
Melisa eski haline Döngel
Bir b*ka benzemiyordu hala da benzemiyor
Bence estetik dogal güzelliğini bozmus
Zaten güzel değildi şimdi de kötü olmuş
Buda gitti fjfkfjfk
Yazık olmuş üzüldüm..
eski haline bayılıyordum ya olmadı bu
Melisa eski haline döngel
melisa döngrl kendine
eski hali de güzel
Dudaklar çok kötü olmuş
Eski hali daha doğal ve güzel şahsen
Eski hali daha guzel
dokunus degil bu baska bir sey ahsjjs
Gerçekten bu o mu? 😳
Doğal hali gerçekten çok daha güzel.
Kadin guzeldi bu ne olmus yaa cok yapay
Eski haline aşıktım. Şimdilerde fıs.
Melisa dönmeden gelme olmuş
Eski hali çok güzel ve doğaldı
Güzelim kız botokslu gufiye dönmüş.
Eski hali daha iyiymiş çok itici duruyor.
Berbat eski hali iyidi
Bu kendiyle nie oynayp duruyorsa
Çok itici ben baya soğudum 😬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?