Merhabalar Herkese🌸

Nesrin Cavadzade eski sevgilisi Gökhan Alkan'a instagram üzerinden gönderme yaptı.
Eski sevgilinize gönderme yapıyor musunuz?
Merhabalar Herkese🌸

Nesrin Cavadzade eski sevgilisi Gökhan Alkan'a instagram üzerinden gönderme yaptı.
Eski sevgilinize gönderme yapıyor musunuz?
Kadına atıp tutmayın istediğini yazar kendi kişisel hesabı kendi fotoğrafı kendi hayatı. Siz kendinize yakıştırmıyorsanız siz yapmazsınız ama herkes sizin kafanızda düşüncenizde veya ahlak kurallarınızda yaşayacak değil. Kimseye bir zararı yok o yüzden yok basit yok şöyle yok böyle demenizin anlamı yok. Herkes kendi işine baksın eleştirecek başka şeyler bulun.
Çocukça, ergence. Ne gerek var. Nesrin Hanım'a yakıştıramadım bu davranışı, bu çirkin sözleri. Sanatçı her şeyiyle örnek olmalı topluma. İlişkiler de ayrılıklar olur ama böylesine nahoş sözlere ne lüzum var. "Kişinin üslubu kimliğidir" der Serhat Yabancı. Üslup önemlidir, yakışmadı, hiç yakışmadı.
Ben kendisinin çok tatlı, sevilesi bir kişilik olduğunu düşünürdüm hep ama böylesine nahoş bir paylaşımla bu düşüncelerimi yıktı
Katiyen yapmam.
Saygıdan çok uzak bir paylaşım bu. İnsan ne yaşarsa yaşasın, üslubunu korumalıdır.
Neyse ki ünlülerin hayatını takip eden biri değilim. Takipçisi ve seveni olsam şu hareketinden sonra sevgimi sorgulardım.
Yazık Gerçekten Hiç Utanmıyor ki Ünlüler Gerçekten Sapıttı Oranızi buranızi Gösterince ne Anlıyor suniz Moda mi bu Modernlik mi Var ya Devlet Laiklik Dedi diye ahlakını hiçe sayanlar maalesef Arttı Tamam laiklik var doğru ama Ahlakını bilmen gerek Sana düşmez diyenler Evet düşer neden mi çünkü toplumun gelecek nesilinde ahlakı bozuluyor
Cevap
39Cevap
Eski sevgilim olduğu için umursamam
Vefa güzel seydir. Birbirinizi seçen sizsiniz. Insan kalbine duydugu hurmetten dolayi sessize alir kendini. Bunlarin yasamlari ciddi mide bulandirici
Aşkları o kadar yapmacıktı ki 🤮 gökhan buna yok burunlum diyordu estetikli burnuna 🤮 ikisi de çok itici. Soruna gelecek olursakta kimseye gönderme falan yapmam.
Ergence bir şey kaç yaşında kadın olmuş Demet Akalın gibi paylaşımlar yapıyor gerçi bana ne ama.. Yapmam öyle bir şey söyleyeceğim ne varsa yüzüne söylerim gerisiyle uğraşmam kendimi küçültemem.
Ben anlamıyorum bunları
Birliktyken canım ciicm ayrılınca 💩 mu oluyo
İnsanlar çok değişik gerçekten
Çok ergen işi buluyorum. Artık büyüdüm ve laf sokmak yerine açık açık konuşurum. Arkasından sallamam.
Öyle bir adama da bok demek kaç yaşında kadınsın o kadar yakışıklı adamı bulmuşsun daha ne istersin arkadaş garip.
Bu da çok şımarıyor. Bu yüzden aktör değil sıradan oyuncu. Yapmam tabii ki o kadar bebe değilim.
Umurumda olmaz
Ama şunu biz paylaşsak sapık damgası yiyoruz adaletini *
Yaparım dsvsvsv Gokhan da üzmeseymiş Nesrin aşkımı
Yaşanmışlıklar var. İyi, kötü fark etmez.
Bittiyse gönderme yapmak hoş değil.
eski sevgilim değilde küsünce eşime gönderme yaparım durumlardan
Eski sevgilimm!! Bu soru vasıtası ile duy beniii, sana gönderme yapıyorum.
Aduukett..
hayır, yapmam fazla basit bir hareket yüzüne söylemek tercihim. ^^
Söylememek en kralıdır. Bırak kudursun
@_LordVader_ bu da benim tercihim olsun Vader bey. ^^
Force choke atmam merak etme😂😂 ya da ı hate uuu yapmam
Star Wars hayranı birine bu söylenmemiş olsun lütfen.
Liar, you were with him, You bring him to kill me... Tam manik evresi aynı ben
''Where is Padme? Is she safe? Is she all right?'' en güzel repliklerinden biri.
En can alıcı devamında it seems in your anger you killed her repliği anakin Skywalker ın ölüp Vader ın doğumu... Bende benzer bir durum yaşadım 2 sene önce anlar vardır geri dönülmez ruhun ölür be başkası olursun o an Vader içim öyle idi ha beni luke da geri getiremez.. Bak filmlerdeki sithşer içinde saf kötü palpatine ifi maul kısmen.. Ama filme keşke plagueid konsa idi.. Haa bak atladım keşke klon savaşlarında kalmasa idi sadece favorimfir Son Of Mortis... Now see what will you become
Hiç yapacağım bir şey değil yetişkin insanlar yapmamalı da bence
Ben bunu basit buluyorum hayır böyle dendikçe unuttuğunu değil unutamadığını gösterirsin ya
Ben adamın yerinde olsam geçen günlerime yanardım.
bu nasıl sırt dekoltesi önünde açılmamış teni tahmin ediyoruz artık
Ben bunlar evleniyo diye biliyordum ne ara ayrılmışlar? 🙄
ayrılıklarını bile yeni görüyorum en son evleniyorlardı o kadar uzağım medyadan, gönderme de yapmam
Barışma durumu ve sevgi devam ediyorsa yapabilirim belki
Cık yapmam eski sevgili nedir ne anlamsız bi iş
Eğer hak edilen bir durum varsa isabetli olmuş derim
Yapmışlığım var ama şu an düşününce fazlasıyla ergence bir davranışmış gibi geliyor
Bilmem sosyal medyayı hiç bu amaçla kullanmadım
Bu biraz büyük bir gönderme aralarında ne oldu bilmem tabi
Sevgiliye gönderme yapayım derken takipcilere ayıp etmiş bence. Arkasında bizler oluyoruz bu halde yani arkası bize dönük oldugu için.
Bence burada bu fotoya bakanlara laf atmış.
Bunun Azerbaycanlı olduğundan utanç duyuyorum. Azerbaycanın yüzkarası Günelle birlikte
Bu kadında sözde Cool falan takılıyor ama bildiğin kezban
Güzel gönderme
Demet getir goturunu yapsın afshsh
Bunlar evlenmemiş miydi ne ara ayrıldı yeni gördüm 😂
Nesrin gibi cool asil bir kadına hıc yakıstırmadım ergenler bile boyle yapmaz tam kezbanlık hareket
Bu kadının da çıplaklıkla ilgili bir sorunu var daima bir şekilde açılma gayreti içerisinde görüyorum gerek oynadığı dizide gerekse normal hayatta.
Neden bozulmuş ki aralari
Bilmiyorem
Neden ayrıldılar ki?
Hiç bilmiyorum nedenini
İyi halt yemiş tipik bozuk türk kadınü işte
Bunlar büyük bi aşkla evlenmemiş miydi ya :D
Bu ünlülerde aşk yaşarken ve aşk bitince ki halleri mide bulandırıcı hepsi gösteriş
Bunlar da liseli ergen gibi ya ne gönderme yapcam djsjaj
Ex sonuçta eski.. Hiç uğraşmam böyle işlerle.
Bu kadının fiziği beni bitiriyor.
Yapmam biten bitmiş neden ugraşayım
Napıyor o ya soyunuyorum
Böyle de gönderme yapılmaz ya. Yapmam böyle.
Umrumda değil bu kadın
Puhahaahahah arkadaş bu ne ya
Çoluk çocuk hareketler 😄
kaç yaşında kadınsın yaptığın hareketlere bak
Ben gönderme yapmam. Arar söylerim ahahahafsfds
İşim olmaz geçmiş geçmişte kalırr
Sosyal medya ne işe yarar ki başka 😂
Gram aklıma gelmez uğraşmam
Cok basit bir hareket
Bu da varostan gelme niye zorluyor
Aaa bunlar ne ara ayrildi
heyt be yürü be 😂😂😂
Görmemişlik , cahillik paçalardan akıyor işte
Bunlar kim ve niye ünlü
Sadece tiktokçulara denmiyor o ondan önce de böyle başı boş ünlü olan insanlar vardı şu açıklamanın vizyonsuzluğuna bak gereksiz yere ünlü olunca böyle oluyor 😄
Yahu TV izlemiyorum şu anki diziler bile 5 para etmiyor Türk dizilerinden ne bekliyorsun 5 para etmeyen aşk meşk şeyim sonic konular böyle devirde bi dizide uzun süre oynayıp ünlü olsan ne olur olmasan ne olur oyunculuğun bile kalitesi olur 2 dizide oynayınca hemen takip edip ünlü ediyorlar bak sosyal medya olmasın bunların hiç birine kimse bakıp tanımaz bile
Ee senin derdin ne şimdi? Senin canını yakan ne onu söyle. Dünya senin etrafında dönmüyor nede sen Dünya için o kdr önemli değilsin. İzlemiyorsan izleme izleyenler için var ve takip edenlerde izleyenler demek ki. sana düşen kısım ne burada onu anlamadım. Herkes kendi hayatına baksin boş gerginliğin lüzumu yok
Beni geren bir şey yok senin gereksiz yere atlamana söylendim
Bi poz vermiş arkasına koymuş saygısızca emoji falan kendini nimetten saymış sonra sende gelmiş buna sanatçı diyorsun 😄 sosyal medya ünlüsü bunlar bi cacık değiller
Muhabbetle hiç alakası olmayan bi tarafından ürettiğin konuyu bana bağdaşlaştırıyorsun ne alaka şimdi baş rol oyuncu vs
Harbi takip eden kitlesinde de beyin yokmuş onu anladım teşekkür 😄
Yahu bunun neyini kıskanayım blflvkfkv koparıyorsun beni konunun bunlarla ne alakası var şu vizyonduzluğa bak senin gibi vasıfsız lar ünlü ediyor işte
Nlgpvlrmvkd akşam akşam bana sarıyorsun geliyorsun sonra ikile diyorsun sen ne süzme sin ya nğtpblfmv
Bunular hangi ara ayrildi
Hiç uğraşamam, ben direk unuturum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?