5 buçuk aylık serüvenin ardından final 4’lüsüne kalan isimler belli oldu! Adem, Ayşe, Batuhan ve Nisa..! Sizce mutlu sona ulaşan hangi isim olacak? 

ADEM
AYŞE
BATUHAN
NİSA
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Adem aşırı derecede ağladığı için onun birinci olmasını istemiyorum şahsen. Yani ne kadar antipatik varsa son dörde kalmış. Ama Acun adem'i birinci yapacak bunu herkes çok iyi biliyor
Cevap
32Cevap
Nisa olabilir
Adem in hakkı yenmez ise bu sene kesin Adem şampiyon
Batuhan ve Nisa kazanmasın da kim kazanıyorsa kazansın
Adem olmalı
Ayşe tanımıyorum.
Batuhan da çok hırslı biriydi açıkçası
bu sezon çok hakettiğini düşünüyorum Adem in eğer sms lerde bir oyun olmazsa bu sene Adem Şampiyon
Ademciğim ve Ayşe kalacak sona. Adem olacak.
Survivor tarihinde ilk kez kadınların finale kalması.
Üstelik 2 erkek 2 kadın.
Pek inandırıcı değil, düzmece.
Adem ya da Batuhan şampiyon olur gibi. Uzun yıllardan sonra kadın olsun isterim aslında. Bu seviyeye geldilerse aslında hepsi şampiyon oldu
Katılıyorum ama bir yandan da Batu şampiyon olsun istiyorum.
Survivor izlemiyorum ama içimden Batuhan geçiyor lakin Adem de şampiyon olabilir, genelde herkesin ağzından onun ismini duyuyorum.
Adem ya da batuhan, kızların bunalrın karşısinda şansi yok
Ben varlığından bile haberdar değilim ama ayşe güzeş isim o kazansın
Hiç izlemedim bilmiyorum
Nisa olsun diyeyim
Bence bu sezon Batuhan bayağı iyi performans gösterdi hayran kitlesiyle de kendisi birinci olur gibime geliyor :)
Ayşe emek veriyor o olsun isterim nisa Ayşeyi yata yata kıskanıp algı yapıyor
Nisa > adem > Batu > Ayşe izlemiyorum ama sıralama böyle olacak.
Bu daha bitmedi mi ak ne anlıyorsunuz şundan yıllarca aynı b0k ayse atamadı fatma attı ali düştü
acunu doyurmaya bayılıyorlar
@sananenapacan12 Bu kerizler olmasa nasıl ödeyecek o kadar nafakayı şeyma ya
Hiç sorma
Kızlardan Nagihan sema merve gibi güçlüler varken nisa ve ayşe kalması kötü olmuş Batuhan ya da adem olur
gönlüm Ademden yana Nisa kazanmasın da kim kazanırsa kazansın ama aşırı kinlendim kıza
Acun kimi sampiyon yazmis senaryoda bilemicem. Hep oyun bu yarisma size soyliyeyim. Her sey bastan belli zaten
Adem i tutuyorum çok :) inşallah o alır ya bu sene şampiyonluğu
Bence adem veya nisa olucak ama adem daha mantıklı geliyor bana göreceğiz
Nisa bu naz ve kaprisle nasıl elenmiyor hayret doğrusu...
Kim geriye düşerse düşsün nasıl çirkefleşiyor ama görüyorsunuz dimi😂 bigün önce çok iyi dediğin birini ertesi gün tanıyamıyorsun
Hiç izlemiyorum maalesef bana saçma geliyor
Adem in birinci olmasını isterim ama Batuhan birinci olacak sanırım bu sene :)
nisanın şampiyon olması herkesin dikkatini çekecektir bu yüzden batuhan ı yaparlar gibi geliyo
Nisayi son 4e koyan TR iyi degil belli
Adem Kılıççı 👍🎉💯
İzlemiyorum ama Adem şampiyon olur gibi hissettim
Batuhan çok tatlı Batuhan olsun ama izlemiyorum sadece karşıma çok çıkıyor bu çocuk. Sosyal medyada
Adem ile Batuhan çekişmeli olacak ama gönlüm Batuhan'dan yana benim
Adem ⚔️
Evet
Ben oyuncuların halk tarafından nasıl göründüğünün de bu şampiyonluk üzerinde etkili olacağını düşünüyorum. Batuhan ın bu üç uyuz içinde tek başına kalması da avantajı olur bence. Ayrıca birçoğundan da güçlü. İnşAllah Batuhan şampiyon olur.
nisa olmasın da kim olursa olsun. itici bir tip
Hak eden şampiyon olsun. 🥳
Hiç izlemiyorum
adem şampiyon bence
Izlemiyorum sevmiyorum çünkü
Bence Adem şampiyon olur
Batuhan alır umarım, şampiyonluğu hak eden tek isim o gibi görünüyor :D
Adem bu yıl çok itici davrandı ve oy yüzdesi de düştü gibi
Ben kendi görüşümü söyledim kabul etmeyeceksen niye soru soruyorsun? Herkese niye adem değil diye sormuşsun resmen :D
Bu kadar alıngan olma yeterli :D
Batuhan'ın fanı değilim ama adam senden daha olgundur :D Neyse uzatmayalım bence iyi akşamlar :D
Şu sala. k saçma şeyleri izliyorlar cidden
izlemiyorum izlemeyin
batu olsun isterim ama bnce adem ya da nisa olcak
Ben izlemiyorum şahsen
Bence nisa olsun
Ademin kazanmasını zerre istemiyorum
Aynen bende
batuhan veya adem ikilisinden biri olacağı çok net
Batuhaannn olsunn çokk istiyorummm insallah aminnn🙏🙏❤❤❤
Aha buraya yazıyorum bakın ya batuhan ya da nisa
Bende öyle düşünüyorum
Adem alır kanks
Adem olur gibi
Adem kazanır <3
Adem olucak gibi gözüküyor
Nisa kadar itici bir kiz yok
adem olsun
adem
Adem
Bi kere bile izlemedim
Takip etmiyorum
Adem!!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?