Bunun neyine çığlık atıyorlar!” 3 yıl aranın ardından Disney Plus lansmanında sahne alan Tarkan'ın performansıyla ilgili Tuğba Ekinci, yorum yaptı. 📍Tarkan'ı eleştiren Tuğba Ekinci, 'Bunun neyine çığlık atıyorlar. Şarkı söylemekten bıkmış siz de sizi seviyor zannediyorsunuz' dedi...
Sanırım kendisi şarkıcılıkta yükselemediği için Tarkan'ı eleştirerek kendini hatırlatmaya, gündemde kalmaya çalışıyor. Ne kadar da boş bir eleştiri. Diyelim şarkı söylemekten bıktı ki ben öyle olduğunu düşünmüyorum yani diyelim bıktı bu durum Tuğba Hanım'ı niye ilgilendiriyor? Ona ne?