Olabilir ben insanların tercihine saygı duyarım zaten Çukur izlediğim bir dizi değildi ama bu adamı ilk gördüğümde fark etmiştim bir anormallik olduğunu sesi böyle yapmaya çalıştığı karakter bile kendine ait değil gibiydi kadın gibi hissediyorsa kadın olmak tabii ki onunda hakkı göğüslerini yaptırmış yakında cinsiyet uyum ameliyatını da olduktan sonra mükemmel bir kadın olacağına eminim saygı duyarım yani 🕊
Ne diyelim kendi seçimi ayrıca bu insanları asla ayiplamiyorum çünkü hormonları o sekilde çalışıyor. Ama yakışmamış onuda diyeyim erkek hali daha güzel duruyor bence
Kırk yıl düşünsem aklıma gelmez böyle bir şey yapacağı şedldldl tabi şimdi işin saygı kısmı da var, herkes her şeyi yapabilir ve buna saygı gösterilmesinden yanayım
Neden uzerine alındın yoksa sende mi top olma yollarindaydin. Bizim cinsimiz doğduğumuzda bellidir sonradan başka cinse geçmek gunahtir haramdır isteyen istediğini yapar ona sözüm yok ama yapanda beyinsizdir.
Buradaki en büyük top benim. İstediğimiz cinsiyete, kimliğe bürünürüz. Siz herkesi müslüman zannediyosunuz galiba. Bizde günah falan yok. Bu hayatı dilediğimiz gibi yaşarız, kimseye zararımız yok. Sizin gibi insanlar ayrımcılık, bölücük, kutuplaşma yaratıyorsunuz. Biraz daha çok sevgi, saygı düşüncesiyle ilerleyin. İnancınıza göre Allah yaratıyor zaten herkesi öyle. Kimse isteğiyle değişmiyor.
Okey günah yok size bu senin şimdi ki düşüncen ama dünya burada bitmiyor haberiniz olsun ben irkcilik ayrımcılık yapmıyorum arkadaşlarım var böyle olan ama onlar musluman degil ne dinimizi biliyor ne başka birsey ama muslüman doğan birinden bunlari beklemezdim yakışmıyor. ALLAH rahatlık versin
Kendi tercihi/yönelimi hiçkimseye birsey demek düşmez bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Niye bu kadar homofobiksiniz ister vajina takar isterse penisle gezer size ne boş insanlar kininizi nefretinizi içinizde saklayın kimsenin hayatı sizi ilgilendirmez leş embesiller
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Artık göğüslerim var! Çukurda Timsah Celil karakterine hayat veren Ahmet Melih Yılmaz operasyonla kadınlığa adım attı, yakışmış mı?