20 yıllık eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı, "evlilikte de emeklilik olmalı " dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı "bankalarda bile 20 yıl sonra emeklilik oluyor bence evlilikte böyle olmalı dedi. Sizce?
20 yıllık eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı, evlilikte de emeklilik olmalı  dedi. Ne düşünüyorsunuz?
20 yıllık eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı, "evlilikte de emeklilik olmalı " dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla