Magazin 20 yıllık eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı, "evlilikte de emeklilik olmalı " dedi. Ne düşünüyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı "bankalarda bile 20 yıl sonra emeklilik oluyor bence evlilikte böyle olmalı dedi. Sizce? 20 yıllık eşinden boşanan Müfit Can Saçıntı, "evlilikte de emeklilik olmalı " dedi. Ne düşünüyorsunuz? Cevapla Banka Soruları Evlilik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Kahvetonu Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Görüşlerini beğendiğim bir ünlü yoktu sadece bu adam biraz farklı geliyordu bana ama bu sefer saçmalamış. 0 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Saçma sapan tipler. Evliyken sorun yok boşanınca sikayetlenme dertlenme. 0 0 Yorumla
batuyum Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl evlilikte emeklilik degil de duygu ve aşk bittiyse "şimdi boşanırsak adım çıkar, elalem ne der" gibi şeyleri geri de bırakıp, hayatının geri kalanında rahat ve mutlu yaşamaya önem vermeli diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Magazin konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu adam saçmalamış 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Görüşlerini beğendiğim bir ünlü yoktu sadece bu adam biraz farklı geliyordu bana ama bu sefer saçmalamış.
Saçma sapan tipler. Evliyken sorun yok boşanınca sikayetlenme dertlenme.
evlilikte emeklilik degil de duygu ve aşk bittiyse "şimdi boşanırsak adım çıkar, elalem ne der" gibi şeyleri geri de bırakıp, hayatının geri kalanında rahat ve mutlu yaşamaya önem vermeli diye düşünüyorum
Boş beleş konuşuyor işte
Dogru bu arada
Bu adam saçmalamış
Büyük saçmalamış.
saçmalık
Mantıklı
ilginc bir adam