Mandıra filozofu Müfit Can Saçıntı, “İş hayatında olduğu gibi bence evlilikte de emeklilik olması lazım.” dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Hööyt daha neler diye düşünüyorum 😂 20 yıllık evliliğin ardından boşanınca bence evlileri kıskanıp herkes boşansın istemiş😂😂
Mandıra filozofu Müfit Can Saçıntı, “İş hayatında olduğu gibi bence evlilikte de emeklilik olması lazım.” dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🔥
Mandıra filozofu Müfit Can Saçıntı, “İş hayatında olduğu gibi bence evlilikte de emeklilik olması lazım.” dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla