Bella Hadid:"Ablam Gigi'nin yanında kendimi çirkin buluyordum" dedi. Kardeşlerinizle kendinizi kıyaslar mısınız?

Merhabalar Herkese 🌸

Daha önce estetik ameliyat geçirdiğini inkâr eden Bella Hadid Vogue dergisine verdiği röportajda "Ablam Gigi Hadid"in yanında kendimi çirkin hissediyordum bu yüzden 14 yaşımda burun estetiği yaptırdım" dedi.
Bella Hadid:Ablam Giginin yanında kendimi çirkin buluyordum dedi. Kardeşlerinizle kendinizi kıyaslar mısınız?
Bence ikisi de çok güzeller ama küçük yaşta abla figürünün örnek alınması da gayet olağan :)

Siz ne düşünüyorsunuz?
Bella Hadid:"Ablam Gigi'nin yanında kendimi çirkin buluyordum" dedi. Kardeşlerinizle kendinizi kıyaslar mısınız?
Cevapla