Biraz da magazin 😀 26 yıldır sevgili, 6 yıldır evlilermiş. Türkiye de lgbt evlilikleri yasal değil diye biliyorum başka ülkede falan evlenmişler sanırımm











Herkesin kendi görüşü ve kendi yaşam tarzı. Saygı duyuyorum. Film de çok güzeldi. İş hayatında çok başarılar. Hayatta da mutluluklar diliyorum ikisine de
Cevap
14Cevap
Herkesin kendi hayatı kendi tercihi onlar mutluysa bize söz düşmez
Hangi ırktan geliyorlar lut mu? O halde hazin son onların hakkıdır.. gercekse tabi
Gerçek bilgi. Putin’in sonu gelmiyorsa bunların hic gelmez merak etme. Ayrıca ne yaptılar insan mı öldürdüler? Sakin olllll
Lut kavminin kısasini bir oku derim.. putin gibilerin sonunu kestirmek güç. Tek bildiğim igrenclik ötesi tabii bu günümüzde normal karşılanır oldu
Normal bir sey cunku
Z kuşağının normal karşılaması normal evet.. babanida normal karşılardin seni.. neyse kafa nereye sen oraya bb
bb
Sana giren çıkan yoksa insanların özel hayatlarına bu kadar burnunu sokmak ne diye
Ne diyon kimsenin özel hayatına burnumu sokmadım? 😀 kendileri bunu saklamıyo zaten bilinmeyen bir şeyi söylemedim duyarlı
Biliyorum böyle gerçek aşkları gördükçe mutlu olup imreniyorum ciddi anlamda
Allah ile kendi aralarında, bir şey demek istemiyorum.
🙄 Tövbe yarabbi...
Evet öyleymiş bende çok şaşırdım.
Koca koca adamlar ga tövbe estağfurullah 😀
son dk soylenir mi qjxjc iyi basarmislar tebrikler
Kesin holllandada kıymışlardır nikahı.
mutlulukları daim olsun...
nasıl evlenmişler ülkede yasak 🙄
okusan anlarsın
Dediğim gibi başka ülkede olabilir
okudum ama başka ülkede evlenince ülkede yasal mı sayılıyo sanki
Bu kadarını bilemiyorum pek bir bilgi sahibi değilim ama olmuş bir şekilde 😅
ülkede yasak ise yasaktır uzaya da gitseler geçersiz evlilik 😀
Verdiğim bilgi doğru. Başka ülkenin vatandaşı olup evlenmişlerse bilmiyorum. Araştırmak gerekiyor ve ben o kadarını araştırmadım açıkçası olmuş işte 😀
yaaa bune awkfkfkfkdk
Saygı duymak lazım onların tercihi🙂
Basimiza taş yagmadigina şukretmek lazım
Hollanda’ya mı gitmişler evlenmek için vay be fj
Daha neler görcek bu gözler 🥴
Yakışıyorlar
yakışıyolarda he
Başımıza taş yağacak
Yok artık 😀
Kos koca adamlar bir birini mi siqiyor:)
İğrenç mide bulandırıcı
kıyamet yakındır
Ne alaka
Evet, çünkü normal. O kadar masum insan öldü, kıyamet yakın olmadı iki erkek evlendi diye mi yakın oldu kıyamet anlamış değilim
E zaten derim öldürecek değilim ya 😀 Saygı duyarım sonuçta bilerek oluşan hisler degil
Hahaha kim kimi yapıyor. 😂😂
Oha çok ilginç
Vay canısına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?