
https://www.mynet.com/hulya-avsar-12-milyon-tl-lik-teklifi-dusunmeye-karar-verdi-391445-mymagazin

Genel olarak düşük gelirli insanların, ünlü olan kişiler hakkinda bu gibi paraları çok bulması normaldir. Sporculara özellikle Futbolculara milyon dolarlar ödenirken Hülya Avşar veya bir başka oyuncu sanatçı gibi kisiler mi insanların gözüne batıyor anlamadım gitti.
Şu dünyada birileri paranın sahibi birileri kölesi daha doğrusu sahibin kölesi kendi rahatlarïnı muhafaza etmek için milyonları kalkan yapıyorlar aynı gemideyizbgünesli günlerde onlar güvertede bizler depoda fırtınada onlar hadi gemi batıyor koşun der iner aşağı bizide fırtınanın içine iter suç birazda bizde
Yahu niye kızıyorsunuz kadına? Gerekirse simit yeriz demedi mi? Demek ki herkese simit alacak. Simitin tanesi 3 lira? 84 milyon insanın hepsine simit alamaz ki o parayla (!)
Kabul eder dusunuyum. diyen her zaman kanul eder 🤗
Teşekkür ederim 🤗
Cevap
18Cevap
Kadin demekki ciddi ve daha büyük rakamlar kazaniyorki daha düsük rakamlarla tatmin olmuyor. Demekki o kadar basarili biri. Bir is yeri seni 5k ya calistirsa sen baska is yerinde 3kya calisirmisin? Örnek
Bence simit açıklamasından dolayı iş teklifi falan aldığı yok haber almış gibi algı yapıo talep yaratiyor ve gündeme gelmeye çalışıyordu sahada var olabilsin onca genç güzel kadın varken inandinizmi sahiden ya
Bir şey düşünmüyorum normal, çünkü sanat camiası doyumsuzdur dünyayı da alsalar doymazlar iyi ki onlar gibi değilim bu tarz insanları gördükçe şükrediyorum 🙂
Klasik türkiye insanı tutumu bu çelişkileri unutmayın unutmayın ki böylelerine sizden daha lüks hayat yaşatıcak fırsatı vermeyin daha kaliteli halkı daha çok düşünen insanları fenomen ünlü yapın
Bu kadina 30-40 yıldır yuz veren, meshur eden, filmini izleyen, alkışlayan herkese şaşırıyorum... bu kadar kolay para kazanan bomboş, yetenegi olmaysn biri bu... iş teklif edenin de ben ne diyeyim... ac akbaba gibi bu kadın..
Zerre sevmediğim, kalıbına göre şekil değiştiren, samimiyetsiz saçma sapan bir tiptir.
Ne sözüne itibar ederim, ne saygı duyarım.
Böyle kişileri konuştukça reklam yapıyoruz reklam yapıldıkça konuşuluyor ve konuşuldukça kazanıyorlar. Bizler simit almaya devam
Neden hala ünlü olduğuna zerre anlam veremediğim kadın kişisi
Gençken yine güzelmiş ülkede ünlü olmak için yeterli de, şimdi o da kalmamış. Ününün devam etmesi enteresan
Hülya avşarı küçüklüğümden beri hiç sevmem. Bir dediği diğerini tutmuyor. Rolcü kadın, çok itici
Hala buna reklam veren firmaların olması daha ilginç...
12 milyon lirayı hangi genç kadına vermişler de bu 60 yaşına dayanmış haliyle beğenmemiş.
Herşeyin, herkesin kendine göre bir piyasası, ederi var. Bilmedigim bir konuda ahkam kesmek istemem.
Demedi demeyin gün gelecek yiyecek simit bulamayacak bu
Yani kadının simit parasını verselerdi hiç olmazsa o para simidinin susamina bile yetmez 🤣🤣
o paraya sophia loreni getirtirim
hiç olmazsa dünya tanıyor mkk
hülyayıı kim tanıyorr
Simidin tanesi kaç para biliyonuzmu siz anlayamazsınız
Umarım paraya muhtaç olarak geberir p. kkli kadın😡
Millet simit 🥯 yesin o 12 milyonu beğenmesin yalaka
Çok gereksiz. Şu kadını gördüğü için alacak biri var mı
Simit yemeye devam edelim biz...
Gereksiz bir şey demiyorum
Niye? Arabasının benzinine mi yetmiyormuş?
Bana da az geldi 3957293975 milyon tl olması lazm
Onun için 1200 tl gibi bir şey takılmaya gerek yok
yediği..
simit pahalıdır..
Kimler neler kazanıyor gerçekten.
2 yüzlü
Vay be şaka gibi
E yani bencede az
Yazık gençler varken ne işiniz moruklarla
Bunlar cehennemlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?