Ahmet Hakan, Hazal Kaya'nın oyunculuğundan nefret etmesinin 5 sebebini açıklamıştı. Hazal Kaya'dan ise yanıt gecikmedi.İnstagramdan şu yazıyı da paylaştı:Siz oyuncu olsanız eleştirilere yanıt verir misiniz? Yoksa en güzel cevap susmak mıdır?
Hazal Kaya'dan oyunculuğuna laf söyleyen Ahmet Hakan'a cevap gecikmedi. Oyuncu olsanız eleştirilere cevap verir misiniz?
Hazal Kaya sadece bu diziye özel değil de bana göre iyi bir oyuncu değil. Nasıl oyuncu oldu ona bile şaşırıyorum bazen. He bu diziye gelecek olursak ise aşırı derecede sırıtmış. Oyuncu dediğin eleştiriyi kabul edip yoluna bakar. Böyle bir cevap veriyorsan zaten Ahmet Hakan'ı haklı çıkarmışsındır demektir.
Bir oyuncu için mesleği hakkında haddini aşan eleştiri çok ağır gelir diye tahmin ediyorum.. Eleştirinin yapıcı ve nazikçe yapılanı elzemdir. Bende nazikçe yapmak istiyorum. Hazal Kaya'nın son filmi haricinde de genel olarak oyunculuğunu beğenmiyorum.
Hiç cevap verip kendimi tartışmalara atmazdım yalnız biraz adama hak veriyorum gerçekten Hazal Kaya’nın oyunculuğu iyi değil. Hiçbir zaman severek izleyemedim kendisini.
kadinin oyunculugunu sevmediği film şirketine baksin o zaman hazal kaya değil de onu filme dahil etselermiş madem adamda ki yobaz görüşe bak film eski yapim sunulmuş bir kadini eleştirmek haddi degil tabi ki de eleştiri var gereksiz oyunculugunu begenmedigini dile getirmesi kiskançlik başka bir şey değil netflix gibi bir platform da yayinlaniyor film
Eleştiren kişi ünlüler camiasından biri olunca eleştirileri dikkate alıyorlar. Ben de olsam cevap verirdim. Eleştirebilirler fakat dozunda. Dozu aşılırsa o açıklama farz oluyor artık.
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Hazal Kaya'dan oyunculuğuna laf söyleyen Ahmet Hakan'a cevap gecikmedi. Oyuncu olsanız eleştirilere cevap verir misiniz?