Ahmet Hakan, "Hazal Kaya'nın oyunculuğundan nefret ediyorum" dedi! Hazal Kaya'yı beğeniyor musunuz?

Ahmet Hakan, Hazal Kayanın oyunculuğundan nefret ediyorum dedi! Hazal Kayayı beğeniyor musunuz?
Pera Palas’ta Gece Yarısı dizisinin başrolünde yer alan Hazal Kaya’nın oyunculuğunu Ahmet Hakan beğenmedi. Ahmet Hakan "Hazal Kaya'nın oyunculuğundan nefretimin nedenleri' diye bir yazı yazınca magazin gündemi oldu. Pınar Altuğ bu yorumu görünce rahatsız oldu ve "Nefret çok güçlü bir söylem, beğenmemek, hoşlanmamak tamam da nefret?" yorumunda bulundu. Hazal Kaya nefretinin nedenlerini yazan Ahmet Hakan'a, Pınar Altuğ tepki gösterdi.
https://www.mynet.com/ahmet-hakan-hazal-kaya-nin-oyunculugundan-nefretimin-5-sebebi-dedi-pinar-altug-sessiz-kalmadi-390350-mymagazin
Ahmet Hakan, "Hazal Kaya'nın oyunculuğundan nefret ediyorum" dedi! Hazal Kaya'yı beğeniyor musunuz?
Cevapla