Geçenlerde Hande Erçel ve Kerem Bürsin'in ayrılıklarını duymuştuk sonrasında ise tekrar barıştıkları söylendi. Şimdi ise tamamen ilişkileri bitmiş olmalı ki Hande Erçel berbarr oldukları fotoğrafları kaldırdı. Acaba hiç barışmamışlar mıydı? Bilemiyorum.Sizin hiç sürekli ayrıl-barış ikilemini yaşadığınız ilişkiniz oldu mu?
Hande Erçel ve Kerem Bursin barışmalarının üzerine tekrar ayrıldılar. Ex’ten next olmaz mı?
Kerem ile Hande birbirine çok yakışıyorlardı aslında. Ayrılmalarına çok üzüldüm, instagramdan da takip ediyordum ikisini. Ayrılanlar tekrar barışmıyor, barışsa da eski güzelliği kalmıyor. İkisinin de hakkında hayırlısı olsun. Umarım Hadise ile Mehmet Dinçerler ayrılmaz bari shs onları mutlu görünce ben de mutlu oluyorum sebepsizce.
Biri Yay, öteki İkizler burcu. İlişkileri her şeye rağmen devam etti, birlikteliğe ve ilana döndü ve uzun da sürdü. Küserler, barışırlar, ülkeye bu kadar gündem, millete bu denli dert olmasın. İkisi de magazine girmek istemiyorlar. Siz de zorla sokup sokup duruyorsunuz. Size ne?
Bu ikisinin ilişkisi baştan beri reklamdı gerçek değildi bana göre hiç samimi gelmemislerdi zaten ikisinin sürekli gündeme gelmesi popülerliklerini reklam çekme ihtimallerini arttırdı anlaşmaları bitti sözde ilişkilerini de bitirdiler
İlişki bir kere bozulunca maalesef yeniden olmuyor. Onları anlıyorum ama son bir şans vermek istemişler demek ki... Olmadığını deneyerek görmek daha iyi oluyor.
Olmuyorsa zorlamanın alemi yok çünkü gerçekten insanı yıpratıyor sadece. Ayrılmalarına üzüldüm ama bazı şeyleri fark etmelerine de sevindim açıkçası. Umarım mutlu olurlar bu şekilde...
Kişilere bağlı, taleplere bağlı, gösterilen emeğe, bir şeyleri alttan alma durumuna bağlı bu durum biraz da. Ayrılıp, tekrar barışıp bir arkadaşım geçen yıl nişan yapmıştı. Şu an konuşmuyoruz. Evlenmiştir büyük ihtimal. Bunu da bir arkadaşım demişti. Konuşurken arkadaşımın düğününe gidiyorum demişti ve arkadaşı ile sevgimizi için "Bunlar bir süredir ayrıydılar. Barıştılar ne şimdi de evleniyorlar. Düğününe gideceğim." demişti.
lego değil bu tak sök tak sök bir yerde kırılı tabii ki
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öyle bi iliskim oldu sonu ayrılık oldu yine bakalım bu sefer bariscakmiyiz, böyle iliskide olunca kurtulmak zor cidden bi yandan vazgecemiyosun yine barisirmiyiz diye dusunuyosun filan çok yıpratıcı
Sanmıyorum ki gerçekten bir birlerini seviyor olsunlar. Menajerleri popülerliğini arttırabilmek için Aşk kartını kullanır gerek kalmayınca ayrılırlar bir oyuncu vardı ismini hatırlamıyorum oynadığı farklı diziler deki partneri ile büyük Aşk yaşar final olunca biterdi :D
Eski aşklar mazide kalmalı. Zaten bir şeyler yaşamış ve birbirinizi yeterince tanımışsınız. Ayrılmanızın nedeni de bellidir muhakkak. Bir daha denemek, aynı şeyi yapıp farklı sonuç beklemek gibi.
Hande erçel daldan dala konan iş ciddiyete binince sıklan baska aska yelken acan bi tip diye düsünüyorum onuda yadirgamiyorum bazi insanlarda oyle uzun sureli iliski yasiyamaz banar belli bi seyden sonra
Vurduysa sorun yok. Bildiğin muta nikahı bunlarınki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayatlarını yaşıyorlar her tadı alıyorlar kimseye bağımlı değiller daha ne ayol biri gider diğeri gelir hayat bir insandan ibaret değil, daha neler var neler💅
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
yenisi gelir sorun degil de. yüz göz olmak ayri bir dert ya😅 tv de falan görüyolar birbirlerini onu gectim pokerface yapmak onlar icin kola cünkü oyuncular😂😂😂
Haber olmak için ayrıl barış ayrıl barış çocuk oyuncağı sanki hiç gerçekçi gelmediler ve bitti hiç sasirmadim para var gerisi sıfır iğrenç hayat yaşıyorlar yazık😡😡😡
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Oyuncak ettiler iyice bunlar da aşıksan neden ayrılıyonuz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunlarınki gerçek aşk değil zaten, sadece heves o yüzden fazla ağza almaya gerek yok
çok yakıştırdığım bir çiftti üzüldüm ama onların kararı. ünlüler bizden farklı hayatlara ve düşüncelere sahip olsaydı iyi olurdu ama yapacak bir şey yok.