İpek Filiz Yazıcı’ya çok benzememiş mi? Yeni bir proje için sarışın olmuş Dilanımız 🥺 Hem güzel olmuş hem de olmamış bilemedim


Bu nasıl sarışınlık mk Hadi biz fakiriz kötü kuaförlere yaptırıyoruz kafayı da bu hale geliyor, peki bunda para varken nasıl bu hale getiriyor anlamış değilim. Büyük vizyonsuzluk.
Cevap
48Cevap
Saçlar sarı olmus eyvallah ama ten rengı ne olacak?
Sıfır ifade ya bu kadın ha duvar ha bunun surat.
Bu zaten güzelden çok hoş bi kızdı böyle olunca o da gitmiş iticilige doğru sağlam adımlarla ilerler olmuş ne diim
Saçına o kadar gitmemişki kırıkları olmuş, bence o da memnun değildir, ama iş hayatı ne yapsın başa gelen çekilir.
Mahvetmiş kendini. Halbuki çok güzeldi. Aşırı derecede beğeniyordum. platonik aşk 😀 şaka değil.
3. ligde oynayan alman forvetlere dönmüş mk. Seneye dortmunda gider
Bu kadına kahverengi saç daha çok yakışıyordu ama sarı saçlı halini de beğendim.
Esmer vs Sarışın fight!
Selena kazandı whkrwjkdjw
Eğreti durmuş. Esmerler lütfen sarışın olmayın çirkin oluyorsunuz
Güzel olmamış esmer güzelliği gitmiş esmer ken daha güzeldi
@milkchocolate kankam dilandan daha güzel be :) dilan pek güzel biri bile değil
ya bi şey merak ediyorum xper puanınız düşükken nasıl bu kadar yorum ve beğeni alabiliyorsunuz
yakışmış yakışmamış bize ne ki bunu söyleyince elimize ne geçiyor. içimizdeki pisliği besliyoruz
İğrenç ötesi bu Türk kadınların sarı saç sevdası nedir ya bide yakışsa biraz doğal olun.
Kız o kadar güzel ki. Saçını yeşil yapsa bile güzel olur :D
Hiç yakışmamış. Ki sarışın seven biri olarak diyorum
3 dk kim diye tanıyamadım farklı olmuş ama bence eski hali daha guzeldi böyle herkese benzemiş çok sıradan olmus
Simge de sarışın olmuştu sonra geri döndü eski haline. Bence yakında döner esmerliğe
Sarının adı var esmerin tadı var
xbxbnxjxjjxjxjjxkx
Her önüne gelen sarışın oluyor sarışın olmak için yüz hatlarına o rengin uyması gerek
Bunlar bakıyor manita çıkmıyor, birde böyle deniyim diyorlar. Ozguvensizkik
Saç boyamak la sarışın olunmuyor 🙂
Beğenmedim. Eski hali daha güzeldi.
Memleket de esmer guzel bitmezzzzzz😂
Eski saç rengi daha iyiydi🥺
Zaten begenmıyordum simdi hiç begenmıyorum
Mimik sıfır Dilan da ya
Dilan esmerde güzel bir sarisinda
Bence bu hali daha güzel
Bnce esmer daha iyiydi
Sevmedim siyah saç yakısıyordu bu ne 😐
Ben hiç beğenmedim 🤦♀️
kadın her türlü güzel.
olmamis... yasli gostermis
Beğenmedim. Herkes aynı oldu.
Bayıldım çok güzel olmuş
Yakışmış hatta daha güzel olmuş
Hiç olmamış doğal hali çok güzeldi
Esmer hali çok daha iyiydi.
Obur hali daha iyiydi sanki ya
Yazık etmiş güzelliğine 🥺🥺🥺
Hiç hiç yakışmamış ya🙄
Sarıyı yakıştıramadım pek.
Bir sarışınlık bir insana anca bu kadar yakışmaz
elbise çok güzel ama saçları değil
Hiç beğenmedim civciv gibi olmuş
Hiç olmamış çok kötü durmuş
Bi sarı insana bu kadar mı yakışmaz
Keşke boyamasaymış
kötü
Ben cok begendim
Yakışmış
olmamış
rock! gibi olmuş zaten tipsizdi daşşağa dönmüş
çok kötü olmuş.
Hiç beğenmedim
Ben yakıştıramadım
Yakışmamış
Herkes sarı oluyor
Çok kötü olmuş bu ya
Olmamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?