Kendisi estetiğim yok diyor fakat eski ve yeni fotoğrafları aynı şeyi söylemiyor. Sizce?











Orta seviye diyelim. Fizik falan iyi estetik sayılır ama fark etmez yinede. Oyunculuğunu sorarsan 0 hiç beğenmiyorum. Çukur'da onun sahnelerini atlıyorum.
Fiziği dışında hiçbir özelliği olmayan sıradan vasat ünlülerden biri bence.
Estektikli, estetiksiz fark etmez begenmiyorum. Etkilemiyor insani agzi cirkin ama güzel sayılır yine
Hic mi hiç beğenmiyorum bana çok itici geliyo bide oyunculuğu berbat
Cevap
10Cevap
Estetik olmayan ünlü mu var gadasi
Fiziği güzel. Gögüsler silikon. Gözlerinde bir olay var ama çözemedım yanı eskısıyle farklı.
yani ekstra bir beğenme yok ama güzel diyebilirim
Fizigi guzel yuzu cöp
Ortadaki fotoğrafta çok sempatik çıkmış 😊
Yeni yaptırmış son bölümde belliydi yüzünde
Olduysa gizlemesine gerek yok. Çok saçma
Memeler de orijinal değil
heryerini emerim koklayarak
Sevmiyorum.
Beğenmiyorm
Beğenmiyorum...
Evet
Hayır
Yüzünü mü hayır
Hayır
Hala çirkin
Güzel..
beğenmiyorum
Fiziği iyi sadece
Gulmezse iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar