Ayak parmağını kıran ve tedavisi devam eden Hande Yener, önceki akşam İstanbul'da bir otelde konser verdi. Yener, sahneye tekerlekli sandalye ve bastonla çıktı. Helal olsun, mükemmel tarz olmuş.


Hangi ayak parmağını kırdığını merak ettim. Benim ayak baş parmağım tersine döndüğü için uzun bi süre yürüyemedim. Eklem yerinden kırıldığı için de 4 yıl oldu hala iyileşmedi. Anlayabiliyorum.
Hande Yener’e geçmiş olsun diyorum. Tarzı da güzel olmuş. 🥲
Cevap
33Cevap
az para kazaniyor galiba hakediyor mu orasi supheli ayak parmagini kiran kendisi sahneye cikmak zorunda kalacak kadar mi paraya ihtiyaci var yoksa kendine bir tarz bir hava mi vermis para kazanmak icin ne yapacagini sasirdi kadin kazandiklari anormal miktarda paralar yetmiyor belli ki millet evine ekmek getiremiyor ya
geçen perşembe dizimi kırdım ameliyat oldum artık neredeyse yürüteçe bile ihtiyacım kalmadı o da insan bende insanım :D
Bende Sol ayağımı kırdığımda işe gitmiştim o ayakla rapor vermeye
hayat işte beeee
Bizde derdimiz var sanıyoruz. La doğumda bile sandalye yürütmüyorlar çok🙄
İyi yine bir şekilde çıkmış. Helal olsun, geçmiş olsun. Severim Hande Yener'İ.
Abi bu kadar değişik bir memleket daha yoktur galakside
Helal olsun sağlık gitsede bir yolunu bulup sahneye çıkıyor bu kişiye hayran sever denir
Gecmis olsun en azindan konseri birakmamis o kadar insani geri gondermemis
Yazıklar olsun o bendende engelli Bülent Ersoy dan sonra şimdi de bu Allah bildiği gibi yapsın
Oha bunu bile tarza çevirmiş cidden çok yaratıcı valla.
Ayak serçe parmağı sehpaya çarpmışsa çok acıtmıştır
Bunu bahane edip çıkmayadabilirdi. Tarz olarak güzel olmuş
Ben olsam sahneye dimdik ayakta çıkardım acıyı önemsemezdim.
İşini seven insan bir başkadır her koşulda işine sadık biri kadar umudunuz olsun hayata karşı.
yürüyüşünü etkiliyosa en iyisini yapmıs sağlık önemli
allah korusun bacağı ya da kalçayı kırmış olsa hangi medikal ürünü kullacaktı çok merak ettim :)
Ekmek parası ne edersin 🤣
Oldum olasi sevmiyorum şu kadini dikkat çekmek için parmak kirdigina bile inanirim bu arada iwueydgdvs
Lady gaga özentisi
Ayağı kırık felan bile değildir muhtemelen
Handede super demi aama
@yusuf201 iri güzel kadin bence
Oysa ki biz onu kucakta bekliyorduk... Baya bi şaşırdık.. Aslında Paraşütlen de gelebilirdi..
Ünlülerde bir yerini kırmada çok iyii
Sedye ile gelseymiş 🤣
Kedi bi yerini görmüş yara zannetmiş
Allah’ını seven üstüme toprak atsın
Bi kamyon toprak istettim yolda geliyor kardeşim
Bu unluler nasil zengin aklim almiyor deli bence bunlar zevksizler banane
gereksiz kadından gereksiz hareketler
Yine konuşulmak için boş yapmış
Nasıl beceriyor bu kadar rezil giyinmeyi
para tatlıdır.. iyi para aldı demek..
Krizi fırsata çevirmiş, daha çok dikkat çekmiş.
Dizimi sakatladığım gün resim yarışmasına gittim..
Ekmek parası napsın kadın
Seyirciye saygıdır bu
iptal etmedi helal olsun
Tamam abla en lady gaga sensin yeter.
İş aşkını tebrik ediyorum gerçekten
İzlemedim ama basit düşünmüş gibi geldi
Krizi fırsata çevirmiş, akıllı karı.
Demekki bacağını kırsa sedye ile çıkacak
Popun Kraliçesi yöne harikulade olmuş
şov devam etmeli demiş..
Üzüldüm, severim kendisini
En iyi kadın popçudur bu arada kendisi
yapmış şovunu geçmiş olsun da
Kedi çükünü görmüş yara zannetmiş misali
ise saygi budur. cikmayadabilirdi
İyi olmuş
Para için cikarlar
İlginç
beghendim
Ayak parmağı için sandalye fazla olmuş sanki 😄
Çıkmasaydı
yazık ediyor kendine anlamıyor da
Yakismis bence
Geçmiş olsun
Abartı?
Kadınin dibi ya
Gereksiz
Hoş buldum
Oyyyy kuzum kiyamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?