Sol eliyle sağ tırnağına taşırmadan oje sürebilen bir kadının hayatta başaramayacağı şey yok mudur?

#beyazorkidem😘


Bir kadında azim olduktan sonra sol ayağıyla sol elinin tırnaklarına bile oje sürerken, sağ ayağı ile dudaklarına ruj da sürer.
Bence kadınlardan korkmayan gitsin kafasına sıksın 😂
Cevap
34Cevap
Ne kadar zor bilememde taşırmamak zor diye tahmin ediyorum.
Haklısın zaten oya işleyen kadın her işin üstesinden gelir.. Ancak tatlı dilli güler yüzlü bir kadının yapmayacağı şey yoktur..
İnsan istedikten sonra her şeyin altından kalkabilir.
Nedense sol elimle surdugum daha guzel oluyor. Solak değilim
Istedikten sonra herseyi başarmalari mümkun hanimlarin )
Bu da başarıldıysa 😎 👏artık tek bir şey kalıyor, istemek... Kadın istesin yeter ki ☕
İlginç bir şekilde normalde sağlağımdır ama sol elimle daha düzgün oje sürerim
Sol eliyle temizlik yaparken sağ eliyle de yemek yapabilen hatunun hayatta başaramayacağı şey yoktur bence..
Ooo😄o zaman ben harikayım desene sol elimle yapmadığım şey yok benim😂
O kadın ben oluyorum ama başaramadığım bir çok şey var 😏
Ben sol elimle ense traşımı oluyorum sen ne diyorsun :D
Solak olmayıp soluyla iş yapan kadın veya erkek muhteşemdir
sol eli yani ojeyi sabit tutsun, sağ elini yani tırnağını hareket ettirerek sürsün ojeyi :)
Çok zor bir şey olmasa gerek. Küçük şeylerle mutlu olabilen kadın başarısı gibi duruyor 😊
Kadınlardan korkmayan kadasına sıkacağına kadınını baksın en iyi şekilde
Büyük yetenek bu yetenekli olduğunu için elinden bir çok iş gelir
Bir de düzgün eyeliner çekebilen kadının hayatta başaramayacağı şey çok azdır 👀
Saçmalık... Hayat keşke oje sürmek kadar basit olsa
Şu objelerden ayaklarda da varsa ne footjob yapar be çok zevkli olur
Başarı potansiyeli yüksek kanki :D D
Kadin istesin herseyi basarir...
Bir kadın isterse yapamayacağı şey yoktur.
Keske her sey o kadar kolay olsa
Her Kadının Yapamayacağı Bazı Şeyler vardır
Bir ilgisi olduğunu sanmıyorum. :)
Aynen ya
Oldukça başarılı buluyorum.
Kadına imkansız diye birşey yok
Her şeyi başarır o kadınlar
Ben taşırmadan sürüyorum
Kadın istedikten sonra başaramayağı bişey yoktur
Soru süper :)))
Aynen korkmak lazım arkadasim
Belki solak xd
Solaksa neden yapmasin..
Çok da önemli bir şey değil hele ki solaksa
Her şeyi basaririz biz👈💁💅
Vardir, sevmek gibi.
Bence vardır..
Evet, tehlikeli. 😂
Vardır novel 😁
Çok zor be
Vardır
O benim iste 😂
Çok hoş
Ne kadar zor ki 🙂🙂
Yoktur
var bizler
Bilemedim simdi
Herşeyi başaramaz
Yoktur be
Yoktur tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar