Benim favorim Samet Liçina oldu :D Aşırı sempatik ya, siz en çok hangisini beğendiniz?
Kerimcan Durmaz
Pelin Akil
Samet Liçina
Mehtap Algül
Hakan Ürkmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
D ve b şıkları olsun yalnızca d severdim aslında daha güzel bir görüntüye sahip bir fotoğraf fakat pelin akili gerçekten saygılı bir hanımefendi bebisleri ve eşiyle çok güzeller o yüzden seviyorum
Cevap
55Cevap

resimlere bakarken ben
Bu iğrenç bi akım haline geldi. Böylelikle insanların birer koyun birer m. al oldukları daha çok gözler önüne seriliyor
Ben bunları hiç birini insan yerine koymuyorum. Hele şu erkeğim diyen adamlıkları lafta olanları asla.
Kerimcan gibilere verilen su unlu sıfatı gercek sanatci ve unlulere hakaret.
Şu durumun normalleşmesi ne tuhaf yaa. Ben alışamayacağım belli ki erkeklerin kadın versyonlarına..
Hayır not erkek olarak adımızı lekelıyor topppppp
O değil de ben çok utandım erkekliğimden lanet olsun. Bu erkekleri alıp bir naylona sarıp ateşe vermek lazim
Yahu ya benim devrelerde bir sorun var ya da bu insanlar kafayı yemiş..
Zira ben ortada seçim yapılacak bir güzellik göremiyorum.
🤔
Eşcinsel erkek fetişim olmadığı için Pelin diyeceğim. Kusursuz vücuduyla tam bir yabadabadu kızı olmuş.
O erkekleri de sevmem o ne öyle kadın gibi özenti yapıyorlar allah akıl firik beyin ve irade versi öylelerine amin
pelinden beklemezdim ama en sondaki adam cilveli duruyo 😂😀
Yazın güneşi yakıyorda, kışın ne anlamı var acaba..🙄
bu efemine adamları neden koydun ki buraya ne alaka?
artık iyice mide kaldırıcı hal aldı bu. bakmaya midem elvermiyo...
Kendall yaptı diye hepsi aynı şeyi yapmaya başladı. Saçmalık. Hepsi kötü.
Bunların hiç arkadaşı eşi dostu yok mu? Hiçbiri demiyor mu bu ne hal? Biraz akıllan falan. Hayret
Kendall'ı görememei beni üzdü :(
Aralarından seçmem gerekirse Mehtap Algül
Bune Allahınızi sewerseniz kadınları anlıyorum da 🤢
Şu erkeğe benziyenler niye soyunmuş onların kalçalarına kimin merakı var yahu
Kadın kadın gibi olmalı erkekte erkek gibi olmalı boule şeylere yorum bile yapmaya gerek yok ama neyse bence hiçbiri edepli olmak en güzel giysidir👉
kadınları anladım da bu topları tüfekleri neden paylaştın
Peline yakışmamış hiç çocukları var diğerleri belli ne olduğu
Gözlerimden özür diliyorum böyle birşeye şahit ettim onları 😂😂
+1 🤢🤮😵
bi kerimcanı tanıyorum onu da en son gördüğümde böyle değildi 6 yılda baya değişmiş
Gözlerim kanadı bu neydi şimdi.
Pelin Akil ne güzel bir kadındır ya
topoşlar kızlardan daha seksi çıkmış haaa :D :D
2 Kıza tamam da diğerlerine ne alaka
Gerçekten orrr olmak için sıraya giriyorlar
gözlerim kan ağladı resmen
Mehtapın fotosu efsane bence
Kerimcan ve Samet haha Samet biblo gibi yalnız 😂
Erkek ya da erkekimsilerden gelmesin lütfen
Hahdjsoajsjsıjajskzajjajaja
@ecemsicücemsi Haksız mıyım?
Hakli ve komiksin 👻
@ecemsicücemsi Sağ ol
İnan kadınlar bile çekici gelmedi. İğrenç
Bikiniden midem bulanıyor. Öööğğğ...
Ben üşüdüm onlarin yerineee🥶🥶🥶
Tiosiz olmak beyinsiz olmaktan iyidir
Hiçbirini tanımıyorum Allah’a şükür
Samet diyim bari Hahaaa 😂😂
Memleket top kaynıyo mk bu ne lan
Su soruya nasıl pelin denir ya. İlginç
Bu topları neden koydun 😑 midem bulandı...
Pelin Akil yalnız bu kadının da kocası amma geniş
Pelo çok şeker kadın ya
Pelini seviyorum tatlı kadın
Bunlar üşümüyor mu a.. mk?
Vallahı ya ben donuyorum bu kar vıplak kardalar
Hepsi boş, ne gerek var yani
Cehennemde de böyle gezersiniz umarım ajsdjdj
İnsan amacını bu kadar belli eder yani🙂
Pelin Akil zaten her haliyle çok güzel bir kadın
o kadar da guzel değiller
Ne canım bir ülkede yaşıyoruz ya
bütün kızlar toplanmış hahhah
Samet licina 😅😅
Yeminle çivisi çıktı
Toplar toplamalar işi biliyor
erkek daha çok ilgimi çekti
Hiçbiri🤮🤮
Pelin akil ben mce
Pelin akıl😘
Pelin Hanım👍🧚♀️
Bunlar ne mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?