
Kimse katılmamış olabilir.
Ne alakası var, adam gayet yakışıklı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Belki de standartlaşmış güzellik kalıplarından jüri üyeleri de sıkılmıştır.
artan estetik ameliyatları ve ve abartı sporla şişirilmiş vücutlar dışında da insanların güzel/yakışıklı olduğunu göstermek istemişlerdir..
ayrıca nesi varmış? Gayet yakışıklı bence 🌸
Kainat güzeli ne ya heleki o ilk duruşu hiç olmamış kainat boyutunda bir albenisi olduğunu düşünmüyorum seçenlerinde vardır bir bildiği herhalde😏
Cevap
83Cevap
katılan vardır lakin juri neyi göz önüne aldı o bir muamma
Tiktok bebelerinde bile daha yakışıklı çocuklar var. Tamam bu adam da yakışıklı da kainat güzeli olacak kadar bilemedim. Pozları biraz param var ondan seçildim pozu gibi duruyor zaten.
Öncelikle kainat güzeli seçebilmemiz için farklı türde uzaylıların da katılması gerek. Kainat güzeli seçiliyor ama dünyada. Alakası yok.
@Ayzıiıttt paylaşınca şaka sanmıştım, affet patron ciddiye almadık. :D
Vay be, demek ki insana çirkin şansı lazım. :D
Yooo kadınların çoğu bu tiplere ayılıp bayılıyor artık şaşırtıcı ama sokağa bakınca acı gerçek bu maalesef 😒
Yakışıklı diyenin anskm. A*mk güzellik göreceli kavramdır eyvallah ama bu kadar da göreceli değil mk naptınız siz?
Yolsuzluğun nefes almak kadar kolay olduğu bir ülkede bunlara şaşırmamalı! Zenginler ya da zengin çocukları her zaman bu ülkede 1-0 , 2-0 da değil 100-0 önce hatta zengin olmayanlar sıfır dahi değil eksiden başlıyor bu hayata...
Eğer ben bu yaşta bu adam gıbı ıkı tanesını cebimden çıkarmazsam başka bırsey bılmıyorum.. şaka filanmı yapmışlar torpıllı galıba bu arkadaş.. komık
2002den bu zamana isler degismis, dunya yakisiklisi secilen bir kivanc'a bak nalburcu huseyin abiye bak... Kalite gittikce dusuyo...
Her şey dıs görünüş degıl kıskanan insanlar yermeyın adamı mk en azından günümüz sahte guzellıkte sılıkonlu estetıklı yakısıklı dedıgınız mallardan degıl
İşte yorum bu.
Gay travesti olmadığım için hiç ilgim yok yakışıklı da değil
Güzel dediğin kadın olur yarışma da erkek seçilince kainat yakışıklısı olmalı idi adı
ak parti rize gençlik kolları başkanı vibe ı veriyor.
Bu ne la bir siyasi parti İstanbul gençlik kolları başkanı gibi
Valla ben katılsam beni bile seçerler heralde birinci bu ne 😂
Haha çok güldüm 😃 yakışıklı da çekici de değil gerçekten.
Yok ya niye güleyim ki, insanlarla alay etmeyi sevmem. Varsın mars'ın müdürü olsun😄
Bunları kime göre neye göre seçiyorlar tipe bak kainatlik bir yanı yok.
Bu güzellik yarısmalarina da bizim sistem bakiyor herhalde torpili olan yüruyor 😂
İtici bir tip
Kulaklara bak 🤣🤣 sevimsiz herif
Dünde başka birinin adı geçiyordu önğüne gelen güzel mi seçiyor
Ne saçma yarışma bu ya. Sliple bikiniyle vücut göstermeler. Üzülüyorum baktıkça.
İnanamıyorum cidden seçen kişilerin gözü görüyor mu tövbe est.
bildiğin çirkin bu adam sokakta her gün görüyorum bunun gibilerden
bu mu? vay vay vay. popom bile bundan daha sevimli be benim :)
Adam belli ki 25 yaşında ama 40 yaşında gibi gösteriyor
Jüri gönül gözüyle bakmis demek ki. d
Tebrik ediyorum kendisini.
Prestiji yüksek biri ama şimdi kâinat olunca yetersiz bence
Bence yarışmaya kimse katılmamış. Jüri de ayıp olmasın diye amcaoğlunu Kainat güzeli seçmiş.
adam yakışıklı bence ve anadolu efeste vasilije micic var ona benziyor..
Kainatı bırak mahalle güzeli bile seçilememesi lazım ya bunun bune.
bu adama yakısıklı dıyen 12 kız benı bulsun sksksks
jüriyi başka bir şeyle kafalamış olabiir. mesala para gibi
Kimseyi tipiyle eleştirmek haddim değil ama şaka gibi 😂
Adamı beğenen x y z'ye göre kainat güzeli. Bana göre sarı çizmeli Mehmet Ağa 😄
bu hangi kainatın güzeli, Samanyolu TV kainatının falan mı?
Bu ne aw yemin ederim bi ortamda karsilassak birak numaryi instami istese gene vermem
koronovirüsün etkisiyle bir dönüşüm geçirdiyse kainata örnek olsun diye yapmışlardır.
Yarışma Irak'ta düzenlenmiş adam da Iraklıymış başkası kazansa şaşırtıcı olurdu.
Niye hep herkesi gömmeye çalışıyoruz? Adam 1. olmus işte. Bi kere de onaylayın
tipe bak ya skdkskd zaten güzellik yarışmalarına katılanların tipi kötü oluyor
Şu adamdan bile yakışıklıyımdır nasıl kim seçiyorlar la bunları.
Klasik tr erkeği budur işte ama adam Türk degil. Türk erkekleri de boş yapmasın
Kainat güzeli nedir ya sanki kainattaki tüm gezegenlerden katılım varda hepsini geçmiş gibi, bundan daha güzel uzaylılar tanıyorum ben 😅
Erkegin güzeli olmaz, yakışıklı ve delikanlısı olur
Bizim bakkala benziyor adam. Bakkala söyliyim de o da katılsın. 😌
Ben kendi çirkinliğimi bilirim. 😊 Kimsenin tipine karışmam. 😊 Seçilmişse iyidir. 😊
Ben kendimi çok çirkin hissediyorum genel olarak zaten çirkinim. Adamın yanında David Beckham gibi kalmışım yine Allah yaratmış bir şey demek doğru olmaz.
Para verip birinci oldu herhalde. Ya da jürinin kafası güzeldi :D
Virüsler başımızda bela, ağzımızda maskelerde dolaşıyoruz, dünya hızla değişiyor, ama şu tarz güzellik yarışması vb. canım yarışmalar hâlâ yapılıyor. İnanılır gibi değil ya.
Uln ya benim bile bir şansım varmış kaçtı fırsat 😃😃
bu tür yarışmaarda bir çok kriterlere bakılıyor sadece yüze bakmıyorlar ama yinede katılıyorum biraz eksik kalmış böyle bir ünvana
şaka mı beyler yoldan 5 kişi çevirsek 3ü arkadaştan yakışıklı
KS erkekleri katılsaydı ya neyse artık bir dahakine
Yalnız adam benden kibar oturmuş 😶
Ben daha yakışıklıyım gerçekten
Şu KS de bile daha yakışıklılar var
Dışarı çıksam 20 tane bulurum bundan
Bileydim ben katılırdım bari 😅
Neyse hedef 2023 🇹🇷 görüşeceğiz bay kamil 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?