Dünya Sağlık örgütü bunlar daha iyi günler havalar biraz sonbahara dönsün kötü sonuçlar doğuracak herkes şimdiden önlemini alsın dedi sayın bakanımız da turizm sezonu geldi malum hiçbirsey yokmuş gibi korkulacak birsey yok diyor kronik rahatsızlığı olan veya orta yaşlı tam yaşlı olan vatandaşlar korusun kendini diyor saçmalığa bakar mısın?
Güncellemeler
+1 yıl
Ekleme de yapılmış aşılar geçici olarak koruyormus asıl koruyucu maske aşı olanlara veya olmayanlara tekrar dan dönebiliyormus Virüs
Dünya alarmda! Koronavirüs 200 ülkede şiddetli artışa geçti. Maskelere geri mi geliyor?
Ama neden bundan 2 ay önce biz aslında griple savaştık korkacak hiç bir şey yok muş diyorlardı
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Onlar hikaye yapıyor o zaman mecbur kaldılar tepki almamak için şimdi maliyetleri kısma peşine düştüler nede olsa tepki yok zaten başıboş ta bıraktık meydanı kafasına girdiler
Of ya maskeli günler kolonya kokusu yasaklar korkular... işsizlik
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu Virüs hafife alınacak birsey değil çok tehlikeli birsey 5 yılı bulur kaybolması Çin Abd Japonya İngiltere Tayvan gibi ülkeler açıklama yaptı en az 5 sene surecek gibi diyorlar sürer de diyorlar tahminleri böyle
Gerçekler bu neden gerçekleri saklayalm millet zaten saldı aslında milletin de payı var bunda çok hasta var bir çoğunu teste bile almıyorlarmış bizde duyduma göre aldıklarını da rakamları kırıp paylaşıyorlar gecen haftaya göre 3 kat artış var deniyor şu an ben 3 kat olduğuna inanmiyom en az 5 kat 6 kat arttı
Ben aylar ınce kışın ılk kez korona oldum kac aaaaay geçti hala kotuyum bagısıklıgım kuvvetlıydı benim artk enfeksynları sık kapar oldum kısacası ölmedik ama sürünüyoruz
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Öncelikle geçmiş olsun hanım efendi inanın ben bir arkadaş ortamında maskesiz oturdum sohbet felan derken aradan 2 gun geçti kovid olduğumu öğrendim aşağı yukarı üzerinden 1 yıl olacak halen koku alamıyorum bazı doktorlar ile görüştüm sinir hasarı meydana gelmiş olabilir dediler koku duyusunu yeniden kazanmam için her hangi bir zaman söylenmedi belli olmaz denildi o kadar demek istediğim bu Virüs çok tehlikeli öldürmese de sakat bırakıyor
Hiçbir işe yaramıyor sadece geçici olarak bağışıklığı topluyor o kadar onun disinda etkisi belirli bir zamandan sonra kaybolunca tekrar dan Virüsle buluşuyor vucut veya daha farklı hastalıklar la
Sen kafamı yapıyon birader gecen haftaya gore 3 kat arttı haberin yok senin ne dünya dan ne ulkenden az sosyalles tabi ben 3 kat arttığına inanmıyom en az 5 kat 6 kat arttı 1 ay once de diyordum şimdi de
Ya kardeşim kitle gerçeği öğrenmek istemez ve öğrenmek için çaba dahai göstermez. Ana akım isterse korona olur istemezse korona olmaz. Biz buradan kendimiz yırtsak bile bir faydası yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Maymun çiçeği görülmüş bir kişide hep pis gavurlardan bulaşıyor
1 kişide olduğunu kim söyledi tablo daha kalabalık bence
3 haftadır böyle haberler görüyorum, umarım sonumuz hayır olur
İnşallah çünkü azalmıyor vaka sayısı durum çok vahim
Tam da her şey normale dönüyorken
Gerçi kıtlık zam vs çıktı başımıza ama 😅 ne normali ya ben hangi normalden bahsediyorsam
Ama neden bundan 2 ay önce biz aslında griple savaştık korkacak hiç bir şey yok muş diyorlardı
Onlar hikaye yapıyor o zaman mecbur kaldılar tepki almamak için şimdi maliyetleri kısma peşine düştüler nede olsa tepki yok zaten başıboş ta bıraktık meydanı kafasına girdiler
Sakin olun Allah aşkına, kafayı yemiş gibi millet stok yapacak yine 😃
Sakinliği olur mu bu hastalık şakaya gelmez canını seven kendini korusun
Of ya maskeli günler kolonya kokusu yasaklar korkular... işsizlik
Bu Virüs hafife alınacak birsey değil çok tehlikeli birsey 5 yılı bulur kaybolması Çin Abd Japonya İngiltere Tayvan gibi ülkeler açıklama yaptı en az 5 sene surecek gibi diyorlar sürer de diyorlar tahminleri böyle
Ay deme oyle şeyler bak zaten psikoloji yeni duzelttik
Çünkü çok hasta var haddinden fazla bizim medyalar son zamanda vurdumduymaz olmaya başladı anlaşılan talimat aldılar emir yani
Gerçekler bu neden gerçekleri saklayalm millet zaten saldı aslında milletin de payı var bunda çok hasta var bir çoğunu teste bile almıyorlarmış bizde duyduma göre aldıklarını da rakamları kırıp paylaşıyorlar gecen haftaya göre 3 kat artış var deniyor şu an ben 3 kat olduğuna inanmiyom en az 5 kat 6 kat arttı
Ben aylar ınce kışın ılk kez korona oldum kac aaaaay geçti hala kotuyum bagısıklıgım kuvvetlıydı benim artk enfeksynları sık kapar oldum kısacası ölmedik ama sürünüyoruz
Öncelikle geçmiş olsun hanım efendi inanın ben bir arkadaş ortamında maskesiz oturdum sohbet felan derken aradan 2 gun geçti kovid olduğumu öğrendim aşağı yukarı üzerinden 1 yıl olacak halen koku alamıyorum bazı doktorlar ile görüştüm sinir hasarı meydana gelmiş olabilir dediler koku duyusunu yeniden kazanmam için her hangi bir zaman söylenmedi belli olmaz denildi o kadar demek istediğim bu Virüs çok tehlikeli öldürmese de sakat bırakıyor
aşılar ne işe yaradı o zaman şimdi
Hiçbir işe yaramıyor sadece geçici olarak bağışıklığı topluyor o kadar onun disinda etkisi belirli bir zamandan sonra kaybolunca tekrar dan Virüsle buluşuyor vucut veya daha farklı hastalıklar la
Zaten takıyorum
Bende takıyorum
Link?
Elinde net var gir haberleri gör korona Virüs son dakika dünya yaz
Bütün haberler gösteriyor
Gördüm
Ben yalan haber asla paylaşmam
Korkutmayin insanlari
Birader ne alaka sen bana tepki göstereceğine gerçekleri saklayan sağlık bakanına göster
Bizine kardeşim bizim ülkede korona yok 😀😀😀
Sen kafamı yapıyon birader gecen haftaya gore 3 kat arttı haberin yok senin ne dünya dan ne ulkenden az sosyalles tabi ben 3 kat arttığına inanmıyom en az 5 kat 6 kat arttı 1 ay once de diyordum şimdi de
Ya kardeşim kitle gerçeği öğrenmek istemez ve öğrenmek için çaba dahai göstermez. Ana akım isterse korona olur istemezse korona olmaz. Biz buradan kendimiz yırtsak bile bir faydası yok