Engin Akyürek dünyaca ünlü moda sitesi Be Global Fashion Network’te yapılan oylamada 2021’in en şık erkekleri arasına girmiş. Sizce hak etmiş mi? 🤓
View this post on Instagram
Yakışıklı, tarz bir adam. Hak etmiş.
Onca isim varken Engin Akyürek’in olmasına şaşırdım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Yani haketmiş tabi efendim... Başkası diye tercih yapanların kıskanç olduğu o kadar açık ki.. Demekki avrupanın kadınları beğenmiş adamı işte.. Herkes bizim ülkenin insanı gibi seçici değil ki.. Adam haketmiş sonuna kadar.. Helal olsun..
Bi gömlek bi pantolonla nasıl şık olmuş onu anlamadım.
Engin Akyürek, yakışıklı sade efendi karizmatik ve çekici bir oyuncu ve de ses tonu kişiliğini tamamlıyor. Hak ediyor bence👍🧿
Sondan birinci galiba kesinlikle alakasız Can Yaman bile daha şık
Hak etmiş. Kendisini d beğeniyorum oyunculuğunu da.
Bence bu adam gayet yakışıklı. Benim gözüme hep bir karizmatik gelmiştir
Ben 27273737 kat daha yakışıklı ve şıkım bu adamdan falan.
Abı bu adama karızma ve yakışıklı denılıyorsa turkıye ortalaması berbat net..
Türkiye ortalamasının altında bu
Artık yakışıklımı bilmem beğenicisine göre yakışıklıdır gerisi için çokta önemli değil.
Hahah o kim di :) iyü giyinmiş ki şık seçmişler diyim :)
O fotoyla mi seçilmiş birde , desene artık şık out, rüküş in 🤣🤣🤣
adamda acaip bi hava değişik bi karizma var kabul ediyorum ama en iyi mi bilemem
Hak etmiş. her rolunun hakkini veren adam gibi adam bence
Bu malı gecenlerde rüyamda gordum nedense, basımı omuzuna koymustuk bı yere gıdıyoduk uzun yol gıbıydı hıc sevmem kendısını
burada okuyana kadar ne giydiği dikkatimi hiç çekmemişti. Şık değil bence ama en azindan duzgün giyiniyo diyebilirim.
Engin Akyürek mi gerçekten? Yani ne diyeyim, sözün bittiği yerdeyim şahsi fikrimce...
Yakışıklı olmakla iş bitmiyor boş adamsa konuştumu tık yoksa Brad Pitt olsa sıfır yani akıl zeka karizma yakışıklılığı harmanlamalıki tamam olsun yoksa fos
Bayılıyorum adama karizması var 🧿o olmicakta kim olucak
Sıradan bir erkek türü. Tek özelliği ülkede iş yapan uzun boy detayı
:)) eeeee Enginin yüreğinden ne haber. Ondan haber yoksa “kalpten başkası seks için” diyor Ceza abi 😂
Başka biri de seçilebilirdi neyi farklı ki bu adamın. Klasik biri
Hayat bazı insanlara yol vermiş ne yakışıklı insanlar var daha adı belli olmayan.
Bir ben etmez ama Engin de iyi çocuktur :D
Şaka mı bu bu adam mı?
Adam zaten oylanmış seçilmiş daha nesini soruyonuz
🤣🤣🤣
saçma ya çok abartılıyor bence.
Karizma iyide en iyisi değil🤗
Seçkin Özdemir de olabilirdi 😍
bende olabilirdim mesela
Biraz abarttıklarını düşünüyorum.
Kendi bile inanmamış bakışı
Sondan birinci mi seçilmiş?
puhahsjdsdh ne yakışıklı ne de tarz
Olabilir nötrüm kendisine karşı
Beni ona benzetirler genelde
Yanı yakışıklı ama daha iyileri de var
Seçenin gözünün bebeğini s…..
Yakışıklı ama o kadarda değil
gideri var adamın allah var
Bı ben beğenmiyorum galiba 🙄🙄
Tanımıyorum ki TV izleyenmi kaldı.
İlginç daha klas giyinenler var
Bir sürü adam var işte sırayla seçiyolar 😂
ünlü olsaydım bu benden sonra gelirdi :D
Bence o kadar da şık değil.
O kadar da tarz değil daha yakışıklılar var
Yakışıklı, tarz bir adam. Hak etmiş.
Bu adamının nesi çekici
Hayır bence çok saçma
Esmer tenli biri şaşırtıcı
#Hükümdar
doğru seçim olmuş, sonuçta ben ünlü değilim :)
Yok daha neler Bağcılar da sıradan biri gibi
Ben varken onun seçilmesine şaşırdım
Ben beğenmiyorum açık ve net
sen beğenmiyorsun diye o da ölüyor
hıcdemutlu olmadım daha ıyısı var
Sempatik😇
Hiç beğenmiyorum
klasik turk erkegi bence
Yakışıklı, tarz bir adam. Hak etmiş.
bence gayet iyi
beğenmiyorum.