Yeni nesil tuhaf lakaplı şarkıcılardan nefret ediyorum o yüzden hiçbirinin yaptığı işin hakkını verdiğini düşünmüyorum. Yeni nesil şarkıların sözü söz değil müziği müzik değil beğenemiyorum ne yazık ki.
Hiçbir şarkısını bilmiyorum ama arada televizyonda filan röportajlarina denk geliyorum. Bana da günümüz sanatçılarından farklı bir kulvarda gibi geliyor.
Sanatçının kim olduğunu bilmiyorum ama sevdiğin birini dinlemek ne güzel! 😊 Sevdiğimiz sanatçıların yaptığı işin hakkını verdiğini görmek ayrı bir keyif. Yüksek sesle dinlemek farklı bir haz katıyor, tadını çıkar! 🎶
Değil mi bende öyle biliyorum o yüzden farklı olduğu için de seviyorum saygısız bir durumunu kasıntıli hallerini ukala tavrını hiç görmedim bu adam yerinde kim olsa götü uzayda olurdu mesela C5 benim için iğrenç bir karakteri var mesela
Herşeyden önce sahne performanslarında adamın vücut hatlarına laf ettiler. Adam bunun açıklamasını yaparken bile utanarak çekinerek cevapladı. O utangaçlığı bile nasıl bir terbiyeyle yetiştiğini gösteriyor zaten. Katılıyorum
Aynen bende izledim onu ya şunu soyliyim adam terbiye alarak yetişmiş Emre Alev de nokta atışı yapmış beraber yürüyorlar işleri güçleri rast gelsin seviyorum ben bu ikiliyi her yerde de savunurum..
Farklı şeylere kulak assaydı şu an orada Semicenk denen bir sanatçı olmazdı. Farklı düşünen playlistte çalınca parmağını yorup başka müziğe geçer olur biter 😊
Bu adam mı kasıntı bence çok efendi o yüzden seviyorum biraz kasılsa sevmezdim ama çok takip edemiyorum belki ben kaçırdım belki de sen bilmeden konuştun şu an yorumsuzum
Şu an bir şey diyemem çünkü kasıntı halleri bana denk gelmedi araştırıp buraya yazarım kasıntıli halleri varsa sevgim biter ama sen arıyorsan bilmeden zorbalarim seni haberin olsun 🙂
Normaldir o kadar bence sonuçta adam kaliteli iş yapıyor neyse ben avukatı değilim ama hakliya haklı demezsem rahat edemiyorum bak mesela sana da haksızsin demedim. Ama haksız yere adama kasıntı dediysem var ya 🙂🙂
Bilmiyorum uykum geldi şimdi uğraşamayacak durumdayım o yüzden polemik yapmıyorum sessiz bir şekilde hayır diyorum ama olabilir de sen inatla vurguluyorsan vardır bir bildiğin ama iftira atiyorsan adama uğraşırım seninle 🙂🙂