Amerika’da düzenlenen yarışmada Can Yaman, 64 ismi geride bıraktı. Finalde ise Supernaturel dizisinden tanıdığımız Jensen Ackles ile yarıştı. Sonuç mu?Çok büyük bir fark attı ve birinci seçildi.
Yani evet, beğeniyorum. Diğer adamla objektif karşılaştırınca Can daha iyi gözüküyor ama saçı sakalı biraz toparlasa iyi olur tarzan gibi oluyor gittikçe.
Bence de star falan değil sıradan biri tek avantajı yakışıklı olması ben bu jenarasyonda sadece Aras bulut u basarli buluyorum ses tonu oyunculuğu ve duruşuyla efsane bir oyuncu saçma sapan bı haberinde duymadık bugüne kadar Aras i tek geçerim yok çilek kokusu yok kiraz bilmem nesi dizilerinden çıkanlardan bı bok olmaz barış Arduç ta aynı bu can yaman tarzı dizilerin bebesi Burak Özçivit de avantajları yakışıklı ve düzgün fiziğe sahip olmaları ses tonları kötü keza oyunculukları da
Ya bu allahın çirkinini görmekten kusucam 🙄 bu adam çok çirkiiiiin çok iticiiiiii TV de görmek istemediğim en itici insan kendisi. Bunu nasıl beğeniyolar ya! Tip yok, oyunculuk yok, ne biliyim hiç beğenilesi biri değil 🤷♀️
Bu adamı Hangimiz Sevmedik zamanında cidden beğeniyor ve seviyordum ancak son dönemlerde aşırı itici ve soğuk geliyor. Oyunculuğuna bir şey diyemem ama kendisini pek sevmiyorum. Anket sonucuna da yüzde oranlarından dolayı hayli şaşırdım.
şaka mı abi Dean 11 sezon izledim adamdan oyunculuk karizma yakışıklılık akıyor, düz model bu can yaman kusura bakmasın da Jensen'ın ayaklarını yıkar sette
Hulk gibi bişiy. Sevemiyorum böyle mabadından kompresörle hava basılmış tarzda bedenleri, itici geliyor ama tabi bize laf düşmez. Allah seyircisine bağışlasın
En İyi Cevaplar