Hayır yapmam. Çok gereksiz buluyorum. Hem daha bebek kucağa alınmamış, öyle partiler falan çok erken sevinmek gibi geliyor. Malum doğumda ölen çok bebek var. O yüzden bence en iyisi hamilelikte öyle yakın çevre dışında kimseye söylememek ve sadece dua etmek. Doğumuna bir kaç ay kala da eşyaları alınsa yeter.
Para tuzakları ama eğer kredi çekip yapacak kadar aklınızı yemediyseniz var olan imkanlarla küçük bir parti organize edilip yapılabilir eşle dostla eğlenmeye bahane işte.
Seven yapsın. Sürpriz olması onların da o an öğrendiklerinde verdikleri tepkiler vs hoş oluyor. Anne ve baba tek yapabilir ve biri de video çekebilir. Gereksiz masraf olmamış olur o zaman. Anı için güzel olduğunu düşünüyorum. Tabiki anne babalar bebek için biriktirmeleri gereken bütçeyi gereksiz partilere savurmamali kesinlikle.
Daha 1 hafta önce falan arkadaşım cinsiyet partisi yaptı. Ben o zamana kadar yapmak istiyordum... ben bunların doktordan gelmesini bekliyorum geç kaldılar dediler ki balonu sen al. Tamam dedim, bizim kız kimse öğrenmeyecek beraber öğreneceğiz diyor falan neyse. Diğer arkadaş cinsiyeti mesajla değil telefonda söyledi, bizim kız bunu duydu.. cinsiyet partisi patladı anlayacağınız ağlamalar ben böyle mi öğrenecektimler... yeminle soğudum çocuktan da partiden de, o yüzden yapmam asla
walla yapadabilirim. ne olcakki. bence sorun yok desteklerim tabi karımın da düşüncesi önemli. katılımcılar kac kişi olcak istekliler mi vs yapılabilir de ama pek bildiğim bişey değil parti dediğiniz nedir tam bilmiyorum havayi fişekmi alcaz ne yapcaz dans mı etcez:D
Helal Olsun 😊👏🏻 Bakın ahlak böyle olur işte Bu kız evlendi öyle Hamile Bazıları gibi ahlaksız pislik değil bazıları Evlenmeden hamile kalıyor İnsanda edep olur be en doğrusu evlenmrk öyle cinsel ilişki Allah bağışlasın
Çok paran varsa, zenginsen gereksiz değil. Seviyorlar eğlenmeyi, eğleniyorlar işte. Ben çok zengin olsaydım gerekli bulur muydum? Hayır. Sevmiyorum böyle organizasyonları. Ama sevenler için de laf edemem. Herkesin kendi tercihi.
Yani bu ünlülerin açlık varken olmadık şeylere parti yapıp dünyaya duyurması çok itici. Mahalle yanarken **** saçını tararmış lafı benden onlara gelsin
İnsanlar herşeyi şova dönüştürmeyi ve bunu sosyal medyada göstermeyi sevdiği için böyle şeyler türedi. Ve artık cidden b*ku çıkmış durumda. Eşinle birlikte kendi aranda bir güzel bir akşam yemeğiyle kutlamak veya beraber güzel bir pasta ve içecek bişeyler ile kutlamak varken; Neden bu kadar gösteriş ve şov meraklısı olduk, hiç düşündünüz mü?
herşeye bi parti yok cinsiyet partisi 7 si 20 si 40 ı diş buğdayı bilmemnesi. hiç öyle şeyler yapmam ailecek bize özel olsun her şey...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Ben böyle bir parti yapmam. Görmemişin çocugu olmuş tutmuş bağını koparmış. Millet ne partı yapacagını şaşırdı parti olsun da ne olursa olsun. Anlıyorum tatlı telaş heyecanlı ebeveynler ama bu evrede kafa da gidiyor sanırım sdfghjkld
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gereksiz çocuk doğana kadar garanti değil her şey olabilir, nazara da inanırım. Çocuk doğduktan sonra cıstak cıstak partiler ohhh yeahhhh