Demet Oğuzhan’ı annesinin hastalığı için bırakmış, üzücü değil mi? 


Oğuzhan annesinin hastalığına iyi mi gelmiyormuş annesi onunla sevgili oldun olalı hastalıklarım azdı mı demiş ne olmuş çözemedim insan kötü günlerinde sevdiğinden destek bekler Oğuzhan ben o desteği veremem benimle gezip tozacak hatun lazım deyince Demet o zaman bak işine mi demiş
Saçmalık geldi bana. Gerçekten aralarında sevgi olsa adamın tam aksine daha çok kadının yanında olması, desteklemesi ve anlayışlı davranması gerekirdi.
Ne Alakası Var Ki annesinin hasta olmasının İnsan Sevdiğini Bırakır mı hiç annesi hasta o zaman tabi yardımcı olursun ama sevdiğinden vazgeçilmez tabi ya bunlarda Aşk Yok Ya Aşk olsa Ayrılıp çabuk başkası ile Beraber olunmaz
Cevap
28Cevap
İyi olmuş bunlara zaten en yakın arkadaşının sevgilisini ayartmış adam desen oda karaktersiz demek sevgilisinden vazgeçmişti. Ben hiç inanmıyorum bu gereksiz aşk polemiklerine aşk ortada yaşanmaz aşkı içindede yaşarsın. Daldan dala aşk mı olurmuş reklamı aşk diye empoze ediyorlar ekranlarda millette saf herşeye inanıyor.
İçeriğini bilmiyorum.
Aşklarının gerçekçi olduğunu da düşünmüyordum zaten.
Magazin takip etmiyorum anlam da veremiyorum aşklarına bu gün bakıyorsun dolu dizgin yarın bakıyorsun başka biri balon.
hastalığı ile ne alaka anlayamadım. Ben kuruntu bir sebep için bırakmam ama iyi bir argüman sunup beni ikna edebilirse bırakırım
Çok tuhaf geliyor. Oğuzhan Koç destek olurdu Yani bu ayrılmak için bi gerekçe olamaz olmamalı
İki gün sonra annesinin hastalığı için 70 yaşındaki adamla görüntülenebilir.
Sanki ayrılınca anası şifa bulacak. Saçmalık 😂 yalan haberdir ya da bahane...
Üzüldüm ayrılmalarına.. ikisi içinde hayırlısı olsun.
Yani ne diyeyim ki? Oğuzhan'ı zaten sevmiyorum, ilgilendirmiyor dolayısıyla. :D
Bahane olarak onu kullanmıştır. İkisi de aşırı sevimsiz
eger cok iyi anlasiyorsam hayatimin kadini ise tabii ki hayir
Annesinin hastalığı nedeniyle neden bıraksın? Saçma.
Sanatçı adam tabi, sıkıldım diyemiyor annem hasta diyor.
Hastalık bahane işler çevirme şahane bizim millette. 😃
eğer kötü biriyse aileme layık bana layık değilse tabiki de terkederim ve çok ettim. Fakat uygun olduğunu düşündüğüm kişi için herkesi karşıma alırım
Oğuzhan için hayırlı olmuş.
Ailenin görüşü önemlide
Sevgiliyi gözden çıkaracak kadar olmamalı
İnsanların psikolojisini bilemeyiz. Bize saçma gelebilir ama ne yaşıyor kim bilir
bu kız zaten çıkarcıydı... kendine yakışanı yapmış ne diyelim... Allah annesine verir hastalık görürüz...
Ailemi dinlerim ama hayatıma da karisamazlar bu konuda onu seviyosam devam ederim
Kimse kimsenin sıkıntısını çekmek zorunda değil, yargılayamayız
Eger aileme yakisacak biri degilse hal ve harektleri ailemi incitiyorsa terk ederim yok duzgun bir kisilikse ailemi dahi karsima alirim
kesin bişey diyemiyorum ortada bi sorun varsa olabilir
Ebeveyinler için sevgili bırakıyorsan baştan anasına alsaydı kızı coni montana
Annelerin söyledikleri, istedikleri bizim için doğru olandır hep. O yüzden evet dinlemek lazım.
Hastalık ne alaka sebebi tam anlayamadım ben anneme bakıcam senle gezemem tarzı bişe mi demis
Bunun için boşanmalar bile var. Başka sebepler olmasın diye, saygı ile bitmesini istemiş.
inanması zor bahane uydurmuş bence
Oğuzhan; ben ne alaka aww
hayatımda gördüğüm en gıcaık en itici çift
yani çok zor karar ama annemi üzmek istemem asla
Nasıl bir kadın bu ya
Zaten sevmiyordum bu kadını gözümden iyice düştü
ikiside sevimsiz isabet oldu
Bu kadın niye ünlü awk
Bırakırım sanırım annem benim her şeyim
Bırakırdım ailem önemli sonuçta
Yüz göz ettiyseniz bir kere başka çareniz kalmıyor
Tüm erkekleri elden geçirdi
Ne Alakası var hastalıkla ya
İkisinin de Allah cezasını versin
Bırakırım
Sevmiyormuş demekki
hayırlısı
ya hee heee annesi
Kısmet
Bırakmazdım
Evet
Yalan haberdir
Doğru mu haber?
Bahane
Bahane etmiş işte
kimin annesi hasta
Bırakırdım
hayır bırakmam..
neyi varmış ki
Ne ara ayrıldılar
Bırakırdım
Bırakırım
Tabikide
Ailem öncelik
Bırakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?