
Ailenizin onaylamadığı bir ilişkiye devam eder miydiniz?

Öncelikle söylemek istiyorum Bu şahısları tanımıyorum tanımak da istemiyorum. Benim ilgilendiğim kısım sadece soru'nun içeriği. Öncelikle kişiliği oturmuş belli bir olgunluğa ulaşmış olan bir insan seçimlerini yaparken doğuracağı sonuçları öngörerek adım atar. Ve adım attıktan sonra seçimlerini beğenmeyenlerin tavsiyesi ile değil kendi hükmü ile tercihlerine yön verir. Tabii ki bunu yapabilmesi için yaşadığı hayatın "kendisine ait" olması lazım.
Başkaları tarafından finanse edilen bir dükkanın ruhsatı sizin üzerinize olsa bile, sahibi siz değilsinizdir. Siz belki bu işletmenin sahibi gibi davranıp çevrenize sükse yaparsınız ama bu işletmenin faaliyetine devam edeceğine ya da kapatılacağına finansörünüz karar verir. Oysa benzer bir işletmesi olan ancak tamamıyla kendi emeği ve alınteriyle işletmesini kurmuş bir arkadaşınız bu işletmenin geleceği hakkında istediği gibi tasarrufa gidebilir. Tasmanızı
Kim tutuyorsa onun sürüklediği yöne gidersiniz. Umarım anlatabilmişimdir.
Kusura bakmayın başta da söylediğim gibi bu tarz "şahsiyetsizleri" muhattap almamak için dolambaçlı bir anlatım yaptım.
Günümüz birliktelikleri böyle işte bütün ilişkilerin çıkar üzerine kurulu olduğu bir dünyada yaşıyoruz artık bu birliktelikte bunlardan biri aşk yok, duygu yok içi boş anlamsız hal böyle olunca kişi menfaatleri doğrultusunda hareket ederek söz verdiği kişiyi yarı yolda bırakabiliyor. Yarı yolda bırakılan kişinin ise yasa battığını hiç zannetmiyorum. Yağlı kapıyı kaçırdık diye hayıflanıyordur.
O temiz, gerçek, samimî ilişikler çoktan öldü.😍🔫
Büyütüp bu yaşa getiren üzerimizde maddi manevi emeği olan ailenin ilişkiyi onaylamaması ve resti çekmesi hem beş parasız ortada kalmak,
Hem de aileden olmak demek.
Bu durum da aile daha ağır basacağı için sevgiliyi bırakmak daha mantıklı bir yoldur.
Cevap
63Cevap
Doğru yapmış. Ailesinin bildiği vardır.
ne gibi
ailemin onaylamalarını sağlardım
Baba bişey biliyordur. Bi iş adamı arkadsımın basına gelmişti zengin Bi çocuk. Bi kıza takıldı evlilik düşüyordu ben dahil tüm çevre ile ilişkisi olmuştu kızın ama ona söyleyemedik. Babası demiş en sonunda lann şerefsiz bende yattım o kızla amcanda nasıl mide var sende dolandırıcı bu diye
Hepinizin o kişiyle yatmasında midede sorun yok kadının birini sevip evlenmesinde dolandırıcılık ve mide var mükemmel
Sen herkesle yatabiliyorsun dimi o zaman o da yatar seni alakadar eden ne
Kaşar bir peynir çeşididir.
Onlara bedenini satıyor denir. O. Falan
Diğer konuya gelirsek bunu parayla yapmıyorsa kimseye de diyemezsiniz.
Birinin birini sevms hakkını da elinden alamazsınız.
Müşteri olmasa satıcı olmaz bunu da kafanıza koyarsanız iyi olur.
Bazıları isteyerek o yola düşmüyor
o kaşarda sen sütten çıkmış ak kaşıkmışın herkesle yattı diye kaşar diyorsan herkesle yatan kadınla yatan biri olarak sen ne oluyorsun gurursuz?
Ben sevmişsem sorun yok demektir ailem karşı gelmez, sebepsiz yere karşı geliyorsa zaten umursamam yine kendi bildiğimi yaparım.
Ünlülerin manita durumları genelde reklam kokuyor asıl aşklarını duyurmuyorlar
Şekinden belli zaten umursamaz olduğun
@geceler_sessiz0606 şeklimde ne varmış, pardon?
Ailen izin vermiyosa ailene karşımı geleceksin
@geceler_sessiz0606 sebepsiz yere onay vermiyorsa evet.
Sebebi yoksa veya baban seni düşündüğü içinde yapar
@geceler_sessiz0606 herkesin hayatı kendine, ben umursamam
@sanamısorcammm orası öyle tabiki herkes hayat kendinin
Babası akıllı adammış, Diziler de önüne gelenle öpüşen magazin de adı herkesle Anılıp çorap değiştirir gibi sevgili değiştiren kadını gelin diye mi alicak adam? Ha bu erkekler için de geçerli. Her dizi de kadınlarla öpüşen her kadınla adı anılan adam da damat olarak istenmemeli. Üzülme koçum Estetiksiz daha güzel daha doğal birini bulursun demek isterdim ona 😅
ben farklıyım b u konularda. ailem onaylar bana güvenir ama sorunun cevabı hani kızı sevdimmi gerisine bakmam acıkcası. ekonomık ozgurlugum buna belki biraz destek veriyor ama asıl olarak karakterim böyle. belki kötü bir huy diyebilrisiniz. ama böyleyim
Bu kızın yine mi sevgilisi oldu da ayrıldı maşallah ayakkabı gibi değiştir dur 😂 ben ayakkabi bu kadar değiştirmiyorum
Gelelim senin soruna diyelim ki benim sevgilim var seviyorum aşığım ölüyorum vs ailem bu ilişkiye karşı çıkıyor doğrusunu söylemek gerekirse dinlemem
Sevgilisi bırakmış benim öyle bir oğlum olacak bende böyle bir kişilikteki kızi istemem
Kız o kadar hızlı sevgili olup ayrılıyor ki böyle bir kızı hiçbir anne baba istemez
Kimmiş o ben niye görmüyorum 😵😂
😂😂🐎
Yaş kaç
Bende 40 yaşındayım sana uyar mı
Ünlüler zaten doğru dürüst ilişki yaşamıyor ki ondan ona devam. Ailemiz canımızdır ancak bizde yuva kuracaz sevdiğimiz kız dürüst ahlaklı olduğu sürece ailemiz daima destek olur ancak genel olarak konuşursam işi gücü olan ve dürüst birisine kız vermeyen bi aile de farklı amaç güdüyor diyebilirim kızının mutluluğunu düşünmüyordur bilhassa
Benim hayatım ben seviyorum ben evleneceğim benim ayrı bir yuvam olacak ben baba olacağım benim sorumluluğum
bence aile gerekeni söyler
ama kararı kişiye bırakmalıdır
Ay oğluda ne çok Hande Erçel'e yakışıyordu zaten. 🤭 İyi yapmış babası yakışmıyolardı. Hande Erçel daha iyilerine layık bu zengin züppelerine mi kaldı kız hem Türkiyenin en güzel kadını hem kariyerli hem akıllı hem zengin kurtulmuş ondan.
Hande Erçel seksi kadın, birlikte olmadığı herhalde bir tek ben kaldim☺️☺️,, ailesi bundan dolayı veti etmis olabilir
+sonsuz
☺️☺️☺️
Ailem benim kararlarıma saygı duymak zorunda.
Onların benim için ne seçtiğinin önemi yok, seçimlerime ben karar veririm.
Yani olayın özeti şu:
Murat Akdoğan sadece baba parası yiyen bir embesil. Babası onaylamayınca para muslukları kapanacak. O da önümüzdeki maçlara bakacağız deyip sahadan çekildi.
Babasının ya da ailesinin onayına sunan kişi zaten hiç böyle şeylere bulaşmasin. Keldi fikirleri olmayan, hele ailesinin ağzına bakan birinden kimseye hayır gelmez...
Kendinden ve sevdiğinden emin olan insan bunu yapmaz.
Eminsem sonuna kadar giderim.
Çünkü herkes kendi hayatını yaşar ve bedeli neyse yine kendi öder.
Büyük konuşmak istemem tabi ama Baba haklı. Bu çocuğun düne kadar basında ismi geçmiyordu kendi ailesiyle gayet iyi yaşıyodu. Neredeyse herkesle aşk yaşayan Handeyle adı anılınca tabi rest çeker. Acaba bu kadar kaslı ve paralı olmasaydı yine yüzüne bakarmıydı handecik? Ah sen varya saf rolünü iyi oynuyorsun😉
Kisiler hakkinda bilgim yok ama basligi gorunce aklima iki secenek geldi.
Ya ailesine cok duskun olan hayirli bir evlat bu yuzden sorgusuz sualsiz tamam dedi
Ya da baba parasi kaynaklarini kredi kartlari arabalar yatlar tehlikeye girmesin arkamda dag gibi babam var durumu
Bilemedim simdi...
Ailem benim hayatima karışamaz ben artık türkiye cumhuriyeti yasalarına göre yetişkin bir bireyim kendi kararlarimi kendim verebilecek yaştayim Bence hiçbir aile evlilik ve aşk konusunda karismamali ama dur ya sizin ailelerinin baskıcı ve yobaz di onu unutmusum ah yazık size jdjdjs
Ailemi dinlerdim ben de onlar benim kötülüğümü istemez bi vardır bildikleri
Babası doğru olanı yapmış Hande zaten bunu da bi kaç ay kullanıp sonra değiştirirdi ciddi bişey yaşaması imkansız bu kızın
kıza neden suç atıyorsunuz kadın düşmanı gibisiniz belki sorun erkeklerdedir ha?
Onlarin istedigi kisiyle evlenince de mutsuz olduğum da beni gıdıklarlar mutlu olmam için heralde bu sacmaliktan baska birsey degil
Milletin iliskisi bni ilgilendirmez bunlar nasil haber olabilir anlamıyorm
Hande Erçel sorunlu bir tip. Ben de oğlumun böyle basit biriyle evlenmesine onay vermezdim.
Hande Erçel yuva yıktı , ayda bir sevgili değiştiriyor hiç beğenmiyorum ne tipini ne karakterini
Merve Boluğur
eger seviyorsam bırakmam aileyi takan kim ailem düşünceleri çok ta önemli degil
Neden onaylamadığına bağlı. Bunu Öğrenmeye çalışırım.
Bu Hande'nin çıkmadığı erkek kalmadı ünlüler tuvalete gider gibi sevgili değiştiriyor
Babası onaylamıyor diye bir kadın terk edilirmi direneceksin gerekirse
Bence haklılar 1 ay kotasi olacak bı aşkı yaşanmamasını sağlamışlar helal olsun Hande gördüğü kuşa sarılıyor 😂😂
Saglikli bir evlilik olmazdi zaten. Bir yil bilemedin iki yil sonra bosanirlardi. Baba bunun farkinda
Haklı adam kim sürekli dizilerde herkesle öpüşen bir gelini olsun ister ki
NErde kaldı ask nerede kaldı sevgı
Gercı 1 aylık ılıskıden de bırsey cıkmazdı
İlişkilerini nerden öğrendiniz de bundan haberiniz oldu :D
Ya çok degik bir kaç ay sonra ayrilacaklardi zaten 😂 kısa yoldan bitmiş
Yemin ederim ki ben böyle şeylerden de sınırsız nefret ediyorum nefffreeeeett.
Ailem herşeyden önce gelir bu yüzden aileme uygun olmayan biriyle birlikte olmayı tercih etmem
Sorun sadece bundan ibaret değildir. Ben hande yerçelin %100 masum olduğuna inanmıyorum.
Ailemi dinlerim galiba :/
Keremde teselli bulsun, yakışıyorlar
Benim oglum bunun gibi bi varosla gezse bende resti cekerim.
osmişşş aaa ayıp ama
Kasar yazicaktim emirr🙄 yani varos iyi bence 😆
daha adaplı olmuş :D
Yess
bilemiyorum.. ailem her şeyden daha önemli ama sevdiğim adamla da aile kurmak isterdim. zor.
yerinde bi karar olmuş hande erçel gibi lüzumsuz biriyle evlenilmez.
Babası onaylamıyor diye Hande Erçel’i reddetmek 😒🤐
Hande Erçel de terk edildiyse ne bileyim bosverin gitsin
Çok seviyorsak birbirimizi aileme bi şekilde anlatmaya çalışıp ikna ederdim
Kızlar hande erçel bile terk ediliyorsa Bi daha düşünun bence 😬
Olmadığı için sanal da takılıyorsun 🤷♂️
Peki 😊
Bilmiyorum ailemin her dediğini yapacak değilim ama kestirip atmam da bu önemli bir konu çünkü ailem baldırı çıplak bir kızla evlenmemi istemez sonuçta.
Ben kimseyi takmam ama para kaynağım babam olsa mecbur takardim
ne yapardım bilmem ama hande yi terk etmezdim o kesin
Gerçek aşk yaşamıyorlar ki zaten yüzeysel olduğu için bırakıp gider aile daha önemlidir
Ben istiyorsam ailemde kabul etmeli. Keyifleri bilir.
Kim ne yaparsa yapsın ya. Herkes kendi işine baksın.
Onlar benim ailemde olsa ilişkimi belirlemede bana müsaade etmelerini isterim 🙄
Ben de ayni bu adam gibi yaparim elin insani icin ailemi karsima almam baska biri mi yok umrumda degil
Para kadindan degerliymis demek ki.
Paranin suyu durunca tabi ki satacak komedi
Hande erçel biraz güzel ve ünlü olabilir ancak davranışları ve mimikleri güven vermiyor.
Bence bir ailenin iliskiyi onaylamasi onemli neden derseniz herkes evladinin gelecegini iyiligini dusunur. Adam bazi kendince sebeplerden dolayi istemiyordur normal.👍🏻
Neden onaylamadiklari önemli. Evet bizim toplumumuzda aile yapıları geleneksel indir. Dolayısıyla edep önemli. Varsa bilinen bir edepsizlik kabul edilmez. Ve karar sabittir.
Babası haklı Hande Erçel güzel kız ama çok açık giyiniyor hatta neredeyse giyinmiyor
@LadyHeard Valla çok açık giyiniyor yanlış anlaşılmasın ama gögüs ve bikini bölgesini kapatıp heryer açık
@LadyHeard hadi ya o kadar diyon
@Berivann6 belki çocuğun babası bu yüzden kabul etmedi adam belki sevmiyor böyle tarzı ailesine yakışmayacağını düşünfü
@Berivann6 öyle de zengin ve köklü bir aile ise ailesi le kötü olmamak için yapmış olabilir
@Berivann6 Olabilir
ailemin fikri benim icin cok onemli onlar daha iyi biliyor
Yavv mk iliskilerimi ailememi soylicem yaa asla söylemedim bugune kdr söylemem de.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?