Gigi’nin annesi Yolanda Hadid, Zayn Malik’in ona vurduğunu iddia etmişti ve ardından ikili ayrıldıklarını açıkladılar bir nevi haberi doğrular nitelikte. Buçifti çok yakıştırıyordum ama bu tür bir ılay fiyasko ya. Eşim anneme vursa direkt ayrılırım ben de çok kötü bir şey. Siz naparsınız?
bunların yaşadıkları şeyi aşk mı zannediyorsunuz eğer bir kişi aşıksa bu duygusunun sonunu evlilikle noktalar flört olarak sevgili olarak zaman geçirmez
ki bunlar ünlü insanlar bunlar evlilik düşünmez bunlar gönül eğlendirir bunlar zevki sefa insanları onun için böyle bir birliktelik bittiğinde aşk yok cümlesini kullanmak mantıksızlık olur
aşk yoksa bu insanın seçimlerinden dolayıdır yakışıklı birini görür aşık oldum der iki gün sonra o yakışıklı istek olarak çirkinleşince kızda aşk yokmuş der çekilir kenara
tamam çirkinle de ömür geçmez ama bir kişinin yüzü de kalbi de temiz olmalı ki aşk ortaya çıksın öyle sadece karakteri veya sadece yüzü için insan sevilmez
zaten sadece karakter seviyorum karakter önemlidir diyenlere de asla inanmıyorum
İnsan belkide eşinin kendisine vurmasını kaldırabilir ama annesine babasına vurmasını kaldıramaz sanırım. Allah korusun sorgusuz sualsiz ayrılırım ne ölüme ne dirime.
Esim anneme vuracak hatta birak vurmayi karsisina gecip cek cek konusacak kadar saygisiz edepsiz biri olamaz. Kendini bilen aile buyuklerine saygi duyan biri olacagi icin bunu hayal bile edemedim. Zayn olayi cok farkli ztn kafalar bir milyon onlarda neler kullandiklarini hepimiz biliyoruz o yuzden yasadiklari sorunu garipsemedik. Esinizin annensi babasi sizinde anneniz babaniz olur ve saygi duymak gerekir haksiz bile olsalar. Empati yapilmasi lazim esinizin arada kalmasini istemiyorsaniz kaynananiz haksiz bile olsa sakin kalip buyukluk yapmalisiniz ki sorun yasamayin.
Öncelikle, onu babamın öfkesinden korurum ki babam, bir insan artığı için elini kana bulamasın. Sonrasında da, boşanma işlemlerini ve yaptığının karşılığını alması için yasal süreci başlatırım. Olayı babamın değil de benim ele almamsa; onu öldürmez, süründürür: Ölmek bile isteyebilir.
Olayın içinde şiddet yok bildiğim kadarıyla Yolanda kendi çocuklarına yaptığı gibi Khai için de aynı şekilde küçük yaşta ünlü yapıp sürekli medya önünde tutmak istiyordu. Zayn ve Gigi de bunu istemiyordu, zaten Gigi evde yokken gerçekleşmiş tartışma, Zayn sözlü bir tartışma olduğunu söylüyor ama Yolanda kendisine vurduğunu iddia ediyor. Hatta Khai'nin babasının Zayn olmadığına dair şüpheleri falan varmış test yaptıracakmış uzayıp gidiyor olay. Ayrıldıklarına dair net bir şey yok henüz.
Zayn Gigi'nin annesine vurmadı, Gigi'nin annesi kendi torunun resimlerini medyaya sızdırdı ve adam doğal olarak buna karşı çıktı, çünkü kızının medyadan uzak bir şekilde büyümesini istiyordu. Sözlü tartışmaları oldu fakat Zayn'in kaynanasına vurdu olayı yalan. Zayn bu Hadid ailesinden çok çekti zaten şimdi de bir iftira ile adamın bütün kariyerini mahvettiler.
Başkasının aşk durumu benim aşk kriterimi belirlememde bir etken değil sorry.
8
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Herkes sikayet eder annelerinden , kaynanalarindan. Ben 11 yil evli kaldim. Ne ben esimin annesine, ne de esim benim anneme küçücük terbiyeslik yapmadik. Annelerde bizi hep cocuklari gibi gördü. Hic bize kötü laf bile soylemedi. Esim annem olurken 15 gun geceli , gunduzlu yanından hic ayrilmadi. 2 ablam var onlar bile anneme o kadar bakmadi, yaninda olmadi. Karsi tarafin annnesine vuruyorsa, ya da hakaret ediyorsa, o kiside bir sorun var. Sorun anne de olabilir. Gelin veya damatta. Sorun kimde ise , mesela esimdeyse annemden olurum, annemdeyse esimden olurum. Kimse kimseye durup dururken siddet uygulamaz. Neden bizde tartisma bile olmadi 11 sene.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Zayn yapmaz gibi bir düşüncem yok sonuçta sinirliyken kim ne yapabilir böyle uzaktan bilemeyiz. Ama bildiğim tek bir şey var o da Yolanda'nın çok sinsi olabildiği. Dolayısıyla bunu medyaya sevk etmesinden orada Zayn'le o kavgayı çıkarmasına kadar her şeyi bilinçli yaptığını düşünüyorum.
Ben de eşim anneme el kaldırsa affetmem. Ama burada bunu ne Zayn doğruluyor ne de güvenlik vs. şiddet olduğunu söylüyor. Onlar da sadece sözlü şiddeti doğruladı. Yani sonuç olarak olan bebeklerine oldu...
Ben de burada yalan haberleri gerçekmiş gibi görünce paylaşım yapmaya olan inancım azaldı. Zayn öyle bir şey yapmaz. Her sesini yükselten şiddet uygulasa çevremde sağlam adam kalmazdı
Zayn haklı ama. Yollanda Gigi ve Bellaya Yaptıklarını şimdi de Zaynle Giginin kızına yapacak. Giginin de annesi olacak Kadına sesini Çıkarmaması Zayni delirtti. Olacağı Buydu Zaten.
Zayn'i sevmem ama bence bu kavgada haklı. Yolanda bence aşırı dominant kızları üzerinde baskı kuruyor. Gigi zaten tapıyor Bella desen kuzucugum hasta devamlı serum alıyor Anwar desen malın teki allahin bağımlısı olan vallahi küçücük Khai'ye oldu.
Gigi’yi hiç sevmiyorum bana çok antipatik geliyor hatta komple ailece. Hayatta ki tek başarıları vücutları ve bunun üzerinden de gereksiz bir üne sahipler..
Zayn Malik Perrie Edwards ile evlenme aşamasında Gigi ile yakinlasip onunla beraber oldu. Perrie o zaman ödül şarkısını okuduğunda zayn göz göze gelip şarkısı söylemişti hatta zayn sadece gülmüştü. Birinin ahını alınca mutlu olsanız bile bir yerde patlak verir. Bende mükemmel değilim bu arada ahı çıkmış olabilir.
@melisaqm banene evlenmesinler ben karı kız peşindede değilim işim gücüm keyfim yerinde burada anlatılan ironiydi anlamak yerine saldırmak bla bla bla normal
@Karaiel sanane benden ben paramla gidiyorum keyifli keyifli takılıyorum birine sarkıntılık yaptığım ilişkiye zorladığım yok bende bişey insanın içinden gelirse yapar yoksa herkes için yok açık
Böyle birşeyin ironisi bile hiç hoş değil kadınlar evde otursun daha güvenli olur ne demek ya? Bunun ironisi olmaz madem bu durumu doğru bulmuyorsun insan gibi kadınların dışarıda güvenli olmamasına tepki göster boş yapma
@Karaiel bu haftalık dediğin gibi olsun haftaya asosta kamptayım izin veriyormusunuz hanımefendi ve lütden feminizm duygularınızı bana yansıtmayın gidin lavaboda duygularınızı dışarı çıkarın
@melisaqm koronada diyorlardı hayat eve sığar ordan bir ironi yaptım virüsten daha teklikeli bir zihniyetle saldırıyosun sizin dünyanızda herkes tecavüzcü ruhastası Allah sonumu hayır etsin insanlar çıldırdı
G*rizekalı Türkiyede istatistiksel olarak gerçek olan şeylerden haberin yok sanırım her 3 kadından 1'i ya cinsel tacize ya da şiddete uğruyor bazısı da ikisine birden uğruyor her yıl 500'e yakın kadın erkekler tarafından öldürülüyor bu sadece bizim dünyamız değil maalesef ki senin ve senin gibilerin var olmana sebep olan kişilerin yaşadığı dünya da olan bir gerçek sende şu cehaletini al git lavaboya kus en azından cahil görmekten kurtuluruz
@melisaqm yazık çok yazık bide siz toplumda bir bireysiniz değilmi insanlara doğru bişey anlatmak yerine hakaret ve küfür ederek saldırmayı tercih etmek tekrardan anlıyorum ki bu ülkede cidden yaşanmaz bizi bu hale getirenlerin Allah belasını versin aman sende zihniyetinden vazgeçme yeni tanıştığın birinede anlat olur mu seni en baştan doğru tanısın
Asıl sana yazık be şizofren misin nesin kendi yaptıklarını görmüyorsun insan gibi sorana insan gibi cevap veririz seninle yaşayan insanlara allahtan sabır diliyorum
@Karaiel insanlara saldırmayı etik ve doğru buluyorsan eğer gayet güzel ama yaptığın hoş değil her insan bir değil karşında belki düşüncenden çok uzak biri var ki zaten bunu anlamak için franz kafkanında dediği gibi bir dönüşüm gerekli
Kendisi sizin dünyanızda herkes tecavüzcü ruhastası zaten diyip ülkede olan şiddeti ve tecavüzleri kabul etmiyor benim çıkışmama laf söylüyor bu nasıl bir zihniyet
@melisaqm benimle yaşayan mutlu çünkü yaşamayı ve yaşatmayı iyi bilirim geçmişten gelme alışkanlığım bu site bakma benim gibi birinin olması gereken bi yer değil sizin anlık iniş çıkışlarınızdan dolayı biraz laf kalabalığı oldu özür dilerim ben yoruldum
@Karaiel zihniyet farkı diye bişey var cani ya da ruhastası biri her hareketi ile kendini belli eder ilgilenmessin umursamassın olur biter ama bunu toplumun geneline yaymak hepimiz katil tecavüzcüsünüz demek sağlıklı bir psikolojinin lafları değil bir çok ülke gezmiş insanım orada daha beter olaylarla karşılaştım ama hiç bir kadını bu denli çığırtkan görmedim bizim coğrafya ya has bi durum bu baktın adam ruhastası uzaklaşırsın olay biter ama biraz deli olsun biraz yakışıklı biraz zengin dersen sen zaten kendi kaderini hazırlamışsın demektir bana maddi olarak yaklaşanların hiç birine paye vermedim şu yaşıma kadar bu kadar basit şans verme olsun bitsin
"Diğer ülkedeki kadınlar daha kötü şeyler yaşıyor ama sizin gibi büyütmüyorlar."... Vay be.. Tecavüze, tacize uğrarsak susmalıyız. Zaten bir tacizci yaklaşırsa bana, bende uzaklaşırım. Taciz edecek hali yok ya. Sürekli abartıyoruz, bizden kötü durumda olan kadınlar da varmış.
@Karaiel hayır susmuyolar ama orada böyle bir kavram yok mesela Ukrayna lvivde bir kadına 25 kişi tecavüz etmişti kadın yasal kadın haklarımı kullanıcam diye feryat ediyordu helal olsun kadınlık gururuna bak dedim heyecanlandım sevindim sonra tecavüzcüler para teklif etmiş kadın mahkeme salonunda gülerek şikayetimi geri alıyorum bende biraz istekliydim dedi basına bile yansımadı kısaca para için kadınlık gururundan vazgeçti ben tecavüze karşi susun demiyorum aksine inanılmaz desteklediğim hatta bir çok kadına yardımcı olduğum konudur ama dünyanın hiç bir yerinde bir kadın tecavüze uğradı diye örgütler kurulmuyor yeniden kanunlar yazılmıyor dengeler bozulmuyor işleyiş aynen devam ediyor farkındamısınız namuslu erkekler artık birine selam vermeye korkuyor evlilik hayatı bitti tüm gençler kadınlarla konuşmuyor ya sapık diye bağırırsa diye korkuyor ve bunu eğitim gruplarında bir çok kez görüyorum yani sizin hak arayışınız ahlaklı erkeklerin yokoloşuna korkuya gömülmesine neden oluyor tecavüzcü sapık ruhastasına 500 tane yasa çıkarsan yapcağına engel olamıyorsun ama sen onu hayatına yaklaştırmayarak kendini koruyabilirsin aslında bu büyük empatiyi bir gün devlette anlıcakta iş işten geçmiş olcak evlilik hayatı biticek nüfus sistemi çökücek o zaman anlayacaklar...
@CaRpEdİeMeAsY peki sokağın ortasında tacize uğrayan kadınlar, onlar o kişiyi hayatına almayı kendileri mi tercih etti? Onlar kendileri mi istedi tacize uğramayı! Biz kadınların korkularının, endişelerinin ve kaygılarının sebebi sizin gibi tacizi tecavüzü normalleştiren, her gün kocası veya sevgilisi tarafından, hatta tanımadığı adamlar tarafından öldürülen veya şiddete uğrayan kadınlardır. Peki siz her gün erkeklerin erkek olduğu için öldürüldüğü, dövüldüğü, cinsel tacize uğradığı bir ülkede yaşasaydınız böyle kaygılı, endişeli, korkulu biri olmaz mıydınız? Empati yapmaya davet ediyorum. Kadınları bu denli kaygılı, mesafeli yapan ülkedeki olaylardır.
Otobüste hiç tanımadığı bir şöfor tafından tecavüze uğramış ve parçalara ayrılarak katledilmiş bir kadına erkekleri hayatına yaklaştırmayın, Kadınları öldürüp dışarıda serbestçe dolaşan erkekler hakkında Kanun çıkarmayın, ve bu durumu kanun çıkaracak kadar ciddileştirmeyin mi diyorsun? Üstüne Ukrayna'daki tecavüz edilmiş ve bende istekliydim diyen kadın üzerinden mi örnek veriyorsun? İngilterede gece dışarı çıkan bir kadını bir kaç erkek korkuttuğu ve rahatsız ettiği için 7 yıl ceza aldı. Aslında kadınları rahatsız etmenin cezası 7 günmüş ama bu olay karşısında hakim "cezanız aslında 7 gün ama bir kadının geceleri dışarı çıkmasına engel olacak ve özgürlüğünü kısıtlayacak kadar korkuttığunuz için cezanızı 7 yıl yaptım demiş" yabancı Ülkerden örnek veriyorsun ama o ülkelerde katiller tecavüzcüler hak ettiği cezayı alıyor bizim ülkemizdeki gibi elini kolunu sallayarak dışarıda gezmiyor. Ayrıca bu konu hakkında ne Bi kanun çıktı ne de kurumlar kuruldu her ülkede kadın haklarıyla ilgili kurumlar var kafadan atma konuşma bizim ülkemizde de en az diğer ülkelerde olduğu kadar kurum var aradaki tek fark diğer ülkelerde ki bu kurumlar haklarını alıyor ama bizim ülkemizde almıyor.
Senin dediğin gibi sapık ilan edilirim diye kadınlara yaklaşmaya erkekler bir bizim çevremizde yok heralde çünkü günde küçüğünden büyüğüne sapıkça mesajlar alıyorum yolda yürürken açık giyinmediğim halde dik dik bakışlara maruz kalıyorum yolda yere bir şey düştüğünde düzgünce eğilip alamıyorum, dondurma yiyemiyorum, gözlük taktığımız zaman sapıkça sözler duyuyoruz daha bunun gibi birçok şeyimizi cinselleştirdiniz uzun saçtan at binmeye kadar kadınların herşeyi cinselleştirildi böyle bir toplum düzeninde sesinizi çıkarmayın oturun oturduğunuz yerde diyorsun ilerde seninde bir kızın olursa bu durumları onun yaşamasını ister miydin ya da bu toplumda kadın olmak ister miydin kadı olsaydın sana böyle deselerdi susup oturur muydun yerinde. Toplumda yaşadığımız baskıların farkında değilsiniz hiç birisini yaşamadınız birde bu konular hakkında yorum yapma hakkına sahip olduğunuzu düşünüyorsunuz ya gerçekten çok yazık paralel evrende aynı şeyleri yaşamanızı diliyorum elimden başka bir şey gelmiyor
@mavi421 Teşekkür ederim. Doğruları öğrenmeyi istemiyorlar, bilgili olduklarını düşünüp birde diğer ülkelerden örnek veriyorlar ya gerçekten çok acıyorum.
@melisaqm hanımefendi ben 9 ülke gezdim yasalarına vakıfım sizin anlattığınız sosyal medaydan uydurma asparagas haberler ingilterede tecavüz tahrik şartları dışında gerçekleşir ise cezası ağır yıllarca hapis yatabilir ama kişi dekolte giyiyor ve cezbedici kıyafetler giyiyorsa tahrik devreye giriyor bu durumlarda ufak bir para cezasıyla ya da 6 aylık takip cezasıyla kurtuluyor 6 ay içinde suçu tekrar işler ise o zaman kişiyi 1 seneye kadar hapis ile cezalandırabiliyolar senin bahsettiğin medeni dediğin yer kadınlarda hak tanımayan pislik bir ülke londrada 3 ay kaldım boş konuşuyorsun bildiğim şeyi bana anlatmanız komik ben demiyorum tecavüz doğal ama art niyetli örgütler üretiliyor yakında tecavüz diyerek türk aile yapısını bozucaklar gelen tehlikeyi görmek yerine kurunun yanında yaş yansın diyenlerdensiniz masumame duyguları olan insanlar içine kapanıyor tehlikenin farkında olmak yerine feminizm haykırışlarınıza devam ediyorsunuz
@melisaqm bu olaylar devam etsin türk aile yapısı bozulsun çeşitli unsurlar devreye girsin yabancı algısı sistemi ele geçirsin kadın koruma altında kurulan örgütler ya da dışı icraatlerde bulunup belli kadınların hakları adı altında kara para aklansın escortlar normalleştirilsin yasal hale getirilsin sonra görücem bakalım sizin masum duygularınızı sömürsünler tecavüz adı altında yapay bir terör örgütü yapılanması kursunlar sonra neye feryat etceksiniz görcem
@Karaiel sizin suçunuz tecavüz tecavüz diye sürekli gündemi parçalayıp bunu kullancak insanlara paye vermeniz bir durumdanmı şüpheleniyorsun git polise aklında birşeymi kaldı danıt adli bir merciye ama sürekli konular açılıyor sürekli kadın koruma örgütleri diye saçma sapan işleyişi olan örgütler kuruluyor taksimde yarı çıplak eylem yapılıyor bu ne alaka kadın koruma örgütü lgbt ye destek veriyor kadın koruma örgütüne uluslar arası firmalar sponsor oluyor ne oluyor ya ne oluyor bi durup düşünsenize amaç belli değilmi siz böyle feryad ettiğiniz sosyal medyadan destek verdiğiniz sürece dahada güçleniyor bu oluşum Kadir şekeri hatırlamak lazım bunun gibi olaylar olcak sürekli insanlar birbirini öldürüp şu kadını korudum bunu korudum diyip hesaplaşma cinayetleri olcak bunumu istiyorsunuz
9 ülke gezmeniz o ülkeler hakkındaki tüm kanuni bilgileri bildiğinizi göstermez asparagas olduğu filan da yok haklı çıkmak için boş konuşan sizsiniz. Kadının dekolte giyip giymemesi önemli değil, hemen hemen bütün ülkelerde olan bir kanun vardır eğer kadın kendisine dokunulması durumunda mimikleriyle ya da sözlü bir şekilde hayır demesi durumunda hiçbir şekilde ceza hafiflemesi getirilemez bu tacize tecavüze girer kimse kadının giyimine karışamaz. Kadın bedenini cinselleştirilip işin içine tahrik durumundan hak talep ettiğiniz için bile ceza almanız gerekiyor. Az önce bu ülkede herşeyimizin cinselleştirildiğinden bahsettim hala gelmiş Türk aile yapısından bahsediyorsunuz. Ne bu aile yapısı kız çocuklarını bastırıp kapatıp erkekler konuştuğu zaman namus davası edinip ama sokakta bir kıza baktığı zaman oğlunu uyarmayan hatta "erkek adam yapar" "yiğidin malı meydanda olur" "aç pipini göster abine" diyen bir toplumdan mı bahsediyorsunuz? Tecavüzcülerin ceza almasını isteyen bir kurum nasıl aile yapısını bozucak? Eğer bahsettiğiniz aile yapısı benim anlattığım aile yapısıysa bu yapının bozulmasını canım pahasına destekliyorum.
Kızlar cinsel ilişki yaşadığı zaman "namus" kavramını devreye sokup erkek yaşadığı zaman erkek adam yapar demezseniz eskort sektörü yayılmaz. Bu sektör genişliyorsa sizin gibi çüküne sahip olamayan aynı zamanda kadınları bastıran erkekler yüzünden genişliyor
@melisaqm destekle yaşın ufak asıl en çok sen görceksin emin ol çok okuyan biriyim oturduğu yerden klayve profu değilim bunun aynısı malezya ya yapıldı aç oku ben gezdiğim ülkelerin yapısı öğrenmeye bayılırım emin ol hiç bişey bilmeden bilen tek cahil ülke Türkiye bir kitap okumaz ama kendini profosör sanar benim maddi durumum var ve geleceği az çok görebiliyorum bu ülkeyi cehalet yıkacak bende o sırada canada dan vatandaşlık almış uzaktan izliyor olucam siz bu kafayla devam asla taviz vermeyin avazınız çıktığı kadar bağarın sakın susma
Bu savunduğunuz aile yapısı kız çocuklarına baskı uygulayarak eğitmektense erkek çocuklarını eğitselerdi ülkemiz hiç bir zaman bu durumda olmayacaktı. İslam dinindeki ilk tesettür ayeti yani kadınlara kapanın demeden önce erkeklere bakmayın diye emir veren o ayet uygulanıyor olsaydı bunların hiç birisi olmayacaktı.
Ben Türkiyede hukuk okuyan ve diğer ülkelerde ki bir çok kanuni bilgilere sahip olan birisi olarak bunları söylüyorum, bunlar gerçekler. "yok şöyle olacak böyle olacak" demektense bizim dediğimizin yanlış olduğunu düşünüyorsan bunu "susun ya da oturun şöyle yapmayın böyle yapmayın" diyerek tavsiye veremezsin gerçekten bilgili bir insan bunları söylemez. İşe yarayan kesin bir çözüm yolu üret burada feminizm ve kadın düşmanlığı yapma.
@melisaqm erkeklerin eğitilmesi gerektiği doğru bunu hep savundum kız çocukları baskı altında bunuda savundum benim meselem bunu biz kendi yasalarımızla kendi hukuğumuzla kendi medeniyetimizle çözelim dünya bu konuya el atmış durumda uluslar arası kadın koruma örgütleri dünyaca ünlü markalar elidorla güvendesiniz vadofone ile kadınlar koruma altında ariel alın bir kadının okumasını sağlayın bir ülkeni temelini en zayıf olduğu noktadan sallarsın bizim ülkede cinsellik açlık bunu gördüler normalleştiriyolar işte bekaret diye bir kavram kalmadı kalmasında gerekli değil gözümde herkes istediği gibi yaşamalı ama bunu onlar algı politikası ile yapıyor bizim kadınlarda çanak tutuyor Kaşta bu sene tatil yaptım 100 kadının 40 ı tanga giyiyordu algıyı kura kura insanları çıplaklığa itiyolar yani krizi çıkarıyolar sonrada kurtarıcı gibi ortaya çıkıp örgüt kuruyolar dediğim gibi benim tuzum kuru bu sene sonu Canada dan vatandaşlık alcam ülke yıkılınca altında siz kalcaksınız benim umrumda değil
Al git kanka ebene kadar yolun var isteyen basıp gitsin hadi al çantanı git hatta şimdi al ayağının topuzunu vura vura arkana bakmadan çabuk kaç olmaz böyle hala buradasın
Çıplaklığa itiyorlar diyorsun diğer ülkeler ne yapıyor bana söyleyebilir misin gideceğin yer de farksız hem çıplaklığa itiliyor diyorsun gideceğin ülke de insanlar çıplak ha taciz tacevüz belki pek yoktur ama orası da açık alan
Her şeyde olduğu gibi bu durumdan da pay çıkarmaya çalışan kurumlar var ama siz en başta kadın hakları için kurulmuş kurumlara laf ettiniz ben ona tepki gösterdim. Feminizme laf ettiniz ona tepki gösterdim. Tecavüzcüleri ve katilleri reddettiniz, başka bir ülkeden tecavüz edilip bunu bende biraz istekliydim diyen kadından örnek verdiniz ona tepki gösterdim. Bu durumu abartmayın büyütmeyin dediniz ona tepki gösterdim. Şimdi gelmiş nelerden bahsediyorsunuz en baştan başka şeyler diyip şimdi başka şeyler diyorsunuz.
+ olarak çok itici konuşuyorsun karşımda biri böyle konuşacak da ben görücem onun halini siz yıkılacaksınız ben sizi canada’dan izlicem ne ya Allah aşkına git bizim için git
@mimarokuyankiz bi çocuk daha sakın okumayın tamammı istediğiniz yerleri kesin yargılayın saygısızca üzüldümmü asla sessiz sakin gizli gizli takılıyorum bir gün gelcek bu yazıyı tek tek okuyucak adam doğru diyomuş ne hale geldik diyeceksiniz
Ve kesinlikle @mimarokuyankizkişinin dediklerine katılıyorum az önce diğer Ülker daha kötü şöyle böyle dediniz çıplaklığı laf ettiniz şimdi ise bu ülkeden kurtulmak istediğinizde bahsediyorsunuz? Sizin okumuşluğunuz lafları evirip çevirip kendinizi haklı çıkarmaya yaramış sanırım.
Söylediklerinizde bir tane bile haklı olduğunuz bir konu yok. Az önce savunduğum şeylere laf söylediniz şimdi de savunduğum şeyleri destekliyorsunuz faklı şeylere laf söylüyorsunuz. Bence siz gidin tavsiye verdiğiniz okuma işini gerçekten yapın çünkü kendinizi ifade edemiyorsunuz
@melisaqm en başta aynı şeyi diyordum tek tek okuyun lütfen siz saldırma odaklısınız yolunuzdan döndürmeme imkan yok ama en azında bir kelimede olsa belki aklınızda yer tutar diye söylüyorum sömürme ERICH FPOM var açın okuyun insan olmak üzerine diye bir kitabı var ince hesaplardan o kadar net bahsediyorki şoka uğrarsın ama okumak lazım
Beyefendi nasıl en başta aynı şeyi söylediniz? Siz benim açıklamalarımı okumadınız heralde siz asıl önce kendi yazdıklarınızı sonra benim yazdıklarımı okuyun sonra da en son yazdığınız şeyi okuyun gayet saygılı ve seviyeli konuşuyorum bunun için çaba sarfediyorum nerde saldırı var. Dolaylı yollardan haklı çıkma çabasındasınız bence siz gidin ülkedeki kadınların durumunu, feminizmi filan araştırın çünkü bunları çok yanlış biliyorsunuz
Ben okurum. Okumaktan gocunmam ama siz benim dediklerimi araştırmaktan gocunabilirsiniz. Eğer gocunmazsanız lütfen sizde benim dediklerimi araştırın. Birde söylemeyi unuttum az önce bu işleri kendi kanunumuzla halledelim diğer ülkeleri karıştırmayalım dediniz ama türkiyenin kendine ait bir kanunu yok diğer ülkeler bu kanunları yenilemesine rağmen biz hala o ülkelerin eski kanunlarını kullanıyoruz 1926 yılından kalmış kanunlar. Bilginiz olsun!
@melisaqm ülkedeki kadınlar diye bir şey yok bizim kadınlarımız var siz herkese tacizci tecavüzcü imasından bulundunuz bende size bu haksızlık dedim sonra bunu sürekli gündeme getirip medyada paylaşmanın tehlikeli olduğunu sürekli örgütler kurulduğunu ve yasadışı işler yaptığını söyledim yarın öbürgün bunun sonuçları olcağını söyledim siz bana tecavüzü destekliyorsunuz dediniz bende hayır bir yasa olcaksa bir hukuk olcaksa bunu biz yapmalıyız dışardan müdahale ettirmemeliyiz türk aile yapısı çok zarar görüyor dedim ki zaten yakın tarihte türk aile yapısı tarihe karışcak rusya gibi olcak iki kişi seks yapcak çocuğu devlet alıcak bakıcak evlilik biticek yani kısaca sözün özü temellerimizi bozuyolar ama sağlık olsun benim açımdan problem yok ama az da olsa aydınlatim dedim kitaptada yazıyor insanların dengesini bozmak istiyorsanız cinselliği normalleştirmeli tabiata uygun hale getirmelisiniz basit anlayabilirse
@melisaqm bak gene yanlış anlamışsın ben diyorum ki hukuğu yetersiz bulup örgüt kuruyolar onuda yetersiz bulup ek yapılanmalara gidiyolar ve bunada güçlü sponsorlar buluyolar kaynak sağlıyolar neden kadın koruma için ariel Elidor vadafone destek oluyor siz kimsiniz amacınız ney diye hiç düşündünmü ben düşündüm araştırdım bu kurum ve kuruluşların malezyanın sömürgeleştirilmesinde başrol oynayan güclü bir oluşum olduğunu gördüm neyse ben fazla okuyor fazla araştırıyorum o yüzden beynim farklı çalışıyor biz anlaşamayız
Ben herkese öyle bir imada bulunmadım siz "size göre herkes tecavüzcü katil" dediniz, bende size Türkiyede ki istatistiği söyledim. Her yıl 500 yakın kadın erkekler tarafından öldürülüyor. Türkiyede 3 kadından birisinin taciz edilip şiddete uğraması ne demek? Hiç birimizin tam anlamıyla güvende olmaması demek. Ama siz bu durumu reddedip abartıyorsunuz dediniz. Daha fazla yazdıklarınızı özetleyemem şimdide inkar etmeye başladınız lütfen yazdıklarınız baştan okuyun öyle cevap verin.
@melisaqm tamam senin dediğin gibi olsun bunu her yerde bağırarak söyleyin sokak yürüyüşlerine katılın basın eylemlerine katılın taksim gösterilerine beşiktaştaki yürüyüşlere katılın haklı davanızın dünyanın her yerinde konuşulmasını sağlayın kadir şeker serbest bırakılsın hapishane önünde yatın her katil şu kadını korudum desin serbest kalsın bende Canadamda mutlu mutlu yaşamıma bakim hayırlı akşamlar
Aşka olan inancını neden yitiriyor acaba? Ne alaka?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gigi annesi tarafından yönetiliyor. Kadın zayn icin çok planlar kurmuş. Zayn kabul etmemiş. Oluyor çok farklı. Kumpas var. Bi zayn bi johnny zaten kariyerini bitirmek istiyorlar. Yazık.