AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Konya ovasına dönmüş ortalık ya biz yobazız ya bunlar da bir sorun var..
el ele tutuşma. Edis'in sağ elinin en başta nerede olduğuna da bakın :D Ala güzel kardeşimlik (sistem çevirmedi ben böyle yazdım) :D
Bence eşi haklı sevişebilirler de insanlar özgürdür eşinin izni olduktan sonra kadın kadınlığını kısıtlamamalı
Böyle şey olmaz diyenleri anlamak iyi kotü mümkün de, olabilir canım ne var bunda diyenlere akıl sır ermiyor bir türlü...
Evli bir kadın kocası dışında bir erkekle ve medya önünde bu derece yakınlaşıyorsa sağlıklı bir drum değildir bu.
Haklı. Aklı aşağıda olanlar, bir kadınla konuşmayı dahi bilmeyen tipler kalkmış eleştiriyor. Kadına sokaktan geçerken hayvan gibi bakan insanlar genelde ahlak bekçiliği yapıyor.
Bu duruma literatürde " Tecavüz kültürü" deniyor..
Artık metro da öküz gibi bakan da ellemişçesine ceza alıyor yurtdışında...
TCK da da altyapısı var ancak Turk Kadını bir garip:
-Size bakmıyorum hanımefendi istasyonu bekliyorum ( Spor Salonunda)
-Sen ne demek istiyorsun ben bakılmayacak kadın mıyım?
- Ay Guvenliiiiik!! ( Hadi al başına bela)
Dans etmeleri değil de bunu millete sergileme çabaları da bence bir o kadar toksik.
Böyle böyle her şeyi normalleştirdik sonumuz hayır olsun
Esi sicmistir agzina ama millete laf vermiyodur hajsjd
Çok abarttılar. Sadece bana mı normal geldi diye düşünmeden edemiyorum
Ben de şu an onu sorguluyorum acaba ben mi çok genişim diye
Bence biz geniş değiliz bu insanlar çok sığ
Yani ben gerçekten bakıyorum ve dansta öyle çok abartılacak bir şey göremedim. Hatta hiç abartılacak bir şey y[k
Kesinlikle yok videoyu izledim. Bazı insanlar çok çok kötü yorumlar yapmış. Çok yanlış düşünüyorlar. Bence en iyi tepkiyi eşi vermiş
Üstelik ikisini de tanımam hani edisi falan biliyorum da kızı hiç dinlemem çok benim zevkime uygun olmadığı için. Hani tanısam dicem ki onlara karşı bir sempatim var ondan dolayı savunuyorum. Normalde bunu görsem bakar geçerim yani sıradan bir dans diye. Valla insanları anlayamıyorum çoğu zaman
Ben de hiç anlayamıyorum. Çok sığlar. Şahsen bu kız ben olsam ve erkek arkadaşım insanların verdiği tepkiyi vermiş olsa artık erkek arkadaşım olmaz.
Kimse dans hakkın da yorum yapmamış uyum iyiydi bence 💃 🕺
kesinliklee ben de çok beğendimm 🤌🤌
Her şeyi abartmakta üstlerine yok sizene milletin dansından kocası bir şey söylememişse size ne?
Ahlak , namus denilen bişey var karını veya kocanı böyle bi olayda görüp gayet normale bişey demek nedir ya bunlar proje midir nedir bu ülkenin başına
Yani yapan memnun çeken memnun. Bize de bişey demek düşmez. Herkes kendi inançları ve yaşam tarzıyla hayatını devam ettiriyor. Ben abartıldığını düşünüyorum. Bu kadar konu olması saçma.
Yani sarhoştu belki de o anda olabilir böyle şeyler.
Önemli olan kadının gerçekte ne hissettiği bence.
evet evet evli bir kadının başka bir erkekle bu kadar yakın dans ediyor olması çok normal ama toksik olan ülke kesinlikle haklısınız bayım
Bu kadar genişlik domuzda yok ya. Yok toksitmiş cartmış curtmuş. Ben olsam boşanmıştım eşim böyle yakınlaşsa🤮
Zeynep bastık ile evlilik yapan adam kafasından ne beklersin. Toksit sürsün etrafındakilerden de biraz ona geçsin 😏
mevzudan ayrı olarak bu kız şarkı söylerken şarkıdaki tripli- atarlı yerleri eliyle koluyla- mimikleriyle hareket yaparak söylüyo ya o bana çok itici geliyo ya.
El alemin derdi beni gram alakadar etmiyor.
Herkesin kendi hayatı, kendi kararı.
Milletin uckuru beni mi gerdi. Ne yapıyorlarsa yapsınlar.
dans sonuçta bu. bir ritim yakalayınca kaptırabilirsin kendini
O insanları tanımadan buna yanlış ya da doğru diyemeyiz. İkisi çok yakın arkadaş olabilir, eşinin de aynı şekilde yakın olduğu insanlar vardır ve onların yaşam tarzı bizimkinden farklıdır , içlerinden geldiği gibi yaşamak istiyorlardır. Kimse de bunu yargılayamaz. Önemli olan eşlerin aynı düşüncede olması. İki insan evlendiğine göre zaten birbirlerini oldukları gibi kabul etmiştir.
Her şeyi normalleştirmeye calışıyolar ya şu dansın neresi normal
Yani bu kadarı da gerçekten fazla gibi. Çok toksikim lanet...
Hakli tabi 🤫🤫 adam ga vat likta sınır tanımıyor haksız olan biziz
@venss sen ne düşünüyorsun 🤔
Fazla rahatlık hoş değil
@Venss evet
herkesin içinde alenen bunu yapan başbaşa neler yapmaz yazık adama
Bunu nesi normal Allah aşkına yakın mesafe hiç yok aralarında
dans güzelmiş ama edis ne bileyim o niyetle dans etmemiştir 😄 toksik olmayin leynn..
Kimine demek ki adam eşine güveniyor ve dansın arkasında pis bir şey aranıyor
Evet genişim diyecek hali yoktu herhalde. Adam kısaca genişsem de genişim size ne demek istemiş.
Vidyo'da izlediğime göre adamın şeyi ona deymiyor, yani sorun yok 😅
Ayrıca edis gay heralde ki kocası kiskanmiyor 😊
Yani kendi ilişkileri kendisini ilgilendirir tabii ki ama herkese açık bir sosyal medya platformunda görüntüler paylaşılırsa da insanların düşünme, düşündüklerini yorumlama ve yorumlarını paylaşma hakkı olduğunu da unutmamalı.
Geniş insanlar her türlü Yani Yazık gerçekten yazık
Ahlak diye bir şey var insanlar görmesede
Edis'in gay olduğunu düsünuyorum ki eğerbolayin iç yüzü buysa belki kocası o yüzden relakstır.
Haklı değil. Çok yakınlaştıkları bir danstı, bu kadarı normal değil.
Ülke de sizin gibi genişler olunca toksiklik az kalıyor. güzel kardeşim
Ne ara bu kadar geniş oldu insanlar hayret. Normal değil bu dans. Eşinin açıklamaları ise korkunç
başka derdiniz mi yok ı mk ya. Kim ne yaparsa yapsın. Kendilerini ilgilendirir sadece.
Sevgilim bahsettiği en yakın arkadaşı :)
Yanlış şıkkı işaretledim.
Onların dünyalarına göre normal ise bize ne onun eşi o dert etmiyorsa..
Edis gay diye fazla sert girmemiş olabilir sözlere ama Zeynep'de bozdu be aga diyorum tabiki de.
asil iliski, evlilik anlayisiniz TOKSIK.. bu ne saçmalık böyle dans mi olur hayatinda biri varken
Tamam hoş bi olay değil ama uzatmakta bize düşmez diye düşünüyorum
Ben Edis ve Zeynep Bastık'dan da nihayetsiz nefret ediyorum nefffreeeeett!
Nasıl kabul ediyorlar eşinin böyle başka adamlarla yakınlaşmasını anlamıyorum 🤷♂️
Ünlüler beni ilgilendirmez kimin eli. kimin cebinde belli degil modernlik adi altinda sey olmayada gerek yok zenginin mali zugurtun cenesini yorar ayrıca dedikodu yapmak günah
Ben erkek olsaydım ve eşim böyle dans edecek şerefsiz biri olurdum herhalde.
Ben böyle çağında sosyeteninde...
Erkek adam karısını millette izletmez.
Hay senin ağzına ssglik helal sana bacım
Karının yaptığı hareketten ötürü sen neden şerefsiz oluyorsun? 0
@Freddy1616
Erkek adam karısını millete izletiyorsa şerefsizdir benim gözümde. Adam olsaydı dizini kırdırır evinde otururdu.
Hmm...
Siz adamlıktan kişilerin özgürlüklerini kısıtlamayı anlıyorsanız
O halde bu ülkede daha çok kadın cinayeti görürüz. Ve Bu açıklamanız kadın cinayetlerini destekler nitelikte... Resmen Helal olsun be adammış diyecek durumdasınız yazık.
Baskıyla zorla, dayakla şiddetle bir kadının davranışlarını kısıtlamak ne zamandan beri adamlık oldu?
Siz sanırım ne demek istediğimi anlamadınız. Benim soylemek istediğim kadını eve kapatmak ya da bi erkeğin kölesi olmasi degil. Bi kadın zaten özgürdür fakat özgürlüğünde bi yeri bi zamani bi çizgisi bi adabi vardır. soruyorum sana eşin elin adamıyla böyle dans edebilir mi dürüstçe cevap ver.
Elbette edebilir...
Daha önce de ifade ettim her özgürlüpün bir bedeli vardır.
Ömür boyu benimle olacak diye bir kaide yok. Herkes kiminle birlikte olacağına karar vermekte özgür.
Bunu öğrendiğim gün boşanma davasının açıldığı gündür, lakin oraya gidemezsin böyle davranamazsın demem kimseye
Herkes özgür
Bedelini ödemek kaydıyla
tabi herkes istediği yere gidebilir ama benim için bi çizgi vardır. Eğer ki karşılıklı birbirlerine saygısı olsaydi zaten kadın gidip elin adamının içine girercesine oynamazdı... Ne adamin kedisine nede kadinin kendisine saygısı kalmış ben sadece bu cift için soylemdim genel anlamda soyledim çok yazık hal aldığımız duruma bak
Ya sizene aw
Ahlak bekçisi olmuş millet
Onlar bile bu kadar takmıyodur
Yani kimse kusura bakmasında bu da normal değil yani millet iyice zıvanadan çıkti Allah sonumuzu hayr eylesin
Zeyneb'in kocası deyyusmuş anlaşılan. Bir de bize toxic demiş! Deyyus adi herif! Edepsiz namussuz insanlar.
K*vatlığı meşrulaştırarak medeniyeti yayma çabası
Mal işte millet
Dansa bakmadım bakayım da öyle yorum atayım bari bekleyiniz lütfen
Baktım güzel de eğlenmisler sanırım bu videoyu çeken esiymis eşinin mezhebi çok genismis taktir ettim doğrusu onlara sorsan arkadaşım ne var bunda vs derler yani herşeye bir kulup bulan ünlüler bunlar onlar için modern hayat medeniyet ben ve benim gibi düşünüler yanj biz arkadaşlar modern olmayan çağ dışı yaşayan gelişmemiş insanlarız onların gözünde 😂 böyle olmaktansa çağ dışı olmayı tercih ederim midem bulandı bunlarin modern dansindan 🤢
Haklı falan değil meşrebim geniş demiyorda. Biz konya ovası değiliz kocasıda kadınlarla kucak dansı yapsın o zaman
Sorun dans etmeleri değil. Bu dans değil. Cinsel ilişki öncesi arizona kertenkelelerinin birbirini etkilemek için yaptığı figürlere daha çok benziyor. Yoksa bir dans olsa ortada sorun olarak bakmazdım.
Ben zeynebin eşine baştan beri güvenmiyorum niyeyse. Adamı gördüğüm günden beri gözüm tutmadı. Her an terkedebilecekmis gibi bi duruşu var. Aile babası tipi yok. Bu kadar rahat ve geniş davranabildigine göre kendide bi haltlar yiyo olabilir.
Aile babası nasıl olur sence?
Ne olursa olsun kendilerini alakadar eder ancak illa yorumlayacak olursak dans epey samimiydi.
Dans sorun değil. Sorun galiba elini öne atıp avuçlaması 😂
Eşini seven değer veren bi erkek başta kendini ve eşini bu durumlara sokmaz bize ters ama bu sosyete zaten böyle kim kiminle ne yapıyor belli değil dolayısıyla çok şey yapmamak lazım onlara göre normal 🤣
Bu millet kafayı yemiş sahiplenmicekseniz ilişki yaşamanın anlamı ne bekar gezin modernlik bu değil
Atalarımız ne demiş göte popo * sik.
Cengiz Han ne demiş penisin çok büyük ise, sözlükte reklam yapmana gerek yok! dönder popocağızına sok.