Yazılan bestelerin kalitesi ile ölçülür müzik icra edenler her zaman değişir. Yazılmış şarkıların kalitesi sanatçıyı unutulmaz kılar aynı zamanda bu onu itibarlı noktaya taşır.
Bu noktaya gelememiş birisinin yolun başında olanlara, bir müzik sınıfının yüz karası gibi yaklaşımı hiç hoş değil zira onları beğenmiyor oluşu sanki sadece onlar varmış gibi bu sınıfta gibi algı oluşturmaya yönelik pop müzik bir kültürdür. Şu an popüler olanlara kendisinin popüler olduğu dönemle yaklaşırsak aynı şeyleri onun için de düşünenlerin belki sosyal medyanın bu kadar gelişmemiş olmasından dolayı böyle net değildi.
Hiçbirini tanımam dinlemem, benim sesim acayip güzeldi acayip kötü hale geldi nedeni, nedenleri var tabi, kendimi seviyordum zaten beni sevende vardı, hayranlarımda vardı sesimden dolayı değil.. ben fantezi seviyorum arabeks falan. Eski müzikler daha iyi, eski sanatçılar orhan ferdi müzikleri dinlerim, emrah (sesim emrahınkine çok benziyordu) aslında kulağıma hoş gelenler beni çocukluğuma götürenler, beni daha çok etkiliyor.
Zeynep Bastık iyidir aslında öyle dememeliydi. Edis de eh işte ama Reymen için öyle diyemem. Hiç dinlemiyorum. Ayrıca Tuğba Özerk nasıl şarkılar yapıyormuş onu da bilmiyorum.
Başkalarına b. K atmak yerine daha iyisini yapmak için çabalasa ve müziğiyle kendini ispatlasa keşke. Şahsen ben pop müziği çok takip etmesem de edisin şarkılarını çok hoş ve eğlenceli buluyorum
Edis'i eskiden dinelrdim o zamanki şarkıları sanki daha bı kendiydi şimdi de iyi saygım sonsiz ama eskisi gibi dinlemek gelmiyor içimden Zeynep basrik sesi güzel lakin şarkıları benlik değil Reymen dinlemem tarsim değilReymeni bilmem ama ediş ve Zeynep bastigim pop müziği rezil ettiğini dusunmiyorum gerçekten rezil edenler arken bunlara laf etmesi garip
Tuğba özerk kim ya? Off Zeynep in sesine kurban olsun. Diğer iki erkekte ondan iyi. Gündeme gelme dikkat çekme çabaları. Ilgimizi çekti mi bu isim? Evet tebrikler
Beğeniler göreceli ancak şu da bir gerçek edisde ses var. Zeynep bastık da kötü değil gayet iyi kendi çapında. Reymenn fena değil ancak saygısız tutumları irite edici.
şimdikilerin hepsi işine baksın var mı 90 lar kadar güzeli hangisinin hangi şarkısı kaç yıl dinleniyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tuğba özerk kim? Reynmen youtuber zaten. Ona şarkıcı olarak bakmamak lazım. Zeynep bastıkta cover yapan yetenekli birisiydi. Edis pop müziğe uygun şarkılar yapan birisi. Prim kasmak için söylenmiş bir söz. Fazlası değil
@gecegitaristi Alakası yok sen insanların düşüncesine karışan ailesinin aldığı telefonla yorum yapan müzik zevki olmayan ergenin tekisin ikile hadi çok çekiyoruz sizlerden
@gecegitaristi İstemezsen neden yorumlarımdasın? Benim müzik zevkime uymuyor ayrıca leş ötesi autotune kullanan insanlar var dinlemiyorum leş ötesiler bu kadar basit. Yorumuma yorum yazan sensin