Bu kız milletinin birçoğu tipe bakmıyor. Hatta sanılanın aksine paraya da bakmıyor. Konuşma becerisi ve centilmenliğe düşüyorlar. Tipi de iyiyse kendilerini şanslı görüyorlar. Tipi iyi değilse olsun ben seviyorum diyorlar
Sosyal medya fenomenlerinin erkeklikten bi tık uzak olması ya da "Avrupa Erkeğiyim" çabasından kaynaklandığını düşünüyorum... Burada bahsettiğim kadın haklarına karşı çıkalım erkekler üstündün diyen eski yobaz tip erkekler değil, tabiki kadın erkek eşittir fakat erkekler son 20 yıldır kızlaşmaya baaşladığını üzülerek söylüyorum. Pembe giyinmiş mevzusu değill tarz olarak kızlara hiç olmadığı kadar yaklaşıldı davranış olarakta kızllaştılar ve genelde bu tarz adamlar hem modern hemde kızlaşmamış erkek olması ve bunun yanınada tip eklenince kadın etkilenmiş olabilir...
herkes para demişte parada kızlarda çekiciliği tetikleyen etkenlerden biri + sadece para olduğunu düşünmüyorum birde işadamlarının ciddi ve ağırbaşlı olması da çekicilik yarattığı kanaatindeyim
Bakın şuna aşk demeyin yemin ediyorum sövmekten yoruldum ben. aşk bukadar basit bir şey mi ya her ay birisi ile beraberler aşk diyorsunuz demeyin aşk falan ya iliski diyin şuna
:D :D aşk olduğuna kim inanır kadir inanır anca baktı tabi danla tipi idare eder parası da var karekterine de biraz göz atmıstır iş tamam işte ama fazla sürmez tabi bu
Benim hatun daha 15 yasinda o zaman sorun yok. kadinin buyuk oldugu iliskiler bana her zaman daha samimi gelmistir. Standart kadinlar parayi ve gucu sever ayni zamanda tasinmayi..