ay gerçekten ne alaka ne alakaaa :D su gibi kıza bu çocuk olmuş mu hiç? seda ablamı severim ama oğlu bu kıızn yanına gitmemiş maalesef. siz beğendiniz mi?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Aşk mı? Ne Aşkı Be Bunların ki de Kesin Geçici Zevk için cinsellikden beraber olmuştur Eğer Kızı bırakırsan kardeşimsin Ya Arkadaş Aşkı Pis şeylere kullanmayın Aşık olan gerçekten Sever ve bırakmaz Aşk zevk cinsellik değildir şu an ki toplum iyice bozuldu
Kardeşimsin Demedim KS şerefsiz dedim
Cevap
39Cevap
Su gibi kıza dediğin kızı tanıyan yok bilen gören eden yok , adamida tam aksine tanimiyan yok bilmeyen etmeyen yok. Herkes mütevazi herkes memnun halinden ama sana ne olmuş ta boyle bir kiskancliktan catlamissin. Akıl alır gibi değil ya sanane saneneeee 🦂
Bu çocuk ne ara Ezgi Eyüboğlu'dan ayrıldı da, Miray Daner ile bir ilişkiye başladı. Ünlülerin aşkını samimi bulmamı beklemeyin. Yakışsalar ne sanki. İki güne bununla da ayrılır.
Çok da tın ne önemi var bunlar altından mı insan alt tarafı magazinden nefret ediyorum yeminle sadece günaha yarıyor.
Ünlülerin sahte, yapmacık ve iğrenç ilişkileri ilgimi çekmiyor. Ayrılacaklar nasıl olsa... Yakışmamışlar. ✓
belgesellendi diye okudum bi an bununda mı belgeselini çıkardılar diye düşündüm (edisin belgeseli aklıma geldi)
kubilay akayla ilişkisi hakkında çok haber çıkmasına rağmen hala yakıştırıyorum çok farklı bir auraları var
Su gibi dediğin kız da bir ton estetik maduru sıkıntı etme, anası gibi Oğulcan da estetik yaptırır. Sen otur da fakir haline yan.
Bu kiz niye hep yanlis tercihler yapiyor ki 🙄 boran kuzum varken kimlerle takildi yaa
Yapay, yalan dolan ilişkimsiler.
Ünlü dünyası f*ck dünyası bence , neyse.
Ben yakıştıramadım ama bu önemli değil elbette. Önemli olan onların mutlu ve uyumlu olması.
Tek vasfı anası olan adamların, piyasadaki karıları götürmesi de enteresan hadise lan aşofmanlı..
Çocuk ana baba kontenjanından ne yürüyor arkadaş … adaletini ….. dünyaaaa
Yakıştırmadım seda sayanın oglu kimseye yakışmıyor djjdksks
Oğulcan Engin i çok iticii buluyorum ayrıca çifti yakıştıramadım..
Laan bu miray danerle daha gecen gun konuştum sjjehriejekr
Boran kuzum daha yakışıklıydı nasil midesiz cikti bu hatun
Miray daner oğulcan enginin yanında minnacık kalır ya.. ama aşk bu belli olmaz kimi sevecegin
Anne bana paradır yemekten başka ne vasfı var bu Engincan nın? Yokk
Tek derdin bu mu cidden çiftin yakisip yakışmadığını merak etmek mi
İlgilenmiyorum
Umarım mutlu olurlar tek diyiceğim bu
bunlar kim laa ne acaip isimler daha yeni duyuyorumm
takip etmem bu yeni jenerasyonuu
Bu ünlüler ne kadar hızlı daldan dala ilişki yaşıyorlar ya
tipe göre aşk yakıştırmalarda sizin gibilere yakışır sşk ulan bu aşk iki kişi sevmiş birbirini onlar birbirlerinin tipine bakmamış size mi düşüyor bunu yargılamak reziller
biz yakıştırsak ne olur yakıştırmasak ne olur bize ne?
Ah para ah. Su gibi hatun miray daner de ne buldu dicem de neyse
Hayırlısı olsun magazine ilgimi 12 13 yaşından sonra yitirdim
Mirayın yanında daha farklı birini görmek isterdim ama gönül işleri mutluluklar dilemek düşer 😊
Ayy hic sevmiyorum bu cocugu
Allah sahibilerinee bağışlasın
Ezgiden hangu ara ayrılıp yenisini buldu
yakıştırmadım çabuk geri ayrılsınlar
Sizene milletten jsjsjs
Yaşıktırmadım. Ayrılsınlar plizzz
Miray biraz zevksiz mi ne ya
Kendileri yakıştırmış bana laf düşmez
Su gibi kız dediği kokoşun teki 😁
Ayyy şu cocukta ne buluyolar hayret
Miray'in yanında çok sönük kalıyor
Banane bunlardan der geçerim. 😃
Ala tokel hikayede yanan sen oldun😅
Nesi var gayet iyi çocuk valla.
Miray parayı gördü bıcak altina yatmış
Bunların arasında kaç yaş fark var ya
Para boktur kesin adamda.
Sinan engin in gelini :D
Iki gün sonra ayrılirlar
Magazin takip etmiyorum.
ikisini de tanimiyorum valla.. kendileri bilir
erkek seçimleri berbat aynı benim gibi ncbfhxd
Aman bize ne ya dedikodu gibi
Hep reklam işi bunlar bir cacık olmaz.
Buda biter
Hiç olmamışlar
Yakışmamışlar. Zaten birkaç aya biter bu ilişki.
Gayet uymuşlar 😂
Olmamış hayır
Napim
Kwndılerı yakıstırmıs bıze bıse dusmez
Evet
Abartma 2side sıradan insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?