fön çektirmek ve makyaj bakım değil ki, ha kadın kilolu olur, cildi kötü olur anlarım ama bakımsız değil ki sadece doğal takılıyor, makyaja bulamıyor kendini, seksi giyineceğim diye kasmıyor çünkü anneliğin tadını çıkartıyor. valla bana bakımsızsın diyenleri fazla iplemiyorum, herkes kendinden sorumludur.
Şu haliyle bile kendisine bakımsız diyen kezbanlara bin basar. Gayet de güzel bir kadın. Beyaz tenli pembe yanaklı maviş gözlü. Onlar alışmışlar balon dudaklı sivri çeneli kamyon tekerli g0tlü kim kardeşyan ve sülalesine. Gayet de bakımlı ve güzel. Herkes modifiye araç gibi gezmek zorunda değil.