Tepkisini ne bakmadım ama Celali zaten sevmezdim tarihçi filanda değildi o zaten. Googledan aratarak tarihçi olunuyorsa bende tarihçiyim o zaman. Neyse kendi b*kunu yiyen biri ne beklenir? Şahıs bunu yapınca zaten sorunlu olduğu belli b*k yemek nedir. Sapkın olduğu buradan belli, sapıklıkta yapmış bene hapse atılmalı.
Tepki gösterenlere helal olsun 👏🏻 adam gibi adamlar celal şengör adlı pislik herifi destekleyenler ise sapığın önde gidenidir birde utanmadan Hadsizce söylüyor ya ne hakla kızın eteğini kaldırır sin orada olsam o elleri kırsam tacizi görürdün böylelerini destekleyenlere yazıklar olsun gerçekten iğreniyorum ceza almamasına da aşırı kızıyorum
g*t başkasının g*tü olduğundan ve g*tü olanın olayı umursamadığından, hiç birinizin zırnık alakadar etmeyen sözde taciz olayıdır. ha saniye atayman kalksın desin ki '' ben böyle bir tacize mağruz kaldım ve yıllardır kimseye korkumdan anlatamadım. '' o zaman tekrar konuşuruz. bahsettiği insan fikren özgür biri.
Bir insanın isminin önünde doktor profesör akademisyen bilmem ne müdürü yazıyor olması diğer insanlara ceberut davranışlarda bulunması hakkını vermez. Ben de üniversitedeyken bu kendini bi halt zanneden sözde hoca tayfasıyla çok sürtüştüm 10 senede zor bitirdim üniversiteyi. Allah topunun cezasını versin. Nalet köpekler
Noldu hani ilber ortaylı da onunla röportaj yapan genç bir kadına "maşşşşallah!!!" Dediğinde savunuyordunuz? Alın işte sizin savunduğunuz sapık hocalar! Siz savundukça onlar cesaret alacak cesaret aldıkça daha da çoğalacaklar
komedi resmen bir profesör nelerle uğraşıyor ulan sen topluma örnek olacağına dediğin lafa bak ! çükünün kalkmaması ağzına vurdu heralde kalça tokatlamak falan başka bir şe gelmiyor çünkü aklıma bunak herif
Tabiki Şahan gokbakir haklı eğitimcinin bunu söylemesi çok saçma amacı nedir bu yaştan sonra dahami popüler olucak böyle insanlardan midem bulaniyorahlaksiz adam😔
Haklı tabi ki haklı mı diye sormak nedir yani. Ancak bir sapık yapabilir bunu. hele ki bir kız babası olarak bu açıklamayı yapan kişinin, herseyi yapabileceği şüphesi doğmuyor değil bende. Kimse kusura bakmasın valla hatta bakabilirler de problem değil. Ben bunu bilir bunu söylerim böyle saçma canım şey mi olurmuş Allah bilir daha neler yapmıştır p.. zvn.. k ballandıra ballandıra anlatıyor bir de. Şahan haklı boşuna sevmiyorum bu adami helal olsun
Celal hoca üzerinden prim yapmaya çalışan zavallılar sadece Celal hocanının karakteri zaten belli şen şaklak bi adam saniye zaten rahatsız olsaydı açardı davasını.
Haklı tabii. Birisi de Celal Şengörün kızının, eşinin poposunu tokatlarsa buna tepkisi ne olurdu Celal beyin? Madem bir şey yaptın bari ağzını sıkı tut.
Tabiki haklı. Rezıllık böyle bir şey nasıl olur. herhangi bir hoca , celal Şengör denen profesör nasıl yapar arsız. O kız , sınıf tepki vermedı mı. Eteği kaldırdı vurdu bitti ölemı
Niye konuşmuyorum biliyor musun konuşsam da bu ülkede değişen hiç olmayacak suçlu her zaman haklı oluyor suçsuz her zaman suçlu oluyor cezayı çeken suçsuz oluyor ömür boyunca da o yüzden konuşmaya gerek yok bence bazı şeyleri
@thekarsxx herkese yaptigi bir olaysa sapik diyebilirsin. bu sahislarin yasi basi da gelmis. olmamamis olayi olmus gibi de anlatabilirler. ne konustugunu da bilmiyordur vs vs. sanki millet saplak atiyor gibi ülkede boş gündem yapiyorlar. bu şahan da pirim pesine düsmus. hangi ulkede yaparsa yapsin sorusturma baslarmis. turkiyede yasamiyor herhalde bu mal tecavuzculere uygulanan ceza bile ya da adam oldurenlere ne uygulaniyor da boyle canım seyler icin bir gündem yapma cabasindalar.
Sapık olması için herkese yaptığı bir olay mi olması gerekiyor? Gerçekten iyi değilsiniz bence. Ayrıca ben Şahan dan bahsetmiyorum direk genel olarak altta bazi kişiler senin gibi yorum yapmış , kız sikayetci olmamış vs diye , ben de ona söylüyorum Ünlüler prim yapma derdinde oluyor , ona bir şey demiyorum ama dediği de doğru başka yerde ceza verirler biz de vermezler çünkü dediğin gibi ülkede ceza uygulamada sıkıntı var. Eğer yaşlılıktan dolayı k*fayı yemisse emekli olsun o zaman boşuna bahane uydurmayalim
Bide hep cahiller alt seviyedeki insanlar sapık derler. Nedende büyük şirket sahiplerinin odasından genç kızlar tecavüz edilip atılıyor intihar süsü veriliyor böyle entellektüeller de varmış bunu da gördük.
Alan memnun veren memnun ise sorun yok. He kız dava açar o zaman haklı buluruz Şahan'ı... Kiii zamanımızın kızları okuldan geçebilmek için altlarına yatıyor hocalarının, gitsin o kızlara laf söylesin...