Zeynep Bastık, üç yıldır birlikte olduğu sevgilisi Tolga Akış ile bu akşam evlendi. Gelinliği nasıl buldunuz?
#dediykodu #magazin #zeynepbastık
Gelinliğin kabarık olmaması sade olması ve yırtmacının kararlılığı çok iyi bence onun dışında kolları hoşuma gitmedi zarifliği öldürmüş Duvak kesinlikle uzun olmalı ben en azından uzun beğeniyorum ve saçları doğal haliyle çok tatlı bukle bukle keşke düzleştirip yapıştırmasaydı kafasına
Dekolteli ve iddalı bir tasarım olmuş. Bu senenin modası zaten bu sekilde kolları olan gelinlikler vs. Derin yırtmacı gelinlige ayrı bir güzellik katmış. Kendinden desenli bir parça olduğu için ekstra birseye ihtiyaç duyulmamış. Kendisine yakıştırdım. Sadece saçları ile gelinliği birbirine yakıştıramadım. Farklı bir sekilde yaptırabilirdi.
Gelinlik pek hoşuma gitmedi, hayırlı olur inşallah.
Umarım mutlu olurlar. önemli olan o çünkü 💜
Cevap
10Cevap
Ben bu kızı Bi türlü begenemedim.. Hiç bir yönden. Sesini, tipini, sanatını, tarzını..
Ünlü gibi de gelmiyor bana. Gereksiz bir ayrıntı gibi.
Öncelikle mutluluklar dileriz. Bu yeni Moda gelinlikler hiç hoşuma gitmiyor, gecelik gibi falan 🤷♀️ Saçları da hoşuma gitmedi 🙄 Ama renk zevk meselesi tabii.
Evlilik diye bişey yok. Avlanıyor kadın zengin kamil bulmuş 1 aylık sahte dolandırma amaclı evlilik devlet destekli tüm malı mülkü alıp iftira atıp boşanıp gitcek magdur u oynuycak
Abi Magazin haberlerini sizden alıyorum.. Bundan da bi haberdim. Rabbim hayırlara vesile kılsın, mutlu mesut olsunlar. Gelinlik ise pek tarzım değil maalesef. Ama güzel olmuş, gelinlik sonuçta..
bende şöyle düşünüyorum türk halkı neden bu kadar başkalarının hayatıyla ilgileniyor? şarkılarını severim orası ayrı ama evliliğinden banane :D
Çok çok sade durur gibi ama çokta abartılı geldi çözemedim ben çiçeği de aşırı sönük sanki saçlar desen cıkk olmamış Allah mesut etsin
Işte abartısız güzel bir gelinlik.. Bence artık insanlar bunca para verip bir gece giyilecek elbiseden vazgecmeli.
Bazı kadınlar gerçekten çok kıskanç ve haset. Hayırlı olsun, umarım mutlulukları daim olur🌼
Hayırlı olsun diyelim.
Gelinlik zevk meselesi. Bize söz düşmez.
gelinliği kim kaybetmiş de biz bulalım ağa :D mutlu olsunlar darısı sevenlerin başına
Şu iticilik abidesinin evlenip evlenmemesi hiç umrumda değil
Allah mutlu etsin mutluluğu en çok hak eden sanatçılardan birisi
Tercihi o yönde olmuş bize de Allah mesut etsin demek düşer.
Sevdigim begendigim bir kiz ve benden küçük 😭😔😢😥
Modele bir şey demiyorum
Lakin
Mini gelinlik daha iyi olurmuş
Gelinlik işte beyaz insanlara bakınca kim gelin anlayabiliyoruz gelin olmuş işte
İnşallah 3 5 sene sonra boşanmazlar. Ne diyelim Allah yuvalarım daim etsin.
En azından saçma sapan bir gelinlik değil gayet güzel ben begendim
İsimler Türk
Kafalar/hayatlar gavur...
Kemalizmin mamulü mankurtlar...
Güzeller hepmi tipsize gider
Banane millet ne b@k yemiş
Kolları çok kabarık olmasa çok güzel bence
Güzel değil zevksiz bu kız
Tatlı abartısız ama güzel
Çok hoş bir gelinlik çok beğendim.
Kıza bak adama bak ne kadar uyumsuz bir çift.
Hiç beğenmedim çok klasik
Yorum yapmayacağım 👻
Çok şükrediyorum iyi ki boyle birisi yok hayatimda
Bizene
Bize ne yerine hayırlı olsun diyebilirsin
sevmiom bu kizi
Banane
Mutluluklar
Beğenmedim gelinliği
Sonunda evlendi düet kadın aosmapxnspand
Çok sıradan bence
Gayet güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?