İngiltere'de yaşayan Instagram fenomeni Chaly D. N, Kim Kardashian'a benzemek için şimdiye kadar 2 milyon dolar harcadığını iddia etti. Chaly, Kardashian'a çok benzediği için insanların kendisini Kim Kardashian sanıp durduklarını ve kendisiyle fotoğraf çektirdiklerini söyledi.Model, katıldığı televizyon programında özellikle Kim'e benzemek için bir şey yapmadığını, zaten Kardashian'a doğal olarak benzediğini söylemiş. Abla o zaman bu kadar para nereye gitti? :D Neyse sizin benzemek istediğiniz biri var mı?
Kim Kardashian'a benzemek için 17 milyon lira harcadı! Sizin benzemek istediğiniz bir ünlü var mı?
2 milyon dolar? Milyon? Milyar? Milyon? Sen iki milyon dolar, sen, milyar, sen para çekmişsin. sen bu parayı sen ne yaptın? evde aç kaldı çocuklar açtır, sen para vermiyorsun, sana, şişt, tüp, eeee, mutfak tüpü bitiyor, sen bana ne diyosun biliyosun, Sen Kim Kardashian'dan başka benzeyecek sen bulamadın mı kadın sen!