Kim Kardashian’ın dünyanın en zengin kadını olmasına 100 milyar kalmış ve hayranları nette bağış sayfası açmış ne düşünüyorsunuz?

Kim kardashianın dünyanın en zengin kadını olmasına 100 milyar kalmış ve hayranları internette bağış sayfası açtılar ve herkes bağış yapıyor. O kadar yardıma muhtaç insan varken insanların bu tür saçmalıklara para harcaması gerçekten çok aptalca ve üzücü
Kim Kardashian’ın dünyanın en zengin kadını olmasına 100 milyar kalmış ve hayranları nette bağış sayfası açmış ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir yardım kuruluşunun verdiği bilgiye göre; 2100 dolara 1 mülteci ailenin 1 yıllık kira, gıda, temiz su ve ilaç masrafları karşılanabiliyor (muş). Kardashian gibi kenelerin buna benzer olaylarını gördükçe deliriyorum. Hiçbir vasfı olmayan insanların dünyayı böylesine sömürmesi, bunun sadece Kardashian'la sınırlı kalmaması, zenginle fakirin arasındaki uçurumun her an tutarsızca genişlemesi...
Kim Kardashian’ın dünyanın en zengin kadını olmasına 100 milyar kalmış ve hayranları nette bağış sayfası açmış ne düşünüyorsunuz?
Cevapla