Böyle bir kadın olmadığım için özür diliyorum !



#dediykodu #dijitalmecmua #magazin



Esra dermancioglu ablam tam benim tarzım bir cevap vermiş. Aminakoduum canısı.. Sen kimsin birine birinin yakışıp yakışmadığının fikrini belirtebiliyorsun.. Hep demişimdir.. Kadının düşmanı her zaman kadındır.. Erkeklerin birsey yaptığı yok.. Hiç tasvip etmem, istemem olsun, savunmam ama hiç olmazsa erkeğin şiddeti somut.. Bu ve buna benzer kem gözlerin, haset dolu, pis düşüncelerin kadına olduğu düşünceler hep kadınlardan.. O daha beter... İthalat olmasa o tarz marz diyen yelloz sokağa çıkamaz. Kenef karı
Videoyu izledim. Gerçekten çok güzel cevap vermiş, bayildim. Ama o Seren denen saçma insan bu cevabi anlayacak kalitede olsa zaten bunları söylemezdi.
Seren, Babasinin meshurlugunu miras bıraktığı, ama bu mirasa sahip çıkamayan, yeteneksiz, pejmürde bir kadin. E para lazım,. şöhretin devam etmesi lazım, ne yapsın yetenek de yok. Böyle salakça söylemlerle gündemde kalıp para kazabilme peşinde. Başka şansı yok çünkü.
Kadının mimiklerine falan çok güldüm ama kadın o kadar haklı ki kadın olmak tarz olmak senin o şişmiş dudaklarından anlatamamamk değil fark ettiyseniz kadın dudağında ki operasyondan dolayı konuşmakta zorlanıyor kadın esteteilkli burnu kalkık dudakları şişirilmiş göğüslere silikon takılmış demek bunu yapınca kadın olmuyorsun o kadın gayet doğal bir kadın ve gayette güzel bir kadın kadın gibi kadın adam yakışıklı bunların ne alakası var diyorsun senin gözün var galiba ahlaksız kadın ya çok sinirlendim
Esra dermancioglu en begendigim oyunculardan. Her rolun hakkini veriyor hele ki piyasada bu kadar toy ve beceriksiz oyuncu varken degeri bilinmesi gerekenlerden. Ama kadinin ya memeleri ya da özel hayati konuşuluyor. Keske biraz da oyunculugu başarisi yetenegi konuşulsa. Cok uzuluyorum cahillere.
Cevap
21Cevap
Esra Dermancıoğlu‘nu çok gıcık buluyordum neden bilmem kadını böyle dövebilme ihtimalim vardı. Belki de oynadığı kötü kadın rollerinden olsa gerek ama SEREN SERENGİL’den tiksiniyorum. Bu olaydan önce de tiksiniyordum bundan sonra da tiksinmeye devam edeceğim yüksek bir ihtimal. Bu olaydan sonra Esra Dermancıoğlu’na karşı sempati duymaya başladım. Kadın çok haklı. Sen kimsin de yakışmış yakışmamış diye konuşuyorsun? Seren Serengilin de ilişkilerini biliyoruz. Her seferinde annesini çıldırtıyordu. Cengiz İmren’le olan evliliğini de biliyoruz. Sen Ozan Kaçmaz, Cengiz İmren gibilere kendini yakıştırıyorsun Esra Dermancıoğlu kütür kütür erkekleri. Kalitesiz karı. 😂😂😂😂 Ruhu kro. Öztürk Serengil gibi bir sanatçının kızı olmayı asla hak etmedin. Ayrıca estetikle evrim geçirmiş her yeri doğal olan kadına laf söylüyor. 😂😂😂😂
Kadın dudağı veya burnu güzel olacak diye bir şey yok her kadının bir çekici noktası vardır... Her Yiğidin yogurt yiyişi farklıdır... meselâ ben balık etli kadın severim aşırı kilolu olmayacak kuru birşey de olmayacak... bunlar olabilir ama insanın yaratılış şeklini yargılamak uzuvları aşağılamak yaratıcıya isyandır günahtır... bakımsız erkek bakımsız kadın diyebilirsiniz. mesela bir arkadaşım var bakımsız cılız ama göğüsleri çok hoşuma gidiyor avuclamak istiyorum örnek bunlar kimi göz rengine bayılır... Allah herkesi güzel yaratmış unutmayın...
Her nekadar magazin programında olsa Kadınlar birbirlerlerine bu tarz konularda acımasız eleştirilerde bulunuyorlar. Programda sanki mahkeme kurmuşlar. O şöyle bu böyle. Ahkam kesip kırıcı kararlara imza atıyorlar.
Reyting uğruna yapamayacakları şey yok neredeyse :))
seren serengil'in ahlak bekçiliği rolünü bırakması gerekiyor acilen. tatlım serenciğim cengiz imren ile olanları unutmadık. olmak istediğin kadın değilsin. bu yüzden sürekli öyleymiş gibi konuşuyorsun ahahahaha
Aynı yorumu yaptım sen de yapmışsın helal. 😂😂😂
Bu programlar neden var? Bu programları neden izliyorlar? Kendilerine iki kelam bilgi katamamış insanlar akşama kadar başkalarının hayatına burnunu sokuyor. Kadın sonuna kadar haklı.
O kadar haklıki ama hälä yüzsüz gibi üste çıkmaya çalışıyorlar. Acun Ilıcalı İbrahim Tatlıses torunları yaşındaki kızlarla birlikteyken ses yok erkek olabilir ama Pınaf Altuğ olsun Esra Dermsncıoğlu olsun yani kadın büyük olunca olay oluyor samimiyetsizsiniz!!!
Tabiki haklı! Kadın taşça büyük olunca sorun yetmiyor birde hadleri olmadan çirkin damgası vuruyorlar aba altında ama eekek büyük oluncasorun değil. İbrahim Tatlıses torunu yaşında biriyle evlenecek neden tepki yok?
Resmen Seren Serengil'i taklit etmiş yarıldım 😅çok sevmem kendisini ama haklı güzellik algılarına uymadığımız için kimseye layık değiliz Seren gibi basitt kadınlaraa göree.
Gördüğüm en doğal ve en içten kişi, yakınen takip ettiğim için ayrıca üzülüyorum, bu yaptırımı ne zaman bitecek sosyal patronların mutlu insan görmesinler ben böyle hayatın neyse..
Kendisinj sevmem ama saygı duydugum bir oyuncu haklıda herkes estetikle güzelleşiyor oda estetik yaptırmadığı icin yargılanıyor gibi herkes güzel olmakk zorunda değil
Birbirimize saygı denen şey sıfır sanane yani neyi eleştiriyorsun kim kimle olmak isterse olur. Herkesin aynı kalıbın içine mi girmek zorunda kadın olmak için. Ne alaka ya kadınlığın bi şekli de olamaz. İnsanları aşağılamaya hakkımız yok.
Laf edene bak seren serengil. Yaptığı estetikler yüzünden öcüye dönmüş, hayalet kılıklı biri. Cidden komik yani
Her ne kadar kendisinden haz etmesemde söylediklerinde haklı, doğru söylemiş. Dış görünüşüne göre seçim yapmak ilişki bakımından ne kadar sağlıklı?
Bir insanı güzelliği veya yakışıklılığı için seviyorsan.. bu bir çıkar ilişkisi değilmidir. O zaman sevgilin veya eşinin yüzü yandığı zaman. kaza geçirdiği zaman veya bir uzvunu kaybettiği zaman. bırakacak kadar adi bir insan olmaz mı bu kişiler.. hiç bitmeyecek sandığınız güzellikler birgün sizi terkedecek ölümü düşünerek yaşayın bir insanın kalbini merhametini vicdanını hayata insana hayvana ve doğaya bakış açısına göre sevin ruhunu hissedin.. sağlıcakla
Haklı tabi kim kimin tarzıymış nasıl anlıyorlar, kadın çirkin adam bakmaz demeye getirdiler. Kadın gayet çekici hem de botoksuz ameliyatsız
Kadini pek sempatik bulmuyorum ama dobra yanini seviyorum, hayir alan razı veren razı ötekilere ne oluyorsa😀😀
Kadın karşısındaki erkegı nasıl etkıleyecegını biliyor askını yaşıyor serene pok yemek düşer kıskanç varoş
Kadın haklı. Kim kimin tarzı olacağına o mu karar veriyor. Kendi estetik yaptırmaktan maymuna dönmüş gelmiş doğal olanları eleştiriyor
Estetikten kendileri olmaktan çıkmış suratlarıyla, kendini olduğu gibi seven kadınlara çirkin diyorlar şaka m acaba bunlar djsjdj
Her kadın gibi tek bir tornadan çıkan estetikle tek tip olunacak diye kural yok. Kadın haklı isterse o genç sevgilisi ile de evlenir. Kime ne eeee
Kadın sonuna kadar haklı şu tip magazin programları niye var anlamış değilim.
Seren serengil kimdir, ne üretir, ne faydası vardır, neye emek verir? Hiç. Boş insanların boş yaftalamaları.
Kendi gibi estetiksiz yeri olmayan bir kadının başka bir kadın için böyle seyler söylemesi ne kadar çirkin.
İnsanların hayatına karışmayı neden bu kadar çok seviyolar anlamiyorum. Ayrica kadın sempatik ve samimi.
Harika demiş helal olsun çok güzel oyuncu ayrıca. Yok olmadılar yo yakışmadılar nedir ya sanki giyisi seçilmiş. Tarz yapmasına güldüm aynen diyorum.
Sonuna kadar hali esra harmancioglu. Kendini birşey zannedip de oturup konuşuyorlar kendini de güzel zannediyor ilk önce kendisine baksın o
Bu Seren Serengili de basımıza ünlü ettik herkese sallamaktan başka icrati yok aptal kadın
@Naz_006
ve ne hikmetse her nursuz rolde her kötü sıfata can veriyor evet kötü rollerde üstüne yok yüz güzelliğinden bahseden kim umursayan kim?
Az bile söylemiş. Zaten Seren Serengil boş konuşanlarda 1 numara. Kimin kimi seveceğine onlar mı karar veriyormuş? Yakıştırmamak ne demek?
Kadın çok haklı üzüldüm. Güzel erkek çirkin kadın ilişkisi çok kötü, kadının ağzına ediyo çevre ama ne hikmetse de bu ilişkiler çok uzun sürüyo.. “güzel” erkekler de öyle seviyo demek ki
Yaşasa yaşamıştır yanı bunda yorum yapacak ne var ya, her kez kendi önüne baksın artık
Çok haklı... Kimse belli kaliplara uymak zorunda degil. Her adam da ayni kaliptaki kisiyi sevecek degil. Cok kisi var cevresindeki yapmacik şeylerden sıkılmış ve farklilik ariyor.
İbtahim tatlı ses kızı yaşında biriyle sevgili olunca kimse bir şey demez ama kadın kendisinden küçük biriyle birlikte olunca neler neler derler
Serenserengil hayatı boyunca hep kadınları kıskanmış. Burcu Koç. Koş kadını hep kendinde hata bulur hep başkalarını kıskanır
Haklı tabii. Seren Serengil boş boş konuşmayı bırakmalı, kendisine bakmalı.
İkisi sevgili vay be çok iyi görün beyler güzellik önemli değil bazen
Kadına illa Bi Behice Modunu açtıracaklar en sonunda
Ceren cerengil her bka cok konusmasin kendine baksin
Sapık erkekler kendisinden 10-40 yaş küçük biriyle oluyor kimse bir şey demiyor
Bir zamanlar çukurovadaki behice gibi zannetmişler galiba gerçek yaşamını😁
mutlu değil bu insanlar o yüzden mutlu insanları çekemiyolar
Seren serengilden nefret ediyorum kendisi çok düzgün gibi onu bunu eleştiriyor kendisi çokmu güzel sanki heryeri şişirme hava yastığı dolu
Kadin cok hakli kaliplara sokmuslar herkesi. Iki kisi birbirni begeniyorlar kimseyi ilgilendirmez.
esra hanım haklı bence
Kadın gayette güzel bence kadını yargılarken ilk önce vucudundaki slikonlari düşünerek yargılasın hem herkes istediğiyle sevgili olabilir kıskandığı için böyle demiş bence ayyy yazık oldu o adam nasıl serenle çıkmaz ayippp😂😂
Kadının hası herzeman hayranıydım zaten.
Seni seviyoruz Esra Dermancıoğlu :)
Tam olarak bu tarzdaki kadınlara yapmak istediğimi Esra Dermancıoğlu yapmış tebrik ediyorum 👏🏻
Kadının en büyük düşmanı yine kadındır.
iyi demiş helal xd Esra yani
Iki insan birbiri ile anlaşıyorsa yaş sorununu etmiyorsa birilerine birseyler yemek düşer ...
Murat’ta muratmış şimdi hoğay maşallah 😅
Ay bunlar ne boş şeyler
Esra Dermancıoğlu haklı ve fevkalade bir oyuncu
Ay çok güldüm yaa 😂 kadın efsane bir cevap vermiş
Nasıl gündemde kalırız çabaları.
Kapağı çakmış yarım akıllılara
Şu seren serengili biri dövsün ne hatsiz bir kadin
Esra hanım haklı bu koni da en son konuscak kisi seren
kadın doğru demiş ona mı düşmüş bu adam sevmiş
Ah reis magazinciye benzer bir halim mi var 😬
@nickimolmasaolurmu hoşgeldin 🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?