#dediykodu #dijitalmecmua #magazin






Bende izliyorum gayet güzel bir dizi anlamlı ve bu tarz hikayeler çoktur dünyada güzel yanı hepsininde oyunculuğu çok iyi genelde hep bilindik kişiler ben sevdim..
Sadakatsiz dizisinden sonra bu dizide aynen erkeklere güven olmadığının kanıtı oldu yani..
Televizyon dizilerini bıraktım 2,5 saat bizi televizyona bağlamaları aşırı saçma her dizi zaten aynı konuda yine bir kötü orta yaşlı kadın, fakir ama gururlu kız, hep aynı. Soruya gelecek olursak rastgele her dizideki karakter aynı olunca oyuncukuklarda görülmüyor
Diziyi izlemiyorum.
Hülya Avşar'ın oyunculuğu hakkında pek konuşmuyorum.
Yorumun için teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim 😊
Eyvallah :)
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim
Cevap
18Cevap
Çok fazla özel hayatlarıyla veya başka programlarda görününce oyuncunun inandiriciligi kalmıyor ama Türk oyuncuları bunu bir türlü anlayamadı
Diziyi sevmedim çünkü hep aynı terane ya kadın zengin erkek ulaşamıyor ya erkek zengin metres tutuyor
Hülya işini yapar her daim
oyunculuğuyla kendini ispat etmiş bir kişi oyuncu olarak o dizi de Ela Yüksel rolüyle (İlayda Alişan) kendini göstermektedir
Oyunculuğu beni etkilemedi açıkcası bence gençken aşırı güzel olduğu için fazla filmlere çektiler yıldız oldu. Ama oyunculuğunu iyi bulmuyorum.
Bence sinema filmlerinde daha başarılı dizi oyunculuğu bence parası iyi olsa da Hülya avşar'a bir şey katmaz
Dizilerle pek bi alakam yok benim daha doğrusu televizyonda😅
İşin rengi değişir hülya ablayı severim 😚💙o bi tane o
Hülya Avşar bu işlere bugün başlamadı burada yorum yazan üyelerin yaşı kadar yeşilçamda filmi var
Bir an aklim şahsiyet dizisine gitti haluk bilginer niye yok dedim 😃 merak ettim bunu izlicem
Kadın zaten yeşilçam oyuncusu o yüzden oyunculuğuna bir şey diyemeyiz gayet iyi yani
İzledim iyi yani deniz çakır çok değişmiş geldi gözüme.
Ya aklıma Murat soner'in eleştirisi geliyor. Ne cok gülmüştüm. Dölar xnxhdbns
Yav bu kadında kendini hollywood oyuncusu zannediyor
iyi bir oyuncu değildir
Kendisi çok başarılı bir oyuncu kendisini çok severim
Avşar’ı sevmem itici. Ondan bana ne 🤞🏻
Bu diziyi sevdim ben izliycem valla
Polat Alemdar gittiğinden beri dizi izlemiyorum
İlk bölümünü izledim.
Hiç beğenmiyorum kendisini.
Dizi ve oyuncular harika.
Ben diziyi de oyuncuları da beğendim
Kendisini kanıtlamış bir oyuncudur der geçerim
Mükemmel bir oyuncu, hayranıyım Hülya hanımın.
Bir fikrim yok..
Düşün bir şeyler :))
Eskiden oynadığı filmlerde gayet başarılıydı.. yeni dizisini izlemedim bilmiyorum.. reklam filmlerinde hareketleri çok abartılı geliyor, sesini beğenmiyorum şarkı söylüyor.. o günden bugüne çok şey değişmiş olabilir
İşte sen busun çıkar içindeki enerjiyi :))
Dizide berbat oyunculuğuda
Başarılı bulmuyorum
Bu kadını görünce midem bulanıyo
Yeteneksizzz
Yeterli bulmuyorum.
Dizi izlemiyorum
Guzel oyuncudur
Diziyi izlemiyorum
Kadın sarıbez gibi her yerde
Diziyi izlemiyorum.
şu an izliyorm
Performansı iyi
Ortalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?