Elçin sangu nun oyunculuğunu nasıl buluyorsunuz?












abartılıyor
bence acayip iyi oynuyor
kötü oynuyor
ne çok iyi ne çok kötü , orta
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
bana sorarsanız sırf doğal kzıl diye baya bir şişirdiler boyu kısa göğüs ve bacak boyu kalça diye düşünürsek fiziği çok güzel değil belirgin yüz hatları veya dolgun hatları yok oyunculuğa gelirsem bence hiç oynayamıyor hareketleri mimikleri açıkçası çok yapmacık geliyor yani iyi bir oyuncu olduğunu düşünmüyorum
Elçin sangu nun oyunculuğunu nasıl buluyorsunuz?
Cevapla