Bilginize
seni mahkemelerde süründürmezmiyim g. eri zekalı
ömrün boyunca bana tazminat ödeyeceksin
sıkıyorsa dene






Bensuyu tek geçerim hepsine bin basar makyajsız da güzel olan bir Kadın 😌
🥳 teşekkür ederim
KS deki kızlar daha güzel
Cevap
13Cevap
Dikkatli bakarsanız rus kadınlarında makyaj yok ve fizikleri gayet iyi ancak bizimkiler boya badana :D
hahaha kendini kandır
maria sharapova nın olduğu listede karşı tarafa Türkiye den kimi koysan kıyafetsiz benim için
Türklerin güzel fotograflarini seçerken, Rusların kötü fotoğraflarini secmissin.
en güzel onlar görüyor ben değil
Nyuşa çok güzel bir kadın.
Gidip en kotu fotoğraflarından sen koymuşsun buraya.
gözünü seveyim o mu güzel
Rusyada bu resimdeki kadınlardan kat kat daha güzel kadınlar var
gittin mi
Gitmedim
eee nerden biliyon
Hanım efendi sizinle bu konuyu tartışmaya niyetim yok size iyi günler 🤗
Bizimkiler daha güzel görünüyor ama hep makyaj :D birde Rus kızlarından en kötüleri sanırım bunlar.
ya siz güncellemeyi görmedin mi
Gördüm de seçenlerin gözleri kör galiba. neye göre kime göre güzeller?
moralim bozuk be furkan
kim güzelse güzel artık türk kızlarını korumayacağım
ne yaparlarsa yapsınlar
:D moralini bozmaya gerek yok. Türk kızları da güzel elbet. Millet olarak ayırmaya gerek yok. Benim için sadece yüz güzelliği önemli değil. asıl önemlisi kalp güzelliğidir. Pek takılmamak lazım güzellikte geçici. Elbet yine önem veriyoruz ama makyajla estetikle ne insanlar kandırıyorlar.
Kötü fotoğraflar koymuşsun Hande fanı. Türk kızları da çok güzeller ama Rus kızlar varken Handeyi kim ne yapsın?
yoo onlarda en güzeller bunlar
fazla gömmeyin handeyi sonuç ortada
Handeyi zevkli olan erkekler hiç beğenmiyor anca bazı kızlar beğeniyor. Aşırı bi güzelliği yok bana göre handenin, çok abartılıyor. Ama Tuvana dikkat çekici
Bizim Kı Ünlüler değilde başka ĞnlülerimixmDaha Ğüzel..
Aman boş ver..
ne
Onu engelle ve Resmini Kaldır..
aldı zaten resimlerimi
Vah vah yüzün gözüküyor mu 😂
gülmeee
Ciddi oldum🤨
yüzüm gözükse ne olur dış görünüş güzel gerçi
ama başkasında resminin olması berabat bir durum
bu arada sen doğulumusun
sarışın renkli gözlüsün, kürt taraflarına benziyorsun
Tabikide berbat bir durum o onun karekterni belirler...
Diyarbakırlıyım 🤷
anladım zaten.
has kürtler sarışın renkli gözlü olurmuş.
O zmn dersine İyi çalışmışsın kız 🤭☺️
Rusların er çirkinlerini koymuşsun. Çok daha güzel Ruslar vardır. Bir kere sharapova tenisçi, manken ya da oyuncu değil.
onlara göre en güzel olanları koydum
ayrıca sen türk sen tarafın belli olmalı
https://images.app.goo.gl/z7pRpD5Fx66EPyHp7
hadi güzelini koydum
bu kızla tuvana türkay i karşılaştır
yav he he
sana güzel rus resmi attım
kafa yapıları genel olarak böyle
birde bizim kızlarımızın yüzüne bak
kafa yapısına bak
cidden güzeller
olanı diyorum
Türklerden sadece hande güzel. Ruslardan da şarapova güzel
Sharapova ve hande erçel i tek geçerim😉
tuvana güzel değil mi
Oda güzel ama bu ara çok zayıfladı
Ruslara haksızlık etmişsin bence
güncellemeyi okumadın mı
onların en güzelleri bunlar
araştır
onlar diyor ben değil
Çirkin rus koymaya çalışmış qweqwe.
onların en güzelleri kabul ediyorlar
araştır
valla benimde instadan rus çok arkadaşım var
tuvananın eline su dökemez
uzun çırpı gibi ve buruşuklar
seni beğeniyorlarsa normal çünkü onlarda çirkin
Maymuna bak sen oraya git
zevkimizi bozma kıvançın olduğu yerde seni harcarlar
çırpı ruslar gibi sende çirkinsin
ayrıca ben romenim onlar beni kıskansın
sen öyle birşey yap beni rezil et
sana maddi manevi tazminat davası açmassam en adi ş. erefsizim
görürüz bakalım
arkam sağlam benim görürüz et mi yaman bey mi
https://imgyukle.com/i/LyFUUe
Boşuna kaldırdın fotoğrafını. Ben ss aldım :3
sor bakalım
senin ananı ağlatırım
maymun
bende senin resmini aldım hadi bakalım
maymun
bende seni rezil ederim
nerden çattık ya
saygısız
mahkemede görüşürüz
ve resimlerini de ss aldım
arap dedin ha
kapalılara saygısızlık
bununda ss aldım
ömrün boyunca bana para öde artık
işine gelir
yandan kötü çıkıyor ne yapayım
laz ayrıca senin tipin
saygısız
rus yalakası
Qweqwe bunu sinirlenmen için demiyorum ama gerçekten bir benim suratıma sonra sana bakıyorum qweqwe üstelik ben erkeğim... Bu tip bana maymun diyor. Gülmek istiyorum qeqweqwe hadi hoççağal. Bu arada soru sormaktan vazgeçmedim soru hakkım gelsin gerçekten sorucam hahahahaha. Bye.
bende seni sorup
tazminat davası açacağım
açmassam şerefsizim sana da by
mesaja bakarmısın kardeşşş
mesajıma bak
yeter ama
resim değiştirerek ergence davranıyorsun
çocuk musun sen
hiç biri güzel değil malesef
Bence bütün kadınlar güzel
Bence çoğu kadın güzel
ne kadar çirkin rus varsa doluşturmuşsun
https://images.app.goo.gl/z7pRpD5Fx66EPyHp7
al sana güzel rus resmi atıyorum bu kadını tuvana türkayla karşılaştır
rusların kafa yapısı genel olarak böyle , birde bizim kızlarımızın kafa yapısına bak tabiki daha güzel
bunlarda da var
tamam bensu soralla karşılaştır
bensu soral mi o kadın mı
tabiki bensu onu sollarrr
nerdesinn gözlüklü
Tabi ki ruslar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar