Bence yabancılar çok abartılıyor güzellik olarak oyuncu kızlarımız çok güzel aşağıya 1 kaç tane görmeniz için bu yıllarda ünlü olan bir kaç yabancı ve türkleri koyucağım✨bu son 4 teki yabancılardan da tabiki seviyorum lili'yi ama İnsanların daha fazla Türk kızı çirkindir algısı yapmasına dayanamıyorum
Sizce yabancı ünlü kızlar mı türk ünlü kızlar mı daha güzel?
Merhaba, Yabancı kızlar daha iyi her anlam da türk kızları kendilerine kötü davranan onlara insan muamelesi yapmayan kişilere aşık oluyor, üstelik nefis olarak göreni tercih ediyorlar yabancılar da ise tersi istisnalar hariç bu sebepten ötürü onlardan uzak kalıyorum.
Bizim türk kızlarında genelde bir zenci, siyahi yoktu ki onlarda önümüzdeki 20 yılda ben türküm diyen vatandaşlarımız olacak ve sonuç olarak dünyanın her ülkesinden türk vatandaşlarımız olacağı için bence türk kızları güzel demek hiçte uzak değil :D
Onca Yabancı güzel ünlü varken bunlar gerçekten vasat, Ben bu arada Ünlüleri kastediyorum Yani gerçekçi olalım Hollywood'un kadınları bizim Türk ünlülere bin basarlar. Türk kızlarımız elbette çok güzel ben sadece Türk ünlü kadınları begenmiyorum hepsine gıcık oluyorum tek Esra bilgiçi beğeniyorum
Canım şu an bunlar ünlü ve ester Madison olmak istiyor herkes bana göre ikiside güzel değil ama ben denilen beğenilene göre yaptım. Bende Türk ünlüler mükemmel demedim sadece burda dem vurmak istediğim bir konuda Türk kızlarını hep aşağılamaları
Benim dikkatimi şu çekti, Bizim Ünlü olmayan kızlarımız ünlü olanlara bin basar. Gerçekten ünlü olmayan ve ünlülerimize bin basicak çok Türk kızı gördüm. Ama ünlü olanlari beğenmiyorum senin attığın fotoğraflardaki kadınlarından tek üsteki güzel diğerleri hep sıradan tipler.
Aynen yabancılarda da öyle ama o Madison filan hiç güzel değil eskiler daha iyiydi Charlize Theron filan dışarda gezsem bulurum onlardan güzel ama işte bu işler biraz torpille oluyor biraz paraya bakıyor. Bende mesela o demet özdemir den filan güzelim ama biz ünlü müyüz değiliz
Yani, Ama bizdekilerin çoğu torpili yetenek yok, aşırı güzellik yok bir şekilde ünlü oluyorlar sokakta onlara bin basicak yığınla kız görüyorum çevremde de. Türk kızlarını aşağıyanlari aldırma. Kedi ciğer hesabı kendileri çirkin oldukları için hırslarini kızlardan çıkarıyorlarr. Hem çirkin hem kabalar. Türk kadınlarını çok beğeniyorum ama Türk ünlüleri hayır. Yabancı ünlülerin daha güzel olma sebebi torpilli olmaları mesela Charlize Theron Sadece güzelliği sayesinde ünlü Değil yeteneğile ünlü harika oyunculuğu var ama Şu attığın Türk ünlüler arasında bir tanesi bile yetenekli degil hepsinin Oyunculuğu vasatt
Ama bir yere kadar, sonra yok olup gidiyorlar 30'a gelmeden ama Charlize Theron, Angelina Jolie gibi yetenekli kadınlar 49 yaşlarında olmalarına rağmen hala film çekiyorlar ve yok olmadilar.
en baştan insanların davranışları ve görünüşleri ülke ülke ayrılması biraz garip geliyor kıta olarak neyse çekik gözlü siyah tenli diye ayırım yapabilirsin ama Rus kızı alman kızı gibi her birinde içinde güzeli çirkini oluyor niye böyle ayrım ve düşünce oluyor acaba ülkelere göre sanki farklı bir ırk mış gibi bahsedilmek ben hiç fark göremiyorum yukarıdaki kızlar hangi ülke vatandaşı asla anlayamam yani kim anlayabilir ülke ülke ayırabilir bilmediği resimlerde
Günahlarını ben alayım demek, sana gelen günahlar. Gadağan, Azerbaycan Türkçesinde "yasak" anlamına gelir zaten. Anadolumuzda da kullanılır. Sevgili Anadolu kızı
İkimizde biliyormuşuz ama bilmediğim bir şey var ki kızlar erkekten önce adım atabiliyor mu acaba? Hani atabildiğini kanıtlamak istiyorsan denek olurum
Türk kızlarında ben estetiğin fazla olduğu bir genç görmedim kendi ülkenin kızlarına bunu diyorsan kendine bakmadan o zaman inşallah bir yabancıyla evlenebilirsin
Ayı ve çapulcu kim acaba pasif ezik insan bizim tahretimizyokmus sen kimsin benle kendini kiyazliyon izik sen benim kadar olsa ondan sonra konuş şimdiye kadar 16ulke gezgim Avrupa'ya insanları alıyorlar ayı olsam o kadar ülkeye gezenezdim sen git bakalım seni alcaklarmi zaten gidemezsin paran yetmez ezik Allah bilir cebinde paran bile yoktur nefesi kokmuş insan
Türkiye'de yabancılardan daha az estetik yaptırıyorlar. Ekonomi işte Bide aynısı erkeklerde var bildiğin orman kackini kız beğenmiyor. Sonra kız beğenmeyince Türk kızları egoist 😏
Peki niye İzmir muhabbeti yaptik biz 😂aman ya elcin cerkes iste ama zaten turkiye de kim ne hangi irktan hersey cok karmasik turkiyede yasiyoruz diyelim gecelim