10 aydır aşk yaşayan ünlü şarkıcı Hadise ve başarılı oyuncu Kaan Yıldırım ilişkilerini noktaladı. Hadise, ayrılık haberini Instagram hesabından duyururken Kaan Yıldırım sessiz kalmayı tercih etti. İlişkilerini noktalayan Hadise ile Kaan Yıldırım arasında yeni bir gelişme yaşandı. Oyuncunun, Hadise'nin Instagram’dan duyurduğu ayrılık açıklamasına sinirlendiği ve 10 aydır birlikte olduğu şarkıcının kendisine aldığı kazak, pantolon, ayakkabı ve saat gibi hediyeleri, şoförüyle gönderdiği ortaya çıktı. Bununla da yetinmeyen Yıldırım'ın, şarkıcının köpeği Benek’e aldığı tasmayı bile geri verdi.
Kaan Yıldırım, ayrılık sonrası Hadise'nin aldığı her şeyi geri gönderdi. Ayrılık olunca hediyeler geri verilmeli mi?
Ayrılığın iyice düşünülüp verilmesi gereken bir karar olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar aldığım hediyeleri geri vermedim, verdiklerimi de geri almadım. Ayrılıktan sonra düşman olmak da sürekli onu düşünmenin de yanlış olduğunu düşünüyorum. Hediyeler anıları canlandırır fakat, aklından cikaramayacaksan dönülmez yola girmeyeceksin.
Sevgili olduklarını burada okudum. 1 gün sonra da ayrıldıklarını okudum. Hediyeleri vermekte ne bileyim? Ama bu tip kişilerin hediyeleri pahalı olduğundan olsa gerek, iade ediyor olabilirler. Bilmiyorum mantık nedir. Ben de altın falan olsa iade ederim sanırım. Ama kitap, masa süsü olsa etmem. Ayıp yani
Sana alınan hediye senin eşyandır artık. Ayrılınca geri verme kafasında olanlar hediyeleri başından beri sahiplenmiyor demek ki. Çok saçma. Kendi eşyalarını ayrıldığı kişiye vermiş olmuş. Adam da ne yapacak yeni sevgilisine mi verecek😂😂
Pahalı takı olsa evet gönderilir ama giyim olarak aldığı hediye gönderilmesi yanlış. Sonuçta giyilmiş sana alınmış kullanmışsın. bunu sinir duygusu ile yapmıştır
Hayır, verilmemeli. Maddi değeri yüksek olan hediyelerin verilmesi doğru olur ama kıyafet, aksesuar vb şeyleri geri iade etmek lüzumsuz bir hareket olur. Ya çöpe atarım ya da ihtiyacı olan birine veririm. Ondan da aynısını yapmasını beklerim.
Hayır, vermem. Boşanırken bile eski eşime bir tek ütüyü vermiştim, o da ütü yapmayı sevmediğim için. :D O kadar kadınlık yapıyorum ne verecekmişim o eşyaların hepsi benim hakkım be