Tülin Şahin, geçtiğimiz yıllarda portekizli iş insanı Pedro de Noronho ile evlenip Sienna Leyla adında bir kız çocuğu dünyaya getirmişti. Tülin Şahin ve Pedro'nun ayrıldığı öğrenildi. Hatta Sienna'yı babasına göstermediği iddia edildi ve Pedro'nun "kızımı bana göstermiyor" diye dava açtığı söylenildi. Tülin Şahin, bir açıklama yaparak "doğumdan sonra 'kilo ver' diye bana baskı yapıyordu, bu nedenle ayrıldım" dedi. Ne düşünüyorsunuz bu konuda? tülin şahin ve eşi pedro
Doğumdan sonra "kilo ver" diye baskı yapan eşinden ayrılan Tülin Şahin'in ayrılma gerekçesini nasıl buldunuz?
Ya bu kadın zaten manken. Dolayısıyla nasıl form tutulacağını gayet iyi bilir. Peki bunu kocası olacak salak herif bilmiyor mu? Kadın anlaşılan o ki kilodan ziyade bebeğini önemsemiş. En iyisini de yapmış. Ben 100 kilo da olsam önce bebeğim derdim. Adam da demek ki fiziğini sevmiş. Aşkın bu kadar basitleştirilmiş olmasına da üzüldüm.