Abim de yengen 5 yıllık evli zaten güçlükle hamile kalabildi zorlu bir hamilelik dönemi geçiriyordu 7 aylık hamileydi mümkün olduğunca ayağa bile kalkmaması gerekiyordu şehir dışında oldukları için annem onlarla kalıyordu kendi ailesi ile aynı şehirde oturuyor halbuki kendi annesi devamlı onunla kazanma yazmış evde liseye giden zibidi kız kardeşi falan var İşte geçen gün annesi aramış işte kız kardeşinle çok kötü kavga ettik birbirimize girdik camı çerçeveyi indirdi falan diye yengen de annem duştayken kalkıp annesinin evine gitmeye kalkmış yolda giderken mi düşmüş otobüsten inerken mi düşmüş bilemiyorum bir şekilde düşmüş bebeğini kaybetti daha da kötüsü rahmini aldılar bir daha çocuk sahibi olamayacakmış yengem de defalarca onlara gitmeye kalktı birçok kez engellemisler onun annesi ayda bir bilemediğin 15 günde 1 falan geliyor yengemin evine çocuğu kaybedince alemde çok üzüldü o zaten kendi ailesini bizden Üstün tutuyordu Zaten şimdi doya doya ailesi ile yaşasın dedi boşanma davasını bile açmış abim e haklı ya da haksız diyemem ama siz olsanız böyle bir durumda boşanır mıydınız eşinizden Ben de gidip yengeme bir geçmiş olsun de sen mi
Güncellemeler
+1 yıl
Umarım yengem tekrar kendine bir yuva kurar ve mutlu olur annesinin vicdanın rahat mıdır acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer