Duygu Özaslan tekrar linç edildi. Sosyal medya linçleri hakkında ne düşüyorsunuz?

Az önce Duygu Özaslanın bir paylaşımının altına gelen yorumları okudum. Kanım dondu resmen. İnsanlar tanımadığı birine nasıl bu kadar kinlenebilir yani bu öfke neden anlam veremiyorum. Sevmeyebilirsin ama saygı duymak zorundasın! Bu yaptıkları psikolojik şiddet ve bunu yapan kimsenin ruh sağlığının yerinde olduğunu düşünmüyorum. Bu arada Duygu Özaslanı çok sevdiğimden falan dolayı paylaşmıyorum, bu kişi her kim olursa olsun aynı manzara karşısında şaşkınlığımı dile getirirdim. Kimse mükemmel değil bence önce herkes kendini sorgulamalı 👍
Duygu Özaslan tekrar linç edildi. Sosyal medya linçleri hakkında ne düşüyorsunuz?
Duygu Özaslan tekrar linç edildi. Sosyal medya linçleri hakkında ne düşüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz iflah olmazsınız
Duygu Özaslan tekrar linç edildi. Sosyal medya linçleri hakkında ne düşüyorsunuz?
Cevapla