şöyle andavalları ünlü ediyorlar ya. insan sinirleniyor ya. fiziğini geçtim berbat bir konuşma , karakter, hal ve hareketler. bana itici gelen insanın herkese itici gelmesi lazım kimseye önyargım yok ama ne biliyim abi garip garip hareketler konuşmalar.. anlamıyorum insanımızı
İnsanlar olduğu görünmeli ya da göründüğü gibi olmalı. Photoshop olunca ne olacak? Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış. Birde bize ne milletin görünümünden falan.
Sağdakinin şoplu olduğunu düşünmüyorum çünkü fotoğrafta yamulma olmamış hiçbir şekilde. Genel de ultra Prof değilse şop yapan kişi yamultur bir yerlerini fotonun. İtiraf etmese bile solda ki fotoda kolunda ki çıkıntıdan anlaşılıyor şop olduğu resimde 😛😛
@TayyarRA Ben şop işlerinden hiç anlamıyorum hiç ayırt edemem, ama son zamanlarda kilo aldığını zaten kendi de söylüyordu yine de insan böyle bir şey yapar mı sonuçta reelde de insanlar görüyor ne olduğunu 😂
Reelde görünüyor ne olduğunu Falan ama sosyal medyanın gücünü kullanıyordur. sonuçta ışıltılı bir ortam orası 😛😛 zaten şu halini reelde kimse tanımıyordur bir de, onun da kafası rahattır o yüzden 🤣🤣