Bu kızı hiç sevmem ama gayet normal herkesin selüliti olabilir geçirmesi zor bir şey zaten, ama bu sayede ne kadar profesyonel shop yaptığını görmüş olduk. Haklı da ben olsam ben de yapardım insanlar çok acımasız, herkes birileriyle dalga geçme çabasında kendine bakmadan.
Bir şey düşünmüyorum. Düşünmeye hakkım olmadığını da biliyorum. Magazinler bitti bir de bu sosyal medya çıktı başımıza! Hadsizsiniz! Bu tür paylaşımları yasaklanması gerekiyor
Entelektüelliğin tanımını bile bilmediğinden eminim... Yanlış sonuca varmışsın ama. Empati kurmaktan bahsetmiştim. Sosyal medyadaki dedikoducu teyze oluşunuzdan bahsetmiştim. Bu sağduyulu bir insan olmakla alakalı...
Aslında spor da yapıyordu ama sanırım artık böyle şeylerle uğraşmaktan sıkıldı. Sevgilisinden ayrılmıştı, youtube'u bırakmıştı hayatında değişimler oldu şu an güzel olmaya çabalamak için gücü olduğunu sanmıyorum.