"Çocuğun lgbt+ olsa ne tepki verirdin" sorusuna "beni ilgilendirmez" diyen Hazal Kaya gibi mi düşünüyorsunuz?

Hazal Kaya biliyorsunuz yeni anne oldu. Fikret Ali adında bir oğlu var Ali Atay'dan. Röportaja katılan Hazal Kaya, ‘Çocuğun lgbti+ olsa ilk tepkin ne olurdu?’ sorusunu cevapladı: “Beni hiç ilgilendirmez. Bu konuda çok hassasım. Benim ne tepkim olabilir? O benden başka bir birey. Onu yönlendirmek haddim değil. Ben ancak ona yol arkadaşı olabilirim.” diye cevap verdi. Siz de Hazal Kaya gibi mi düşünüyorsunuz? Çocuğunuz lgbt+ olsa ne tepki verirdiniz?
hazal kaya ve oğlu
hazal kaya ve oğlu
"Çocuğun lgbt+ olsa ne tepki verirdin" sorusuna "beni ilgilendirmez" diyen Hazal Kaya gibi mi düşünüyorsunuz?
Cevapla