AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Evet aynı düşünüyorum. Çocuğum benim malım değil. Bir yaşa kadar ben ebeveyn olarak onu eğitebilirim. Sonrasında artık yetişkin bir birey olarak kendi hayatını kendisi yaşayacak. Eşcinsel olduğunu bana açıklasa sadece saygı duymak düşer bana.
Hazal Kaya kadar mezhebin geniş değil. Bu tip analar babalar yüzünden bir nesil bozuluyor. Birde buna destek veren beyin yoksunu ya da ahlak yoksunu insanlar var
Beni çok üzerdi böyle evlat olacağına keşke hiç çocuğum olmasa idi derdim ama şiddet uygulamazdım uyarır bunun kötü bir şey olduğunu söylerdim onunla soğuk olurdum
Allah korusun da Inşallah benim oğlum, kızım veya oğullarım ve kızlarım olursa öyle olmazlar..
Illa ki tepki gösteririm diye düşünüyorum.. bizde doğru olmadığını anlatırım ki benden önce bizim aile konuşur yani hiç şaşırmam.
Herkesin hayatına kimse karışamaz içinde varsa çocugun baki kalır. Ve onu hep yaşatır sen istedin diye vazgectıremezsın bu seferde aileden herşey gizler mesafeli davranır.
Büyük konuşmamak gerek bu hayatta belki doğacak çocukta sorun olabilir Allah'tan gelen bir şey sonuçta kimse eğlencesine böyle tercih yapmaz. Saygı duyarım tabiki
Dürüst olmak gerekirse çocuğum lgbt bireyi olsun istemezdim. Lakin eğer olduysa da mecbur kabullenir. Onu olduğu gibi kabul ederdim. Fikirlerine, tercihlerine saygı duyardım. Herkeste böyle yapmalı bence. Biz yapma evladım, olma evladım diyince olmayacak mı sanki?
Beni ilgilendirir sahsen bu tur seyler gunah ve ben ahirette evladima doğru yolu götermediğim için hesaba çekilicem müslümanlıkta bu tür şeyler haramdır...
hastalık olduğunu iddia edenlere sinir oluyorum tamam abi sen değilsin kimse seni olmaya zorlamıyor sktr kendi hayatını yaşa başkasına ne karışıyorsun sanki sizin peşinizden koşuyorlar aw
siz işte bunu hastalıkmış gibi göstermeye çalışıyorsunuz yoksa kimse bunu yaymaya falan da çalışmıyor siz dışlamasanız yanlış davranmasanız onların da asla aa ben biseksüelim bak hadi sen de ol diye bir derdi yok
grzklı şu an dışladığımız falan yok derken bile hakaret ediyorsun senin beynini skm seni doğurmaya karar veren NORMAL bireylerin ben
eşcinsellik doğada da var -_-
ve ayrıca herkes farklıdır lgbt eşcinsellikten ibaret değildir herkes aynı olmak zorunda değil şunu lanet beynine yerleştirip boşuna sinirlerini yormasan burada bana sanki bir anda tüm dünya gay olcak ya sanki ananı babanı yatağa attılar ya
umrunda değilse ne bu öfke
birileri değil herkes yok olacak
kimsenin şov yaptığı yok sadece biz de insanız demeye çalışıyorlar
doğada olan bir şeye nasıl normal değil diyebiliyorsun
özense bile gidip gay olamaz ki aw
gay değilse zaten heyecanlanamaz bir bok yapamaz bir şey olmaz yani
O kadar saçma bir soru ki hele ki bir anne baba için. Ne desin? Büyük konuşmanın kime ne faydası var? Hangi tepkiyi vermek çocuğunun hislerini/fikirlerini değiştirebilir?
Beni ilgilendirir tabi doğuştan gelen bişry mi meraktan kaynaklanıp denediği bir şey bu unsurları öğrenirim doğuştan gelene çare yoksa diğerinin üzerinde dururum
Valla saygı duyarım o da bir birey ve neden bir başkasının düşüncelerine bağlı olarak yaşasın ki bir insan neden o duyguları bastırsın valla bastıra bastıra duyguları volkan ettiniz görüyoruz etrafta psikopat dolu
"Cinsel kimliği ve tercihi beni ilgilendirmez "
demek istemiş ne kadar yanlış anlamaya meyilli bu millet. Kötü bir durum ama dışlar mıyım derseniz evladımı dışlayamazdım.
Beni ilgilendirir doğruyu göstermek bana düşer bence bu konuların olayların bu derece genel doğal bişey miş gibi karşılanması vahim bir durum.
Aynı kişiye ıdeolojik veya siyasi bir bakış acısıyla sorun emin olun vereceği cevap Beni ilgilendirmez olmayacak.
Beni ilgilendirir, burası Türkiye çünkü.
Böyle iğrençleşebilen bir toplumda kendisini belli etmesini istemem, saygı duyarım ancak bilinsin istemem.
Ben, Hazal Kaya gibi düşünmüyorum. Kesinlikle karşı çıkarım. Her türlü karışırım. Bu hastalıktan kurtulması için elimden ne gelirse yaparım. Ha olmuyor. Hastalıklı, sapkın biri olmak istiyorsa kendi bilir. kendi utancıdır. Evladım dahi olsa. Ölsün daha iyi.
Az daha abart ölsün daha iyi ne demek?
@bulamadımisim1 öyle biri olmasından iyidir.
Her bireyin kendi tercihi sen birine hayır böyle olamazsın dese de fark etmez çünkü bu doğuştan gelen birşey ve herkes buna saygı duymak zorunda aşkın sevginin cinsiyeti olmaz
Sapıklık başka bir şey değil. Meşrulaştırılamaz. Yaradan senin cinsiyetini belirlemiş zaten. Evlatlıktan reddederim net. Ne hali varsa görür
Allah onlara da böyle bir imtihan verdi aşamaları için bence. Ben asla dışlanan saygı duyarım böylelerine ama bu normal birşey değil. Ona düzgün bir dille anlatmaya çalışırım, hep yanında olurum.
Aşamaları değil aşmaları"*
Dışlamam* otomatik düzeltmeee 😡
Anne gibi anne saygı duymasını biliyor toplumun böyle kişilere çok ihtiyacı var
saygı saygı diye diye en ahlaksız boktan işlerinizi topluma dayattiniz, normallestirdiniz. Aynı çıplaklığı medeni kabul eden beyinler, desenize hayvanlar sizden daha medeni!
@Jllhljljljljllhljl çıplaklık ne alaka awk yobazı
Bu ahlaksız değil sana göre öyle desteklemek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın saygı duymayan göremez
niye bu kadar haklisin
Teşekkürler aşko bunu düşürdün 👑
oha yicem ÜWĞPÜĞSŞWİĞŞİLŞSĞXŞÇDSLŞXÇD
Mcşwndçcşqnrmşcpwndmcllsnd olur
Eğer o cocuk benimse ona ait olan herşey beni ilgilendirir. Tepki nasıl olurdu? Tabii ki duyunca üzülürdüm ve çok şaşırırdım. Ama ne olursa olsun yalnız bırakmazdım.
Ben Hazal Kaya gibi demem tabiki beni ilgilendirir ama lgtb olsa da oldugu gibi kabul ederim ve cocuguma karşı sevgim hic değişmes hatta bana gelip anlatması benim hosuma gider...
Dini olarak çocuğa doğru yanlışı öğretmek elbette ki ebeveynlerin görevi. Ama lakin elden bir şey gelmiyorsa çocuğa yüz çevirmek doğru olmaz. Her şekilde çocuğa destek olunmalı.
lgbt nin tedavisi yok. Eğer ki tedavisi olsa heeşey farklı olurdu. Dernekleri, onur günleri olmazdı. Anlamak istemiyorsunuz ama birgün başınîza gelebilir. Bu cinsel kimlikler akademik kitaplar da bile var. Üniversiteler de okutuluyor. İsteyene kitap adı veririm
hastalık değil ki tedavi gerektirsin? siz ister kabul edin ister kabul etmeyin bu insanlar bu şekilde doğuyor ve en az heteroseksüellik kadar normal bir şey bu.
Lgbti olayı çocukların yaşadıkları psikolojik olaylardan kaynaklanıyor çoğunlukla. Çocuklar yetiştirilirken dikkatli olunması gerekir
Her anne baba evladından sorumludur. Çocuğa koyulan isimden bile sorguya çekilecek olan biz, nasıl 'beni ilgilendirmez' diyebiliyoruz.!
Beni ilgilendirmez bence acele verilen bir cevap, bence onun seçimine karışamam demek istemiştir 🤷♀️
Haklı. sorumluluk sahibi bir birey araştırıp bunu bir tercih değil doğuştan gelen bir özellik olduğunu anlar. Anormalleştirmemek gerek.
cocuga dogru cinsel egtim versen veya duzgunce nasil bir cinsiyete sahip oldugunu anlatsan lgbt falan, olmaz , ebeveyenlerin sorumluguna goredir.
cinsel yönelimler doğuştan da gelişebiliyor ''aaa bak cıs'' yaparım heteroseksüel olur diye bir şey yok. o kadar basit değil.
Çocuğu LGBT gibi vb ahlaksızlıklara iten şey çevre ve izlediği dizi ve sinema veya yanlış ebeveynlerin olmasıdır.
Aynı Hazal Kaya gibi düşünüyorum çocuklar oyun hamuru değildir onları istediğimiz şekle sokamayız hayat onun hayatı istediği gibi yaşar 🏳️🌈
onların tuzu kuru geçim sıkıntısıda yok cocugu lgbt olsa ne olmasa ne kimse onun cocugunu yadırgamaz netice itibari ile değilmi
Karışırım ben benim evladım erkek olarak geldiyse erkek olarak ölür
Şu rahatlıktan istiyorum nolur ya
Sen git kendi kendine rahatlık iste töbe töbe
@Mjeande what?
Selam
Doğruyu öğretmeyecekse neden anne olmuş ki anlayamıyorum. Ne bok yerse yesine getirmiş olayı
Keşke her ebeveyn çocuğunun dilediği hayatı yaşamasına izin verse... Takdir ettim, kıskandım da
Cinsel tercihi ya da inancı ne olursa olsun o benim çocuğum. Sonuna kadar sahip çıkarım.
Böyle bir şeyi asla kabul edemezdim Allah hiç kimsenin başına böyle bir dert vermesin..
Tercihtir tabii ama ben bunu ne kadar kabullenirim tamamen psikolojime bağlı !! Aykırı ve pek sevemediğim bir şey bu lgbt olayı
Içgudesel bisey benim gibi bii annesi varsa hickimse bisey diyemez bende desteklerim. babasini eğer karşı cikiyosa bosarim
Cinsel yönelim sonucta tercih değil ki ne utanırım çocuğumdan ne de gurur duyarım ve kimseye karsı da ezdirmem hep yanında olurum
Karışmamak iyi değil çünkü öylelerini toplumda öldürüyorlar bile artı dalga geçilip ötekileştiriliyor.
Eşcinsellik bir tercih değil doğuştan gelen bir şeydir ve hastalık değil
Bunu anlayın artık ya doğru yola çekmek ne demek tercih değil ki
Yanı sımdı soru mu bır kere bu yetıskın olmayan cocugun özel hayatına kadar gormek ayıp cevap tabı Kı bu olmalı
Gayet doğru söylemiş. Yıl olmuş 2020 hâlâ çOçUğuN eŞcİnSEl olSA nApArdIn soruları var. Allah'ım sabır ver.
Hayat kendi hayatı tabiki. Ama artık benim çocuğum olmaz orası ayrı
Geçiştirmek için söylemiş sanırım ama ben karşı çıkarım
Sen İstanbul sefirisin
😂 pusatımla selvime sahip çıkmam lazım tabi kardeş
🤮ay medeni olucam diye bir taraflarını yırtıyolar resmen ama madenilİk bu değil. Düşünsene oğlun bir erkekle öpüşüp koklaşıyo🤮
@nislis saygı saygı diye diye en ahlaksız boktan işlerinizi topluma dayattiniz, normallestirdiniz. Aynı çıplaklığı medeni kabul eden beyinler, desenize hayvanlar sizden daha medeni!
ilk başta doğru bir sekilde büyütürüm sonrasında ben düşüncelerimi ifade ederim tercihi ona bırakırım
bana sorsalar o soruyu soran kişiye mikrofonu sokardım
Onun gibi düşünmüyorum. Hadi çocuğu daha çıkacağım derse ne diyecek saygılı duyacak
Görüşümü yanlış anlayanlar olur. Bahsettigim şey onu yönlendirmek haddime değil demiş bu çok yanlış. Anne babanın görevi çocuğu yetistirmek iyiyi doğruyu yanlışı göstermek yeri geldiğinde onu ikaz etmek. O bir birey ben ona karışamam demek sorumluluktan kaçınmak gibi. Bahsettigim şey lgbt ile alakasi yok genel olarak söylüyorum.
İşte böyleleri yüzünden toplumsal kaymalar yaşıyoruz.
Mesela?
@gdragon_ insanoğlu olarak herşeyi batırdık sıra cinsiyet işlerine geldi sanırım. Çok doğru birşey olsaydı herkes bu yola girerdi. Demek ki azınlık olmaya ve saçmalık yapmaya devam edecekler.
Ben çocuğuma doğru ve yanlışları gösteririm gideceği yol ona kalmış
Hala hastalık diyen cahiller var. Onlarda tıpkı biz gibi doğuyorlar, sadece kızın erkekten değilde kendi hemcinsinden hoşlanması oluyor. Koyun mu insanlar da tke tüi sevsin
Insanlar başlarına gelmedikçe yalan söylemekten çekinmez. Yetiştirme tarzlarının bile lgbt bireyi olmaya çok etkisi var maalesef ki
evlat evlattır ben yadirgamam ama iliskiye girmesini istemem
Ben onun kadar geniş bir insan değilim açıkçası. İnsanın tabiatı doğduğu gibi olmalıdır. Çok dindar bir insan değilim fakat eğer dünyaya sadece 2 cinsiyet geldiyse bununda elbette bir sebebi vardır. Fazladan cinsiyete olumlu bakmıyorum.
Ben şahsen eşcinselliğin doğuştan geldiğine inanmıyorum ve elbette müdahale ederdim. En azından doğru eğitirdim. Eğer bu bir hastalık ise milyonda bir olur gibi geliyor. Günümüz ergenleri o kadar normalleştirdiler ki :D Saçma
Liberal gözükeyim derken saçmalamış biraz Hazal Kaya.